Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

Стереотипні способи постановки навчальних цілей

Стереотипні способи постановки навчальних цілей

 

п/п

Способи

 постановки

Приклади

Резюме

1.

Постановка цілей через зміст того, що вивчають.

«Вивчити таблицю множення на 4»; «вивчити відмінки іменників»; «вивчити зміст деяких розділів»

Такий спосіб постановки цілей вказує лише на ті знання, які треба засвоїти на уроці або продовж декількох уроків.

2.

Постановка цілей через діяльність вчителя

«Ознайомити учнів з основними громадянськими правами й обовязками»; «продемонструвати прийоми читання умовних позначень на географічній карті» і т.д.

Учитель окреслює лише свої дії, хоч створює при такому підході враження упорядкованості в роботі.

3

Постановка цілей через внутрішні процеси інтелектуального, емоційного, особистісного розвитку учня.

«Формувати уміння аналізувати спостережу вальні явища»; «розвинути уміння виразного читання»; «формування уміння самостійно аналізувати умову й знаходити спосіб розв’язання математичної задачі»; «формувати інтерес до …»

У подібних формулюваннях ми впізнаємо узагальнені навчальні цілі – на рівні школи, навчального предмета або циклу предметів, але не на рівні уроку або навіть серії уроків.

4

Постановка цілей через навчальну діяльність учнів

Ціль уроку – розв’язування задач на знаходження руху»;

«виконання вправ на визначення дієслова у реченні», «дослідження будови рослин».

На перший погляд видається, що таке формулювання навчальної цілі вносить певну визначеність у плануванні і проведенні уроку, але і тут із поля зору випадає важливий момент – очікуваний результат навчання, його наслідки.

Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (01.06.2011)
Переглядів: 1349 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!