Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
«ТЕХНОЛОГІЯ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ» Я чую — і я забуваю. Я слухаю — і я запам'ятовую. Я дію — і я розумію ' (китайська мудрість). Стратегія побудови виховного процесу в площині особистісно орієнтованого підходу визначається науковим розумінням внутрішніх закономірностей розвитку особистості в онтогенезі, а не ґрунтується на зовнішній доцільності, коли традиційні методи заохочення чи покарання приховують складні виховні проблеми. Запроваджуючи традиційні методи, педагог змушує дітей до підкорення, а не до вільної й свідомої дії. Цим самим він штучно утримує вихованця на найелементарніших стадіях морального розвитку і не підносить до рівня, коли вихованість ґрунтується на перетворенні загальних етичних принципів у систему його особистісних смислів. Повинна працювати система стимулюючих факторів: — мотиваційні прагнення учнів до, самовдосконалення та отримання знань; — творча активність учнів; — розвиток самостійності у вирішенні завдань; — розвиток відповідальності за власні дії, вчинки, здоров'я, за власне життя та життя оточуючих, за рідний край, державу; — чуйне і терпляче ставлення до оточуючих; — гармонійний розвиток особистості учня. Шлях, який повинні подолати діти разом із учителем, класним керівником при підготовці виховних заходів, можна виразити алгоритмом. Вибір теми ~ Мета, мотивація ~ Завдання ~ Вибір форм і методів роботи ~ Тип інформації ~ термін ~ Що робити ~ Результат
| |
Переглядів: 1215 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |