Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова, 2 клас. Продовження

Українська мова
(4 години на тиждень)
авт. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О., Пономарьова К.
Мартиненко В.
підр. М.А.Білецька
М.С.Вашуленко
«Рідна мова», Київ «Освіта», 2 клас, 2002

ІІ семестр

Слова, що називають дії предметів

65. Слова, що називають дії предметів. Складання речень за малюнками (впр. 1-5).
66. Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту (впр. 6-9).
67. Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один – багато». Навчальне аудіювання (впр. 10-15).
68. Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання і переказування з казки «Коза-дереза» (впр. 16-18).
69. Роль дієслів у мовленні. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами. Виразне читання тексту (впр. 19-21).
70. Роль дієслів у мовленні. Дієслова, близькі й протилежні за значенням. Виразне читання вірша (впр. 22-25).
71. Багатозначні дієслова. Складання усного опису зовнішності людини за поданими запитаннями і малюнком (впр. 26-29).
72. Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами.
73. Розповідь казки. Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями (впр. 30-32).
74. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Фразеологізми (впр. 33-36).

Службові слова в реченні

75. Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Навчальний діалог (впр. 37-40).
76. Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. Поділ тексту на частини (впр. 41-45).
77. Написання службових слів окремо від інших. Вживання службових слів за змістом речення. Навчальне аудіювання (впр. 46-49).

Корінь слова. Спільнокореневі слова

78. Корінь слова. Спільнокореневі слова (впр. 50-55).
79. Визначення кореня у слові шляхом добирання споріднених слів (впр. 56-60).
80. Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування текстів.
81. Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. (впр. 61-65).
82. Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. Виразне читання вірша (впр. 66-71).
83. Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Корінь слова. Спільнокореневі слова» (впр. 72-76).
84. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слово».
Перевірка мовних знань і вмінь.

Звуки і букви. Склад. Наголос

85. Аналіз перевірної роботи. Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень. Розташування слів в алфавітному порядку (впр. 77-83).
86. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником (впр. 84-87).
87. Голосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 88-92).
88. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записки, адресованої батькам (друзям).
89. Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням йо (впр. 93-98).
90. Наголос. Наголошений склад. Складотворча роль голосних звуків (впр. 99-104).
91. Наголошені й ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Звуко-буквений аналіз слів (впр.105-110).
92. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками (впр. 111-114).
93. Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів (впр. 115-119).
94. Ненаголошені голосні звуки [ е ], [ и ] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова. Складання речень (впр. 120-124).
95. Ненаголошені голосні звуки [ е ], [ и ] в корені слова. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова і добору спільнокореневих слів (впр. 125-132).
96. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків.
97. Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова (впр. 133-140).
98. Слова з ненаголошеними [ е ], [ и ] , правопис яких слід запам’ятати. Перевірка написання слів за словником (впр.141-145).
99. Перевірка написання слів з ненаголошеними [ е ], [ и ] . Складання усної розповіді за малюнком та запитаннями (впр. 146-148).
100. Правопис ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова. Складання речень (впр. 149-154).
101. Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених [ е ], [ и ] в корені слова. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 155-161).
102. Контроль навчальних досягнень учнів. Диктант.
103. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і запис запитань за змістом прочитаного.
104. Аналіз диктанту. Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Складання усного опису за запитаннями і малюнком (впр. 162-167).
105. Звук [ ф ], позначення його буквою «еф». Складання речень (впр. 168-173).
106. Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису за поданими запитаннями (впр. 174-178).
107. Правильна вимова звуків [ґ], [г], позначення їх буквами «ґе», «ге» (впр. 179-184).
108. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Поділ тексту на речення (впр 185- 188).
109. Дзвінкі й глухі приголосні звуки (впр. 189-194).
110. Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Письмо з пам’яті (впр 195-199).
111. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можуть слугувати планом розповіді.
112. Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Складання усної розповіді за малюнком (впр 200-206).
113. Закріплення знань про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями (впр. 207-211).
114. Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 212-220).
115. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). Звуко-буквений аналіз слів ( впр.221-228).
116. Позначення м’якості приголосних перед о знаком м’якшення (ь). Перенос слів із ь (впр. 229-233).
117. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 234-239).
118. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів-описів за малюнком і планом.
119. Закріплення знань про тверді й м’які приголосні звуки. Усний переказ тексту (впр. 240-243).
120. Подовжені м’які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант (впр. 244-248).
121. Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень (впр. 249-255).
122. Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями (впр. 256-264).
123. Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень (впр. 265-270).
124. Правило вживання апострофа. Складання речень (впр. 271-273).
Контроль навчальних досягнень учнів. Аудіювання.
125. Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова тексту за питаннями і зразком.
126. Правило переносу слів з апострофом. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Звуки і букви. Склад. Наголос» (впр.274-278).
Перевірка мовних знань і вмінь.

Повторення вивченого за рік

127. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст, види текстів (впр.279-282).
128. Контроль навчальних досягнень учнів. Диктант.
129. Аналіз диктанту. Повторення вивченого про слово, речення. Добір спільнокореневих слів (впр. 283-286).
130. Контроль навчальних досягнень учнів. Списування.
131. Аналіз списування. Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. Виразне читання (впр. 287-290).
132. Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами. Підсумок за рік (впр.291-299).

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 7621 | Рейтинг: 3.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!