Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів | [ Додати статтю ] |
Батьківські збори №8. Проблеми вільного часу і організація літнього відпочинку дітей 1. Вiдпочинок — необхiдна умова боротьби з втомою. Його види. 2. Органiзацiя лiтнього вiдпочинку. Будь-яка одноманiтна дiяльнiсть дитини викликає втому i це закономірний стан. Ефективним є активний вiдпочинок (зміна видiв дiяльностi): пiсля навчання — фiзична праця, пiсля напруженої фiзичної працi — праця iнтелектуальна. Особливо цiнним є спiльний вiдпочинок дiтей з батьками: в селі, на морi, походи по рідному краю, до лiсу, лижнi прогулянки тощо, адже це — не просто спільне перебування з батьками, чого так не вистачає нинiшнiм дiтям, але й добра школа взаємодопомоги, пiдтримки, чуйностi. Яким повинен бути літній відпочинок? Лiтнiй вiдпочинок дiтей пiсля напруженої розумової працi не можна уявити без активної щоденної фiзичної працi. В лiтньому таборi відпочинку — це чергування по табору, в їдальнi, прибирання постелi або палати, участь у сільськогосподарських роботах тощо; у селi в бабусi — робота на городi, в саду, посильна участь у збираннi врожаю, допомога на фермi. У шкiльному таборi вiдпочинку дiти можуть доглядати за деревами, квiтами, шкiльною територiєю. В походi з батьками учнi повиннi нести посильний рюкзак, збирати хмиз для вогнища, варити, мити посуд… Пiд час лiтнього вiдпочинку можна читати книги, малювати, робити аплікацiї, складати казки i твори, збирати фольклорний матерiал (народні легенди, пiснi, iгри, приказки i прислiв’я). Якщо немає можливості органiзувати спiльний вiдпочинок, і дiти вiдпочивають самi, то необхiдно, вiдвiдуючи їх у таборi вiдпочинку, Цікавитися, чого вони навчились, що вмiють робити, чи є у них друзi (якщо є, то познайомитись з ними), чи вмiють чергувати, як допомагають сільськогосподарським трудiвникам i т.п. Корнієнко С.М., Кодлюк Я.П. | |
Переглядів: 3963 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |