Школа Світлофора Моргайка Ведуча. Доброго дня, юні знавці правил дорожнього руху. Ми раді вітати вас на Стоп – шоу „Клаксон”. З кожним роком все жвавіше стає на вулицях міста: рухаються автомобілі, мотоцикли, автобуси. Одні машини везуть продукти, одяг до магазинів, інші – розвозять хліб, будівельні матеріали. Та для того, щоб автомобілі швидше постачали вантаж до місця призначення, необхідно створювати такі умови, щоб вони могли без будь-яких перешкод рухатися містом. Діти, щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні чітко дотримуватися встановлених правил дорожнього руху. Впевнена, що ви з ними знайомі і добре їх знаєте, адже вони зовсім нескладні. Сьогодні ми не тільки пригадаємо правила дорожнього руху, а й доведемо, що дотримуємося правил поведінки на вулицях міста. 1. Як не глянув ти ліворуч, Не дав транспорту пройти – Той не зможеш ти безпечно Вулицю всю перейти. 2. Громадський транспорт на дорозі Не слід тобі чекати, Так твердять правила дорожні – Їх треба поважати! 3. Вибігати на дорогу – дуже небезпечно Та до того ж, коли там – мчить транспорт безкінечно! 4. Водій не встигне повернути, Якщо ти раптом зміниш рух. Тому порадою тут буде – Не змінювати різко смуг. 5. Як виїхав ти на дорогу, то знай одну пересторогу: Педалі швидко не крути, а всі машини пропусти! 6. Вантажівку пропускати слід на тротуарі. На дорозі зупинятись – будеш не в „ударі”. 7. Припарковане авто зменшить оглядовість, Тому вихід із-за нього – це жахлива повість. 8. А он автобус підійшов, Тролейбус зупинився знов. Ану, скажи, чи знаєш ти, Як їх потрібно обійти? Щоб не счинилося біди, Ти їх позаду обійди. 9.Трамваї – ж зовсім інша річ Один одному йдуть навстріч Таку я дам пораду: Їх не обходь позаду! Завдання 1. Я запрошую 2 чол., бажаючих взяти участь у конкурсі. (виходять 2 учасники). На папері намальовані автомобілі. Ваше завдання: порахувати кількість машин, які рухаються вправо і вліво. Хто впорається першим, той переможець. (Діти отримують аркуші з завданнями і виконують його). (вправо – 10, вліво – 7). Завдання 2. На аркуші паперу намальовано карту міста. Допомогти автомобілісту знайти шлях до бензоколонки. (Діти виконують завдання).
|