|
Етап уроку |
Дидактичне завдання етапу |
1 |
Організаційний |
Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку |
2 |
Перевірка домашнього завдання |
Встановити правильність і усвідомленістьвиконання учнями домашнього завдання,
ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру |
3 |
Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу |
Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти |
4 |
Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу |
Організувати і спрямувати навчальнопізнавальну діяльність учнів до досягненняосновної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, Їхоб'єктивізація), Активізація навчальнопізнавальної діяльності учнів |
5 |
Засвоєння нового матеріалу |
Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, !правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,
Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання івміння, які необхідні для самостійної роботинад новим матеріалом |
6 |
Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу |
Перевірити учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв`язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують |
7 |
Підбиття підсумків уроку |
Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілістності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів |
8 |
Інформація про домашнє завдання, інструктаж про його виконання |
Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання |