У МОН кажуть, що не чіпатимуть галузь "Мистецтво"
Міністерство освіти і науки інформує, що не планує вилучати зі змісту початкової освіти галузь "Мистецтво". Про це йдеться у повідомленні прес-служби МОН в зв’язку зі стурбованістю професійної спільноти з приводу її можливого вилучення зі змісту початкової освіти.
Зокрема, у відомстві запевняють, що проект Концепції початкової освіти знаходиться лише на стадії розроблення і буде доопрацьовуватиметься після широкого громадського обговорення.
"Сьогодні на стадії розроблення перебуває проект Концепції початкової освіти. Остаточний варіант проекту документа буде оприлюднений на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України для широкого громадського обговорення, після чого проект доопрацьовуватиметься з урахуванням зауважень і пропозицій батьків, вчителів, науковців", - повідомили в МОН.
Як відомо, 17 грудня в Міністерстві освіти і науки відбувся круглий стіл "Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти", в ході якого завідувач відділу початкової освіти НАПН Анжеліка Цимбалару презентувала проект Концепції початкової освіти.
За її словами, цей документ є результатом спільної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук та Міністерства освіти і науки.
"Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат", - підсумувала Цимбалару.
Разом з тим, 22 грудня на Офіційному інтернет-представництві глави держави булазареєстрована електронна петиція, автори якої стверджують, що за проектом Концепції початкової освіти є намір ліквідувати освітню галузь "Мистецтво" під виглядом інтеграції з усіма іншими предметами, внаслідок чого професія вчителя музичного чи образотворчого мистецтва може зникнути найближчим часом.
Проект документа наразі активно обговорюється освітянською спільнотою.
Ознайомитись з проектом концепції
Джерело: http://osvita.ua/school/49370/ |