Тема: танець «Полька» Мета: Навчити виконувати (танцювати) польку. Завдання: • розучити руху польки; • підготувати (розігріти) м'язи рук, ніг, корпусу до заняття випадкових травм; • розвивати координацію рухів, музичний слух; • виробляти легкість рухів, поставу; познайомити з музичним розміром танцю «П підготувати (розігріти) м'язи рук, ніг, корпусу до заняття випадкових травм; • виховувати ввічливе ставлення до партнера; • розвивати фізичні дані дитини, пам'ять, увагу.
Хід уроку
• запрошення дітей у зал; • знайомство з педагогом, концертмейстером, між собою (подивися хто поруч); • знайомство з та • танець і його види: класичний, народний, бальний, сучасний. (відеоряд); • танець «Полька» його батьківщина; прослуховування музичного матеріалу (фонограма цілком), звертається увага на музичний розмір твору 2 / 4, 4 / 4 три музичні фрази (частини). • розстановка по лініях в шаховому порядку.
Основна частина заняття Розминка: на середині залу • марширування на місці; • вправи для поліпшення гнучкості шиї; • вправи для поліпшення еластичності плечового пояса і рухливості плечових суглобів; • вправи для поліпшення рухливості ліктьового суглоба і еластичності м'язів плеча та передпліччя; вправи для поліпшення рухливості гнучкості суглобів хребта; • вправи для розвитку гнучкості плечового і поясного суглобів; • вправи для поліпшення рухливості колінних суглобів; • вправи для збільшення рухливості гомілковостопного суглоба і еластичності м'язів гомілки і стопи.
Вивчення основних рухів танцю «Полька»: • стрибок «соте»; • приставні кроки; • приставні кроки; • ритмічні поплескування - удари. • подскокі; • Постановка дітей у коло (взялися за руки і розтягнулися). • Постановка дітей у пари. • Розмітка місць зупинки пар кольоровою крейдою.
Розучування танцю «Полька»по частинах: • 1 часть - подскоки; • 2 часть - прыжок «соте»; • 3 часть - приставные шаги, хлопки;
Заключна частина заняття • виконання танцювальної композиції «Полька»; • підведення підсумків; • уклін (дякуємо один одного - оплески)
|