Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Технологія виховного заходу

«ТЕХНОЛОГІЯ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ»

 

Я чую — і я забуваю.

 Я слухаю і я запам'ятовую.

Я дію і я розумію ' (китайська мудрість).

 

Стратегія побудови виховного процесу в площині особистісно орієнтованого підходу визначається науковим розумінням внутрішніх закономірностей розвитку особистості в онтогенезі, а не ґрунтується на зовнішній доцільності, коли традиційні методи заохочення чи покарання приховують складні виховні проблеми.

Запроваджуючи традиційні методи, педагог змушує дітей до підкорення, а не до вільної й свідомої дії. Цим самим він штучно утримує вихованця на найелементарніших стадіях морального розвитку і не підносить до рівня, ко­ли вихованість ґрунтується на перетворенні загальних етичних принципів у систему його особистісних смислів.

Повинна працювати система стимулюючих факторів:

   мотиваційні прагнення учнів до, самовдосконалення та отримання знань;

   творча активність учнів;

   розвиток самостійності у вирішенні завдань;

   розвиток відповідальності за власні дії, вчинки, здоров'я, за власне жит­тя та життя оточуючих, за рідний край, державу;

   чуйне і терпляче ставлення до оточуючих;

   гармонійний розвиток особистості учня.

Шлях, який повинні подолати діти разом із учителем, класним керівником при підготовці виховних заходів, можна виразити алгоритмом.

 

Вибір теми ~ Мета, мотивація  ~ Завдання ~ Вибір форм і методів роботи ~ Тип інформації ~ термін ~ Що робити ~ Результат
 
Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (20.03.2010)
Переглядів: 1215 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!