Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів | [ Додати статтю ] |
Тест – опитувальник «Батьківське ставлення» Біля кожного питання поставте чи ви згодні з ним чи ні. 1. Я завжди співчуваю своїй дитині. 2. Я рахую своїм обов’язком знати все, що думає моя дитина. 3. Я поважаю свою дитину. 4. Мене здається, що поведінка моєї дитини значно відхиляється від норми. 5. Потрібно довше утримувати дитину від реальних життєвих проблем, якщо вони її травмують. 6. Я відчуваю до дитини почуття позитиву. 7. Хороші батьки захищають дитину від складнощі життя. 8. Моя дитина часто неприємна мені. 9. Я завжди намагаюся допомогти своїй дитині. 10. Бувають випадки, коли знущання з дитини приносить користь. 11. Я відчуваю злість до своєї дитини. 12. Моя дитина нічого не досягне у житті. 13. Мені здається, що інші діти насміхаються над моєю дитиною. 14. Моя дитина часто робить такі вчинки, які крім засудження нічого неварті. 15. Для свого віку моя дитина дещо незріла. 16. Моя дитина веде себе погано спеціально. 17. Моя дитина вбирає в себе усе погане як «губка». 18. Мою дитину важко навчити хорошим манерам. 19. Дитину варто тримати у жорстких рамках, тоді з нього щось виросте. 20. Я люблю, коли друзі моєї дитини приходять до нас. 21. Я приймаю участь у виховані своєї дитини. 22. До моєї дитини липне усе дурне. 23. Моя дитина не досягне успіху у житті. 24. Коли у компанії знайомих говорять про дітей, мені трішки соромно, що моя дитина не така розумна і здібна, як мені хотілося б . 25. Я жалію свою дитину. 26. Коли я порівнюю свою дитину з його однолітками, вона мені здається зрілішою. 27. Я із задоволенням проводжу з дитино свій вільний час. 28. Я часто жалію про те, що моя дитина дорослішає і згадую її маленькою. 29. Я часто ловлю себе на ворожому відношенні до дитини. 30. Я мрію про те, щоб моя дитина досягла всього, що не вдалося мені. 31. Батьки повинні підлаштовуватися до дитини, а не тільки потребувати це від неї. 32. Я намагаюся виконувати усі прохання моєї дитини. 33. При вирішенні сімейних проблем варто прислухатися до думки дитини. 34. Я дуже цікавлюся життям своєї дитини. 35. У конфлікті з дитиною я часто можу визнати, що вона права. 36. Діти рано дізнаються, що батьки можуть помилятися. 37. Я відчуваю до дитини дружні почуття. 38. Я завжди рахуюся з дитиною. 39. Основна причина прихотів моєї дитини – егоїзм, впертість і лінь. 40. Не можна нормально відпочити, якщо проводити відпустку з дитиною. 41. Саме головне, щоб у дитини було спокійне і безтурботне дитинство. 42. Інколи мені здається, що моя дитина не здатна ні на що хороше. 43. Я розділяю захоплення своєї дитини. 44. Моя дитина може вивести з себе будь-кого. 45. Я розумію незадоволення своєї дитини. 46. Моя дитина часто дратує мене. 47. Виховання дитини – суцільне нервування. 48. Строга дисципліна у дитинстві розвиває сильний характер. 49. Я не довіряю своїй дитині. 50. За суворе виховання діти дякують потім. 51. Інколи мені здається, що я ненавиджу власну дитину. 52. У моєї дитини більше недоліків ніж досягнень. 53. Я розділяю захоплення дитини. 54. Моя дитина не може працювати самостійно, а якщо працює, то не так. 55. Моя дитина виросте не прилаштована до життя. 56. Моя дитина подобається такою, яка є. 57. Я добре слідкую за здоров’ям дитини. 58. Нерідко я захоплююся своєю дитиною. 59. Дитина не повинна мати секретів від своїх батьків. 60. Я невисокої думки про здібності моєї дитини. 61. Бажано, щоб дитина дружила з тими дітьми, які подобаються батькам. 1. прийняття – уникнення: 3,4,8,10,12,14,15,16,18,20,24,26,27,29,37,38,39,40,43,42,44,45,46,47,49, 52,53,55,56,60. 2. образ соціальної бажаності поведінки: 6,9,21,25,31,34,35,36. 3.симбіоз: 1,5,7,28,32,41,58. 4.авторитарна гіперсоціалізація: 2,19,30,48,50,57,59. 5.маленьк «неудачник»: 9,11,13,17,22,28,54,61. 1. «Прийняття-відштовхування». Шкала показує інтегральне емоційне ставлення до дитини. На одній шкалі батькам подобається дитина такою яка вона є. Батьки поважають індивідуальність дитини, симпатизують їй. Батьки багато часу проводять з дитиною, поважають її інтереси і плани. На іншій шкалі: батьки виховують свою дитину погано, непристосованою до життя, їм здається, що дитина не досягне успіху. Батьки відчувають до дитини смуток, злість, тощо. Вони не довіряють дитині та не поважають її. 2. «Кооперація». Шкала показує соціально бажаний облік батьківського ставлення. Зміст шкали розкривається так: батьки зацікавлені в планах дитини,намагаються допомогти, співчувають їй. Батьки високо цінують інтелектуальні та творчі здібності дитини, відчувають гордість за неї. Вони задовольняють ініціативу и самостійність дитини. Батьки довіряють дитині, намагаються стати на його бік з будь яких питань. 3. "Симбіоз". Шкала відображає міжособистісний бар'єр у спілкуванні з дитиною. Батьки відчувають себе з дитиною єдиним цілим, прагнуть задовольнити всі потреби дитини, огородити її від труднощів, неприємностей в житті. Батьки постійно відчувають неспокій за життя дитини, котра здається їм маленькою та беззахисною. 4. "Авторитарна гіперсоціалізація". Шкала відображає налагоджену форму керування поведінки дитини. Батьки вимагають від дитини дисципліни та виконання всіх вимог. За вияв своєї думки дитину буде покарано. Батьки слідкують за досягненнями дитини, його індивідуальними особливостями, думками, тощо. 5. «Маленький невдаха». Шкала відображає особливості виховання і розуміння дитини батьками. Батьки вважають дитину маленькою. Інтереси, думки, почуття здаються батькам дитячими. Дитину вважають непристосованою, не успішною та відкритою для поганих справ. Батьки не довіряють своїй дитині. У зв'язку з цим батьки намагаються відгородити дитину від труднощів життя, вимогливо контролюють її дії. Виштак Ольга Вікторівна, вчитель математики Двірківщинського НВО І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Яготинського району Київської області | |
Переглядів: 9231 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |