«КЛАСНІ МІС»
Сценарій свята
(На сцену виходять 2 хлопчики: Шерлок Холмс і доктор Ватсон)
Д.В. : Доброго дня, шановний Холмсе!
Ш.Х. : Вітаю, дорогий Ватсоне! Ви зібралися на свято?
Д.В. : Неперевершено, Холмсе! Ви, як завжди, праві і не перестаєте дивувати мене своїми надзвичайними здібностями! І як вам це вдається?
Ш.Х. : Елементарно, Ватсоне! Куди ж може прямувати такий чепурун як ви? Звісно ж на свято!
Д.В. : Тоді, Холмсе, може ви скажете, на яке свято я зібрався?
Ш.Х. : Ватсоне, мій дедуктивний метод діє безпомилково! Незабаром 8 Березня, в залі сидять надзвичайно ошатні та схвильовані міс із нашого класу та найпривабливіші леді світу – наші матусі. Висновок – ми сьогодні вітатимемо їх зі святом!
Д.В. : Геніально, Холмсе! Тоді, може, запросимо джентльменів з нашого класу і розпочнемо свято?
Ш.Х. : Звісно ж! Джентльмени, прошу на сцену!
(Заходять хлопчики. Звучить лірична мелодія)
1 хлопчик : Знов починається весна –
Знов починаються дива!..
То серед двору із-під снігу
Раптово визирне трава,
То раптом лагідні веснянки
Засіють щоки та носи,
То розщебечуться ще зранку
Птахи на сотні голосів!
А вчора! Вчора… Що й казати!
Всі веселились до сліз :
Славко – дражнило и задирака! –
Наталці проліски приніс!
І зовсім це не дивина:
Вже починається весна!
2 хлопчик : Джентльмени, а чи помітили ви, що найгарніші, найсвітліші, найрідніші слова – жіночого роду?
3 хлопчик : Що ви маєте на увазі, джентльмене?
2 хлопчик : Візьмімо, до прикладу, слово мама – чи є на світі рідніше слово для кожної людини?
3 хлопчик : Джентльмени, а він правий! А бабуся! Яке чудове слово! І теж жіночого роду!
4 хлопчик : І сестра!
5 хлопчик : І домівка!
6 хлопчик: І родина!
2 хлопчик :І сім’я!
3 хлопчик : І краса!
4 хлопчик : І любов!
5 хлопчик: І Батьківщина!
Ш.Х. : Джентльмени, джентльмени! Досить уже хизуватися знанням іменників жіночого роду! Ми ж не на олімпіаді з української мови!
Д.В. : А й справді, щось ми захопились! Ми ж прийшли сюди, щоб від щирого серця …
1 хл. : Привітати зі святом весни…
2 хл. : Наших любих матусь…
3 хл. : Бабусь…
4 хл. : Сестричок…
5 хл. : Учительок…
6 уч. : Дівчаток – однокласниць.
Разом: Зі святом вас, наші любі!
(Співають пісню « Сонечко»)
СОНЕЧКО
Сонечко всміхається радісно і щиро,
Тепло шле всім людям сонячний привіт.
Мабуть, йому дуже, дуже захотілось
Обігріти землю, цілий білий світ. ( 2)
Приспів: Сонечко, єдине для всіх,
Обігріє землю теплом,
Хай завжди лунає тільки сміх
І крокує поруч добро.
І хай не буде біди,
Хай пощезнуть війни страшні,
Нам іще рости і рости,
Сонечко, ясніш нам світи!
А земля заквітчана ніжним білим цвітом
І радіє сонечко, що прийшла весна,
І ясні промінчики розлилися світом,
Лине над землею пісня чарівна. ( 2)
Вчителька. - Дякую, джентльмени! Займіть місця у залі! Після такого щирого і зворушливого вітання я хочу продовжити наше свято конкурсом « Класні міс». Думаю, всі ви погодитеся зі мною, що у нашому класі навчаються надзвичайні дівчатка: красуні і розумниці. А які вони кмітливі, граційні, ерудовані! А які співучі та начитані, елегантні та хазяйновиті! Всі свої таланти вони сьогодні нам і продемонструють. А оцінюватиме конкурс поважне і шановне журі у таких номінаціях:
Міс Попелюшка
Міс Старанність
Міс Артистизм
Міс Поезія
Міс Пісня
Міс Художник
Міс Ерудованість
Міс Грація
Міс Спостережливість
- Отож, розпочинаємо! Перший етап нашого конкурсу – дефіле та візитівка.
(Дівчатка під музику виходять на сцену, стають у ряд і розповідають про себе)
Вчит. : Ну ось ми і познайомилися з нашими учасницями і переходимо до визначення переможниці у першій номінації – МІС ПОПЕЛЮШКА. Прошу шановне журі бути дуже уважним і, звісно ж, об’єктивним при визначенні переможниці.
Отож, милі панянки, всі ви добре знаєте казку про Попелюшку і про те, яке завдання дала їй зла мачуха, від’їжджаючи на королівський бал: перебрати крупи. Я, звісно ж, не зла мачуха, тому моє завдання буде набагато легшим. Перед вами коробки, у яких змішані квасоля, горох і горіхи. Вам потрібно якнайшвидше і якнайстаранніше, не розкидаючи, відібрати горіхи та квасолю і розкласти їх у окремі коробки. У першій має залишитись тільки горох! Зверніть увагу, що на виконання цього завдання у вас буде 1 хвилина.
Приготувалися! Увага! Почали!
(Під швидку музику дівчатка перебирають виконують завдання)
Вчит.: Надзвичайно! Оце спритність! Оце швидкість! Молодці!
А тепер наступна номінація – МІС СТАРАННІСТЬ.
Працьовитій Попелюшці доводилося виконувати різноманітну роботу, в тому числі – і складати одяг. Ось ваше наступне завдання: акуратно і швидко скласти сорочку.
Приготувалися! Почали!
(Звучить швидка музика)
Вчит. : А тепер ми подивимося, чи зумієте ви танцювати на королівському балу! Та й після таких важких завдань не завадить трішки відпочити. А боротися за перемогу нашим учасницям допоможуть джентльмени. Оголошую наступну номінацію – МІС ГРАЦІЯ. Маестро, музику!
(Учасниці танцюють вальс)
Вчит. : Чудово! Яка граційність! Яке задоволення ми всі отримали від цього конкурсу! Дякую! Я вважаю, що дівчатка гідні шквалу аплодисментів – це було неперевершено!
Вчит. : А тепер – увага! Назва наступної номінації - МІС СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ - говорить сама за себе. Я запрошую до себе свою помічницю. Подивіться на неї уважно. Зараз вона зайде за куліси. Я рахую до 10 і дівчина повернеться до нас ( рахую). А тепер запишіть на папері, що змінилося у її зовнішності. Тільки без підказок!
(Збираю аркуші, віддаю журі).
Вчит. : Ну що ж, і з цим завданням наші учасниці зуміли впоратися! Наступна номінація – МІС ПОЕЗІЯ. Кожна із учасниць вивчила вірш і зараз прочитає його нам. Прошу!
(Дівчатка по черзі виходять на сцену і читають підготовлений вірш)
Вчит. : Чудово! Наші учасниці – справжні актриси! Ви згідні зі мною? Так, я гадаю, що журі нелегко буде визначити переможницю! Але я пропоную пильніше придивитися до їх талантів і оголошую наступну номінацію МІС ПІСНЯ. Кожна із учасниць проспіває лише один куплет пісні, тому шановному журі потрібно бути дуже уважним! А я за цей час підготуюся до наступного конкурсу.
Маестро, музику!
(Дівчатка виходять на сцену і співають по 1 куплету пісні «Дівка Явдошка»).
Вчит. : Я бачу, що члени журі все ще під враженням від чарівного співу дівчат, але прошу всіх налаштуватися на робочий лад, тому що нас чекає нелегке випробування – номінація МІС ЕРУДОВАНІСТЬ.
Отож, шановні панянки, я задаватиму вам питання. Якщо ви знаєте відповіді на них – підіймайте руку і відповідайте лише після мого дозволу. Не вигукуйте, як ви іноді вмієте робити на уроці! Така відповідь не буде зараховуватись!
І.Вікторина
1. Яке свято святкують 33 січня?
2. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки часу треба, щоб одночасно в одній каструлі зварити 5 яєць?
3. У якому випадку 6 дітей і 2 собаки не намокнуть?
4. Якщо о 12 год ночі буде іти дощ, то чи можна очікувати, що через 24 год буде сонячна погода?
5. Який вид повітряного транспорту обрав Вінні Пух, щоб дістатися до бджолиного кубла з медом?
6. Що навколо чого рухається: Земля навколо Сонця чи Сонце навколо Землі?
Вчит. : Аркуші з відповідями наших конкурсанток я передаю журі, вони допоможуть вам визначити переможницю у номінації МІС ЕРУДИЦІЯ.
Вчит. : Ну що ж: наш конкурс виходить на фінішну пряму: залишилося лише 2 номінації!
Отже, 8-а номінація – МІС ХУДОЖНИК. Завдання нелегке, але водночас веселе. Перед кожною із вас аркуш паперу, розділений на 2 частини, і 2 фломастери. Вам необхідно буде на цьому аркуші намалювати однією рукою – котика, а іншою – песика. Кого якою рукою малювати – вибирати вам. Але наголошую, що робити це потрібно одночасно двома руками! Шановне журі, прошу вас уважно слідкувати, щоб правила не порушувались! На виконання вам дається 3 хвилини.
Увага! Почали!
По закінченню конкурсу аркуші з малюнками передаю журі)
Вчит.: Увага! Увага! Наш конкурс добігає кінця, і я оголошую останню номінацію – МІС АРТИСТИЗМ.
Після того, як Попелюшка виконала всі завдання, загадані їй злою мачухою, вона почала збиратися на бал. Я пропоную вам уявити, що ви також збираєтеся на бал. Уявіть, що перед вами велике дзеркало і столик, на якому ну дуже багато косметики. Вам необхідно зробити зачіску, макіяж, манікюр. Переможе та, у якої це вийде найкраще. Але не забувайте про час: вам надається 3 хвилини!
Маестро! Музику!
Вчит. : Дякую! Це було неперевершено! Я гадаю, що глядачі зі мною згідні! Оплески нашим актрисам!
Вчит.: Ми дамо нашому вельмишановному журі можливість підбити бали і визначити переможницю у кожній номінації. А тим часом, давайте ще раз привітаємо тих, для кого ми готували сьогоднішнє свято і без кого воно було б неможливе – ваших матусь і бабусь.
(На сцену виходять всі учні класу)
- На щиру розмову
-Зiбрались ми з вами.
- Розмову свою
-Присвятили ми мамам,
- А також бабусям, сестричкам, дiвчатам.
Разом:
-Усiх вас з жіночим вiтаємо святом!
- На мамине свято земля оживає
-І сонечко в небi так ясно сiяє.
- На мамине свято верба розцвітає
-І пролiсок в лiсi матусю вiтає.
- І вас, нашi рiднi, коханi матусi,
- І вас, нашi нiжнi, ласкаві бабусi,
- Із святом жіночим вiтаємо вас!
-Приймiть найщирiшi вітання вiд нас!
- Бажаєм вам радостi, щастя й любовi!
- Бажаєм, щоб завжди були ви здоровi!
- Коханi матусi i рiднi бабулi,
Разом:
- Хай довгі лiта накують вам зозулі!
(Співають пісню « Миру й тепла»)
Ось прийшло чудове свято.
Нині радості багато.
Ми вітаємо усіх -
І дорослих, і малих!
Приспів:
Миру й тепла, щастя й добра
Бажаємо ми на довгі літа.
Хай доля зорить, і пісня звучить,
Хай радість несе весна!
І бабусі дорогенькі,
І матусеньки рідненьки,
І найкращі на землі
Наші любі вчителі!
Приспів.
(Дарують мамам і бабусям квіти й дарунки)
Вчит.: Бачу-бачу! Наше шановне журі вже підбило підсумки і готове винести свій вердикт – нагородити переможниць у кожній номінації.
Увага! Увага! Слово для нагородження переможниць конкурсу «Класні міс» надається …
(Один із членів журі оголошує переможницю у кожній номінації, нагороджує її стрічкою з написом та короною).
|