Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Ти і твої друзі на перерві Мета. Вчити дітей організовувати свій відпочинок під час перерви (рухливі ігри, змагання тощо); виявляти турботу про товаришів, дівчаток, молодших. Хід заняття 1. Слово вчителя. Тема нашого заняття — «Ти і твої друзі на перерві». Послухайте уважно вірш Б. Бичка «Півники». За віщо посварилися — не знаю я того, А тільки стрілись півники: — Ти чого? Круг шиї пір'я дибиться, стирчить сюди-туди, Дзьобами в землю вткнулися: — Ось підійди! А гребені у півників розжеврілись, мов жар, Стоять і не ворушаться: — Ану вдар! Обоє враз підскочили, аж курява знялась, І знов стоять надублені: — Зась! Тут з вулиці почулося — кричала тітка: — Киш! Розбіглися два півники: — Гляди ж! Розбіглися два півники курчаткам всім на сміх... Як схожі й ми буваємо на півників таких! 2. Обговорення змісту вірша. Запитання до дітей 1. Чи не трапляється у вас у класі чогось подібного на перервах? 2. Як хлопці у нашому класі ставляться до дівчаток? 3. Чи не ображають їх? 4. А як поводяться дівчата? 3. Складання правил поведінки і порад. Давайте разом складемо правила ввічливої поведінки під час перерви. (Не бігати по коридору, не галасувати, не штовхатися, не дражнитися тощо). Є діти, які дуже люблять дражнитися.
(Відповіді дітей). § А що треба робити, коли діти на перерві посварилися? (їх треба помирити). Так, для цього є мирилки. 4. Розучування мирилок. Щоб помиритися, промовляють: Мир — миром, Пироги з сиром, Вареники в маслі, Ми — дружечки красні, Поцілуймося. Через тин вишня нахилилася, Дві подружки посварилися. Тобі яблучко, мені грушечка, Не сварімося, моя душечка. Тобі яблучко, мені зернятко, Помирімося, моя серденько. А зараз одну з мирилок вивчимо напам'ять. § В які ігри можна гратися під час перерви? (У спокійні, щоб не бігати, не галасувати). 5. Розучування ігор «Струмочок», «Зіпсований телефон». Гра «Впізнай за голосом» Діти стають у коло. Один із учнів виходить на середину і закриває очі. Решта рухається по колу і співає пісні. За сигналом діти зупиняються, хтось із учасників гри проказує (можна змінити голос): «Ти загадку відгадай, хто покликав тебе, — впізнай!». Ведучий відкриває очі і називає ім'я того, хто говорив. Якщо ім'я названо правильно — той, кого назвали, стає у середину кола. 6. Підсумок уроку. Як треба поводитись на перерві? 5. Домашнє завдання. § Запитати у батьків, у які ігри вони гралися в дитинстві. § Розучити їх і навчити гратися своїх однолітків. | |
Переглядів: 9804 | Рейтинг: 4.0/3 |
Всього коментарів: 0 | |