Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Трудове навчання, 2 клас

Трудове навчання
(1 година на тиждень)

авт. прогр. Тименко В., Вдовченко В., Веремійчик І., Котелянець Н.
підр. І.М. Веремійчик
«Трудове навчання», Київ «Педагогічна думка», 2 клас, 2002р.

І семестр

Вступ

1. Види творчої праці: художня, технічна, наукова. Орігамі як вид творчої праці. Виготовлення виробів способом орігамі (на вибір учнів).
2. Види творчої праці. Колективне виготовлення колекції «Види паперу».
3. Види творчої праці. Створення композицій на картоні з різних видів паперу.
4. Елементарна графіка. Розмічання і вирізання з картону геометричних фігур.

Людина і природа

5. Світ професій «людина – природа». Знаряддя та предмети праці у професіях типу «людина – природа». Рослинні форми у природі. Зустріч із представниками професій типу «людина - природа» (або екскурсія на їхні робочі місця).
6. Аплікації з рослинних форм. Види аплікацій: предметна, сюжетна, декоративна. Створення предметних аплікацій із рослинних форм.
7. Аплікації з рослинних форм. Поняття про орнамент. Послідовність складання орнаменту. Створення орнаментів із рослинних форм.
8. Аплікації з рослинних форм. Створення сюжетних композицій із природних матеріалів.
9. Конструювання об’ємних виробів із природних форм. Конструювання з природних форм (шишок, каштанів, жолудів, горіхових шкаралуп, пір’я) фігурок людей, тварин, дерев.
10. Конструювання об’ємних виробів із природних форм. Створення макету діорамної композиції з природних матеріалів.
11. Робота з пластичними матеріалами. Матеріали, інструменти і пристосування для роботи з пластичними матеріалами. Відтворення руху реальних тварин.
12. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення фантастичних істот.
13. Робота з пластичними матеріалами. Колективне створення композицій з фантастичними істотами.

Я сам та інші люди

14. Світ професій «людина – людина». Знаряддя та предмети праці у професіях типу «людина – людина». Зустріч із представниками професій типу «людина – людина» (або екскурсія на їхні робочі місця).
15. Подарунки та сувеніри до новорічних свят. Конструювання новорічних іграшок на основі паперових і картонних кілець, конусів, інших геометричних форм.
16. Подарунки та сувеніри до новорічних свят. Виготовлення прикрас для новорічного інтер’єру способом нанизування гірлянд. Оформлення класу учнівськими виробами.


ІІ семестр

Я сам та інші люди
(продовження)

17. Виготовлення виробів із ниток. Види ниток за призначенням.
Плетіння в три нитки. Виготовлення декоративних прикрас,
закладок способом плетіння.
18. Виготовлення виробів із ниток. Способи з’єднування ниток
між собою та з різними матеріалами. Аплікація з ниток.

Людина і знаки інформації
19. Світ професій «людина – знакові системи». Знаряддя та предмети праці у професіях типу «людина – знакові системи». Зустріч із представниками професій типу «людина – знакові системи» (або екскурсія на їхні робочі місця).
20. Умовні знаки передачі інформації. Словесна і графічна інформація в рекламних плакатах. Макетування рекламного щита для продовольчої продукції або виготовлення макетів дорожніх знаків.
21. Сюжетні букви-малюнки. Колективна розробка декоративних і сюжетних букв.
22. Стильова єдність графічних зображень. Виготовлення рекламного колажу з готової поліграфічної продукції.
 
Людина і техніка
23. Світ професій „людина – техніка”. Знаряддя та предмети праці у професіях типу «людина – техніка». Зустріч із представниками професій типу «людина – техніка» (або екскурсія на їхні робочі місця). 24. Технічні конструкції. Сучасні технічні форми та їх застарілі варіанти. Конструювання із сірникових коробок найпростіших транспортних засобів.
25. Технічні конструкції. Колективна розробка діорамних макетів міського пейзажу із зображенням найпростіших транспортних засобів. 26. Робота з технічним конструктором. Моделювання транспортної техніки з деталей технічного конструктора.
27. Робота з технічним конструктором. Створення колективного діорамного макету з використанням технічних моделей.
28. Дитяча творчість із тематики розділу «Людина і техніка». Колективне оформлення технічних конструкцій та їх природних аналогів у діорамному макеті.
 
Людина і художнє довкілля

29. Світ професій «людина – художні образи». Знаряддя та предмети праці у професіях типу «людина – художні образи». Зустріч із представниками професій типу «людина – художні образи» (або екскурсія на їхні робочі місця).
30. Писанкарство як мистецтво художнього розпису. Види писанок. Способи їх художнього оформлення. Розмічання і розпис площинних (або об’ємних) макетів яєць.
31. Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва. Види і художні техніки пластичних мистецтв. Виготовлення одинарних і стрічкових витинанок із традиційними і нетрадиційними орнаментальними візерунками.
32. Художня вишивка в українському побуті. Види художніх швів. Виготовлення серветок із бахромою і вишивкою. Шов «голку вперед». 33. Художня вишивка в українському побуті. Оздоблення краю серветки швом «через край». Вишивання по контуру предметних малюнків швом «голку назад».
34. Елементи паркового мистецтва. Традиційне поєднання квітів в українському квітнику. Створення ескізу художньо оформленого квітника з урахуванням традицій українського квітникарства. Підсумок за рік.
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 11952 | Рейтинг: 2.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!