Стереотипні способи постановки навчальних цілей
Стереотипні
способи постановки навчальних цілей
№
п/п
|
Способи
постановки
|
Приклади
|
Резюме
|
1.
|
Постановка цілей через зміст того, що вивчають.
|
«Вивчити таблицю множення на 4»; «вивчити
відмінки іменників»; «вивчити зміст деяких розділів»
|
Такий спосіб постановки цілей вказує лише на ті
знання, які треба засвоїти на уроці або продовж декількох уроків.
|
2.
|
Постановка цілей через діяльність вчителя
|
«Ознайомити учнів з основними громадянськими
правами й обов’язками»; «продемонструвати
прийоми читання умовних позначень на географічній карті» і т.д.
|
Учитель окреслює лише свої дії, хоч створює при
такому підході враження упорядкованості в роботі.
|
3
|
Постановка цілей через внутрішні процеси
інтелектуального, емоційного, особистісного розвитку учня.
|
«Формувати уміння аналізувати спостережу вальні
явища»; «розвинути уміння виразного читання»; «формування уміння самостійно
аналізувати умову й знаходити спосіб розв’язання математичної задачі»;
«формувати інтерес до …»
|
У подібних формулюваннях ми впізнаємо
узагальнені навчальні цілі – на рівні школи, навчального предмета або циклу
предметів, але не на рівні уроку або навіть серії уроків.
|
4
|
Постановка цілей через навчальну діяльність
учнів
|
Ціль уроку – розв’язування задач на знаходження руху»;
«виконання вправ на визначення дієслова у
реченні», «дослідження будови рослин».
|
На перший погляд видається, що таке формулювання
навчальної цілі вносить певну визначеність у плануванні і проведенні уроку,
але і тут із поля зору випадає важливий момент – очікуваний результат
навчання, його наслідки.
|
|
Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (01.06.2011)
|
Переглядів: 1349
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]