Каталог статей

Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа [ Додати статтю ]

Сценарій виховного заходу конкурс моди "Літній настрій"

СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ КОНКУРС МОДИ «ЛІТНІЙ НАСТРІЙ»

Мета:
• підсумувати і збагатити знання учнів про моду й модні тенденції в одязі, розширити світогляд, викликати інтерес до професій художньо-естетичного циклу;
• сприяти розвитку творчого мислення, фантазії;
• виховувати естетичний смак, творче ставлення до праці, любов до культурно-історичних традицій села.
Обладнання:
• мультимедійний пристрій;
• презентація проекту "Історія розвитку моди", створена в Power Point;
• колекція моделей одягу, виготовлених ученицями школи;
• колекція одягу із відходів;

(Під звуки фанфар виходять двоє ведучих)
Ведуча 1. Доброго дня, дорогі друзі! Сьогодні ми вас запрошуємо поговорити про вічне, тобто про моду. До речі, як ви думаєте, що означає латинське слово “мода”?

Ведуча 2.
Мода – це образ, міра, спосіб. Образ чогось нового, цікавого, свіжого. Міра – співвідношення між одягом максимально зручним та водночас красивим. Спосіб зробити такий одяг приємним для більшості.

Ведучий 1: Мода – що може бути цікавішим? Мода і стиль – поняття не лише сучасного світу. Це не тільки стрімка гонитва за всім новим, це – проникнення в суть новизни при одночасному зверненні до витоків, до старих традицій. Сьогодні на численні покази мод витрачаються величезні кошти, до їх організації залучають велику кількість людей різних професій: від модельєра та швачки до звукорежисера та сценариста. Проте попередники сучасних модельєрів в 16 столітті намагалися максимально зменшити свої витрати. Тому, навіть для демонстрації нових сучасних колекцій, вони не залучали манекенниць! Власне, і самі поняття «модель» і «манекенниця» з’явилися набагато пізніше, лише в 19 столітті. А всі модні наряди і модні сумочки тодішні дизайнери демонстрували … на ляльках. І, повірте, це вважалося досить вигідними проектами.
Ведучий 2: Ми теж вирішили провести показ мод, але цей показ не звичайний, а носить тематичний характер «Літній настрій 2016 року». Крім того, щоб мати сьогодні нагоду продемонструвати свою модель, треба було проявити креативність та винахідливість. Учасники, які сьогодні представлятимуть вашій увазі свої моделі – це учні табору «Веселка».
Ведучий 1: Всі моделі представлені вашій увазі і ми сподіваємося, що їм вдасться зачарувати вас їх неповторністю, новизною та оригінальністю.
Отже, розпочинаємо наше шоу.
Ведучий 2: Першими на подіум запрошуються представники Дому Моди загону «Смішарики»!
Показ моди загону «Смішарики»
Ведучий 1: Сьогодні ми познайомимо вас не лише з оригінальними моделями одягу, а й з цікавими фактами з історії моди.
Хотілося б кілька слів сказати про кольори в одязі. Для нас чорний колір – класика, причому він завжди в тренді. А якихось 6 століть тому цей колір був винятково траурним, не користувався популярністю. Хто ж зробив дивну революцію у світі моди, надавши чорному кольору приголомшливу популярність?!
У далекому 1531 році Діана де Пуатье овдовіла. На згадку про свого графа Луї де Брезе вона зареклася до кінця днів своїх носити траур. Навіть, незважаючи на те, що Діана стала офіційною фавориткою короля, кольори її одягу завжди залишилися незмінними – чорний і білий. Король Франції любив Діану до безумства, навіть не дивлячись на те, що вона була старша за нього на 20 років. У підтвердження своєї любові він став одягатися виключно в біло-чорний одяг. Звичайно ж, услід за Генріхом II і Діаною де Пуатье так стали одягатися усі придворні також. Діана де Пуатье змогла довести усій Франції, що траур не перешкода моді.
Ведучий 2:
Смокінг. (Демонстрація презентації про смокінг)
Це предмет одягу (піджак), зазвичай чорного кольору. Його назва походить від англійського слова «smoking» – куріння. У аристократичному англійському суспільстві чоловікам, щоб не доставляти жіночій половині товариства певні незручності, доводилося виходити для того, щоб покурити, в спеціальну кімнату. Щоб уникнути неприємного тютюнового запаху від одягу, який зостається після куріння, джентльменам доводилось одягати своєрідний «курильний жакет», з атласними лацканами. Присутність лацканів не випадкова. Якщо курець у процесі перекуру струшував попіл з сигари самостійно, такий жест сприймався оточуючими як верх непристойності. Традиційно зотлілий стовпчик попелу сигарети повинен був відпасти сам. У разі потрапляння попелу на лацкан, він легко струшувався з атласу, практично не залишаючи слідів. Трохи пізніше підприємливі дами зробили смокінг частиною і свого гардеробу.
Демонстрація презентації про чорний і білий колір в одязі
Ведучий 1: Жан де Лабрюйер (французький письменник-мораліст) стверджував: «Зневажати моду так само нерозумно, як занадто завзято її дотримуватися». Отже, увага! Зустрічайте Дім Моди загону «VIP».

