Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова, 2 клас

Українська мова
(4 години на тиждень)
авт. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О., Пономарьова К., Мартиненко В.
підр. М.А.Білецька
М.С.Вашуленко
«Рідна мова», Київ «Освіта», 2 клас, 2002

І семестр

Закріплення знань і вмінь, здобутих у 1 класі

1. Вступ. Звуки мовлення. Букви. Каліграфічне написання малих букв українського алфавіту (впр. 1-8).
2. Звуко-буквений аналіз слів. Складання розповіді на тему «Наші літні канікули» (впр. 9-13).
3. Каліграфічне написання великих букв українського алфавіту. Слова, близькі за значенням (впр. 14-19).
4. Склад. Перенос слів із рядка в рядок (впр. 20-25).
5. Перенос слів зі збігом приголосних звуків (впр. 26-30).
6. Перенос слів із буквами й та ь (впр. 31-34).
7. Слово. Речення. Складання речень за малюнками та опорними словами (впр. 35-39).
8. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова речень різних типів.
9. Роздільне написання слів у реченнях. Складання розповіді за малюнком і запитаннями (впр. 40-43).

Мова і мовлення

10. Поняття про мову як засіб спілкування між людьми (впр. 44-49).
11. Уявлення про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською (впр. 50-55).
12. Старі й нові слова в українській мові. Переказування тексту (впр. 56-60).
13. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення (впр. 61-65).
14. Звертання. Практичне засвоєння різних форм звертання. Складання діалогу за поданими запитаннями (впр. 66-70).
15. Сила голосу і швидкість мовлення. Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи (впр. 71-78).
16. Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованими реченнями.
17. Поглиблення знань про культуру мовлення. Вправляння в етиці мовленнєвої поведінки. Складання діалогу на тему «У магазині» (впр. 79-82).
18. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Мова і мовлення» (впр. 83-87).

Текст

19. Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту (впр. 88-91).
20. Добір заголовків до текстів. Вправляння у стислому переказуванні тексту (впр. 92-95).
21. Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Доповнення основної частини тексту (впр. 96-99).
22. Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою (впр. 100-103).
23. Види текстів: текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування. Складання тексту-міркування і тексту-опису (впр. 104-107).
24. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка.
25. Засоби зв’язку речень у тексті (впр. 108-111).
26. Побудова тексту за поданим планом. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст». (впр. 112-115). Перевірка мовних знань і вмінь.

Речення

27. Поняття про речення. Основні ознаки речення (впр. 116-120).
28. Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченні (впр.121-125).
29. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Складання розповідних речень (впр. 126-129).
30. Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях. Складання діалогу на тему «У бібліотеці» (впр. 130-134).
31. Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки (впр. 135-139).
32. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із вікна.
33. Закріплення знань про розповідні та питальні речення. Складання розповіді за малюнком та запитаннями (впр. 140-143).
34. Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання (впр. 144-148).
35. Закріплення знань про спонукальні речення. Складання речень. Виразне читання тексту (впр. 149-153).
36. Закріплення знань про види речень за метою висловлювання. Складання усної розповіді «День народження» за малюнками та поданим планом (впр. 154-160).
37. Головні слова в реченні. Складання речень (впр. 161-166).
38. Другорядні члени речення. Складання речень за схемами. Навчальне аудіювання (впр. 167-170).
39. Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченнях за питаннями (впр. 171-175).
40. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають дії, виконувані на уроці образотворчого мистецтва. Поширення речень.
41. Встановлення зв’язку слів у реченнях. Поширення речень. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення» (впр. 176-183).

Слово
Слова, які означають назви предметів

42. Слова, що означають назви предметів. Складання речень (впр. 184-189).
43. Розпізнавання іменників (без уживання терміна) за питаннями хто? що?. Складання речень (впр. 190-195).
44. Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Складання речень (впр. 196-200).
45. Уявлення про один предмет і багато предметів. Практичне вживання форм однини і множини (без уживання термінів) (впр. 201-205).
46. Змінювання іменників за зразком «один – багато». Редагування тексту (впр. 206-209).
47. Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Навчальне аудіювання (впр. 210-213).
48. Урок розвитку зв’язного мовлення. Встановлення меж речень. Робота з деформованим текстом.
49. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей (впр. 214-218).
50. Доповнення діалогу. Складання усної розповіді за серією малюнків (впр. 219-223).
51. Велика буква у кличках тварин. Опис тварин (впр. 224-227).
52. Вживання великої букви в іменах людей та кличках тварин (впр. 228-232).
53. Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Навчальний діалог (впр. 233-241).
54. Закріплення правил написання іменників з великої букви (впр. 242-245).
55. Урок розвитку зв’язного мовлення. Добирання заголовка до тексту.
56. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слова, що означають назви предметів» (впр. 246-251).
Перевірка мовних знань і вмінь.

Слова, які називають ознаки предметів

57. Слова, що називають ознаки предметів. Роль прикметників (без уживання терміна) у мовленні (впр. 252-256).
58. Зв'язок прикметників з іменниками в реченні. Доповнення тексту. Складання діалогу (впр. 257-261).
59. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один – багато». Поділ тексту на речення (впр. 262-265).
Контроль навчальних досягнень учнів. Аудіювання.
60. Закріплення знань про прикметники. Письмовий переказ тексту за малюнком та запитаннями (впр.266-268).
61. Спостереження за роллю прикметників у загадках. Складання загадок (впр. 269-273).
Контроль навчальних досягнень учнів. Списування.
62. Контроль навчальних досягнень учнів. Диктант.
63. Аналіз диктанту. Прикметники близькі і протилежні за значенням. Вживання прикметників у переносному значенні. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слова, що називають ознаки предметів» (впр. 274—279).
64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованими текстами.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 10430 | Рейтинг: 3.9/9
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!