Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Технологічна карта уроку №2

Технологічна карта уроку №2

 

 
Навчальний предмет_____________________________

Тема уроку_____________________________________

Мета уроку ____________________________________

Тип уроку ­_____________________________________

Завдання уроку_________________________________

Школа ­________________________________________

Учитель_______________________________________

Дата__________________________________________

Клас__________________________________________

 

 

 

Етап уроку та завдання етапу

Спостереження та аналіз

1

Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності.

 

Підготувати учнів до роботи на уроці в ціло­му і на кожному конкретному етапі уроку

2

Перевірка домаш­нього завдання

 

Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання,

ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуаль­ного і практичного характеру

3

Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу.

 

Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти

4

Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу

 

Організувати і спрямувати навчально ­пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація рані­ше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація), Активізація навчально  - пізнавальної діяльності учнів

5

Засвоєння  нового матеріалу

 

Дати учням конкретне уявлення про елемен­ти предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допо­міжних (філософські, методологічні, істори­ко-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,

Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелек­туального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом

6

Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу.

 

Перевірити  елементи знань, що засвоюються, структурно функціональні  зв`язки і логічні стосунки між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують.

7

Підведення підсумків уроку

 

Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

8

Домашнє завдання.

 

Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання

Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (20.03.2010)
Переглядів: 1809 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!