Технологічна карта уроку №2
Навчальний предмет_____________________________
Тема уроку_____________________________________
Мета уроку ____________________________________
Тип уроку _____________________________________
Завдання уроку_________________________________
Школа ________________________________________
Учитель_______________________________________
Дата__________________________________________
Клас__________________________________________
|
Етап уроку та завдання етапу |
Спостереження та аналіз |
1 |
Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності. |
|
Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку |
2 |
Перевірка домашнього завдання |
|
Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання,
ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру |
3 |
Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу. |
|
Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти |
4 |
Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу |
|
Організувати і спрямувати навчально пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація), Активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів |
5 |
Засвоєння нового матеріалу |
|
Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,
Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом |
6 |
Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу. |
|
Перевірити елементи знань, що засвоюються, структурно функціональні зв`язки і логічні стосунки між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують. |
7 |
Підведення підсумків уроку |
|
Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів |
8 |
Домашнє завдання. |
|
Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання |
|