Українська мова (4 години на тиждень) авт. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О., Пономарьова К. Мартиненко В. підр. М.А.Білецька М.С.Вашуленко «Рідна мова», Київ «Освіта», 2 клас, 2002
ІІ семестр
Слова, що називають дії предметів
65. Слова, що називають дії предметів. Складання речень за малюнками (впр. 1-5). 66. Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту (впр. 6-9). 67. Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один – багато». Навчальне аудіювання (впр. 10-15). 68. Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання і переказування з казки «Коза-дереза» (впр. 16-18). 69. Роль дієслів у мовленні. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами. Виразне читання тексту (впр. 19-21). 70. Роль дієслів у мовленні. Дієслова, близькі й протилежні за значенням. Виразне читання вірша (впр. 22-25). 71. Багатозначні дієслова. Складання усного опису зовнішності людини за поданими запитаннями і малюнком (впр. 26-29). 72. Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами. 73. Розповідь казки. Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями (впр. 30-32). 74. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Фразеологізми (впр. 33-36).
Службові слова в реченні
75. Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Навчальний діалог (впр. 37-40). 76. Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. Поділ тексту на частини (впр. 41-45). 77. Написання службових слів окремо від інших. Вживання службових слів за змістом речення. Навчальне аудіювання (впр. 46-49).
Корінь слова. Спільнокореневі слова
78. Корінь слова. Спільнокореневі слова (впр. 50-55). 79. Визначення кореня у слові шляхом добирання споріднених слів (впр. 56-60). 80. Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування текстів. 81. Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. (впр. 61-65). 82. Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. Виразне читання вірша (впр. 66-71). 83. Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Корінь слова. Спільнокореневі слова» (впр. 72-76). 84. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слово». Перевірка мовних знань і вмінь.
Звуки і букви. Склад. Наголос
85. Аналіз перевірної роботи. Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень. Розташування слів в алфавітному порядку (впр. 77-83). 86. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником (впр. 84-87). 87. Голосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 88-92). 88. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записки, адресованої батькам (друзям). 89. Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням йо (впр. 93-98). 90. Наголос. Наголошений склад. Складотворча роль голосних звуків (впр. 99-104). 91. Наголошені й ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Звуко-буквений аналіз слів (впр.105-110). 92. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками (впр. 111-114). 93. Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів (впр. 115-119). 94. Ненаголошені голосні звуки [ е ], [ и ] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова. Складання речень (впр. 120-124). 95. Ненаголошені голосні звуки [ е ], [ и ] в корені слова. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова і добору спільнокореневих слів (впр. 125-132). 96. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. 97. Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова (впр. 133-140). 98. Слова з ненаголошеними [ е ], [ и ] , правопис яких слід запам’ятати. Перевірка написання слів за словником (впр.141-145). 99. Перевірка написання слів з ненаголошеними [ е ], [ и ] . Складання усної розповіді за малюнком та запитаннями (впр. 146-148). 100. Правопис ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова. Складання речень (впр. 149-154). 101. Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 155-161). 102. Контроль навчальних досягнень учнів. Диктант. 103. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і запис запитань за змістом прочитаного. 104. Аналіз диктанту. Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Складання усного опису за запитаннями і малюнком (впр. 162-167). 105. Звук [ ф ], позначення його буквою «еф». Складання речень (впр. 168-173). 106. Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису за поданими запитаннями (впр. 174-178). 107. Правильна вимова звуків [ґ], [г], позначення їх буквами «ґе», «ге» (впр. 179-184). 108. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Поділ тексту на речення (впр 185- 188). 109. Дзвінкі й глухі приголосні звуки (впр. 189-194). 110. Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Письмо з пам’яті (впр 195-199). 111. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можуть слугувати планом розповіді. 112. Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Складання усної розповіді за малюнком (впр 200-206). 113. Закріплення знань про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями (впр. 207-211). 114. Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 212-220). 115. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). Звуко-буквений аналіз слів ( впр.221-228). 116. Позначення м’якості приголосних перед о знаком м’якшення (ь). Перенос слів із ь (впр. 229-233). 117. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 234-239). 118. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів-описів за малюнком і планом. 119. Закріплення знань про тверді й м’які приголосні звуки. Усний переказ тексту (впр. 240-243). 120. Подовжені м’які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант (впр. 244-248). 121. Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень (впр. 249-255). 122. Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями (впр. 256-264). 123. Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень (впр. 265-270). 124. Правило вживання апострофа. Складання речень (впр. 271-273). Контроль навчальних досягнень учнів. Аудіювання. 125. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова тексту за питаннями і зразком. 126. Правило переносу слів з апострофом. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Звуки і букви. Склад. Наголос» (впр.274-278). Перевірка мовних знань і вмінь.
Повторення вивченого за рік
127. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст, види текстів (впр.279-282). 128. Контроль навчальних досягнень учнів. Диктант. 129. Аналіз диктанту. Повторення вивченого про слово, речення. Добір спільнокореневих слів (впр. 283-286). 130. Контроль навчальних досягнень учнів. Списування. 131. Аналіз списування. Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. Виразне читання (впр. 287-290). 132. Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами. Підсумок за рік (впр.291-299).
|