Показ моди загону «VIP»

Ведучий 2: Нам усім відомий надзвичайно поширений вид одягу – спідниця.
Спідниця. (Демонстрація презентації про спідницю).
Історія появи спідниці починається з глибокої давнини. Виявляється, спочатку цей вид одягу носили не стільки жінки, скільки чоловіки. Своєю появою спідниця зобов’язана, перш за все, поширеною тоді пов’язкою на стегнах. А поява її, як деталі жіночого гардеробу, відноситься вже до 16 століття. У стародавній Русі спідниця з’явилася набагато пізніше – лише в 19 столітті. Раніше сільські дівчата носили простого покрою сарафани, сучасні ж жінки надають перевагу різним стильним моделям спідниць.

Ведучий 1 Крім одягу у моді важливі і аксесуари. Кожен з нас помічав на рукавах жакетів і піджаків таку деталь, як ґудзики. Виникає питання: навіщо вони потрібні, яка їхня функція?
Ґудзики. (Демонстрація презентації про ґудзики).
Якщо зазирнути в історичні джерела, то виявиться, що вперше ґудзики з’явилися на рукавах у часи правління Наполеона Бонапарта і саме за його наказом вони пришивались до рукавів куртки кожного солдата. Ви не повірите, але головною метою такого нововведення було викорінення у солдатів звички використовувати рукава в якості носової хустки при нежиті!
Ведучий 2: Ви звертали, мабуть, увагу на те, що у фільмах, де події відбувались у далекі часи, поважні люди використовували ціпки, як данину моді, а не за відповідної потреби.
В даний час ціпок багатьма сприймається, як річ, необхідна виключно літній людині або ж людині, якій важко пересуватись без сторонньої допомоги.
Ціпок. (Демонстрація презентації про ціпок).
Але були часи, коли ця деталь оригінально доповнювала образ будь-якої людини. Відомий письменник Вольтер у свій час колекціонував ціпки і в його колекції налічувалося до 80 видів цього виробу. Трохи менше їх було у Жан Жака Руссо. У їхні часи новомодний аксесуар буквально заполонив Францію. І чоловіки, і жінки із задоволенням використовували ціпок як доповнення до свого образу, до того ж, їх використовували і для дизайну інтер’єрів у прихожих.
Ведучий 1: А ми запрошуємо на демонстрацію стильного одягу від Будинку Моди загін «Оба-на».

Показ моди загін «Оба-на»

Ведучий 2: Кожна мода має свій час, якому вона відповідає. Чи відомо вам, що деякі мистецтвознавці вважають, що модний одяг:
аморальний — за 10 років до свого часу;
епатажний — за 2 роки до свого часу;
сміливий — за 1 рік до свого часу;
красивий — коли він в моді;
без смаку — через рік після свого часу;
потворний — через 10 років після свого часу;
смішний — через 20 років;
забавний — через 30 років;
своєрідний — через 50 років;
приємний — через 70 років;
романтичний — через 100 років;
прекрасний — через 150 років після свого часу.
Ведучий 1: Сьогодні ми спостерігали з вами за показом «модного» одягу. Всі моделі одягу були оригінальними, цікавими, нетрадиційними. Учасники показу моделей приклали не аби яких зусиль для їх проектування та виготовлення. Творчості – немає меж!
Ведучий 2: У такому одязі ми не можемо ходити до школи, брати участь у різних урочистостях, святкуванні знаменних дат. Ми одягаємось у одяг із інших матеріалів. І, звичайно, треба звертати увагу на те, що зараз модно. Але треба завжди пам’ятати, що «модне те, що тобі личить».
Ведучий 1: Мода не знає кордонів, їй не потрібні візи і паспорти.
Ведучий 2: Неважливо, куди історія приведе нас, мода завжди буде слідувати за нами.
Ведучий 1: Мода радує кожного з нас.
Ведучий 2: Кажуть, що не можна в моді досягти вічної молодості, все одно колись відстанеш. Але це не так. Щоб зберегти молодість, потрібно одягатися у відповідності з віком. Хоча це і звучить дивно, але саме тоді нам вдасться виглядати молодше своїх років. А тому залишайтеся завжди молодими. Нехай вам щастить і до нових зустрічей на наступних показах мод!!!

Категорія: Барви сонячного літа | Додав: (27.05.2017)
Переглядів: 4969 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!