Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування | [ Додати статтю ] |
Українська мова, 3 клас
Українська мова авт. прогр. Вашуленко М.,Ґудзик І., Прищепа О. І семестр
Мова і мовлення 1. Мова – найважливіший засіб спілкування. Український алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку (впр. 1 – 7). 2. Рідна мова – мова предків та рідної землі (впр. 8 – 13). 3. Усне мовлення, його особливості. Культура усного мовлення (впр. 14 – 20). 4. Писемне мовлення, його особливості. Культура писемного мовлення. Розділові знаки (впр. 21 – 24). 5. Культура мовлення. Уміння вести діалог (впр. 25 – 32). 6. Практичне засвоєння слів ввічливості. Ввічливі звертання. Усний переказ тексту (впр. 33 - 38). 7. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень, пов’язаних за змістом, складання розповіді. Текст
8. Повторення вивченого про текст. Тема, мета і заголовок тексту
(впр. 39 – 43). 9. Визначення теми і мети текстів, добір до них заголовків. Головна думка тексту (впр. 44 – 51). 10. Відновлення деформованого тексту. Складання кінцівки тексту (впр. 52 – 56). 11. Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом (впр. 57 – 61). 12. Зв'язок між реченнями в тексті. Частини тексту (впр. 62 – 69). 13. Види текстів за метою мовлення. Складання усного опису калини (впр. 70 – 73). 14. Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення виробів (впр. 74 – 76). 15. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і запис речень, пов’язаних за змістом, на основі власних спостережень. 16. Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань та запрошень. Правила написання адреси (впр. 77 – 86). 17. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст». Перевірка знань з мови («Мова і мовлення», «Текст»). Речення
18. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. Доповнення незавершених речень (впр. 87 – 90).
19. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення (впр. 91 – 96). 20. Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом прочитаного. Виразне читання тексту (впр. 97 – 100). 21. Звертання. Розділові знаки при звертаннях (впр. 101 – 105). 22. Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні (впр. 106-110). 23. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання плану, усний переказ тексту за планом. Складання і запис запитань до прочитаного тексту. 24. Закріплення знань про головні та другорядні члени речення. Встановлення зв’язку слів у реченнях (впр. 111 – 122). Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення». Слово. Значення слова 25. Слова із прямим і переносним значенням. Спостереження за значенням слів (впр. 123 - 127). 26. Слова, що мають кілька значень. Складання речень (впр. 128 – 132). 27. Слова, які звучать і пишуться однаково. Складання речень (впр. 133 - 136). 28. Слова, близькі за значенням (синоніми). Редагування тексту. Ознайомлення з деякими фразеологізмами (впр. 137 – 145). 29. Слова, протилежні за значенням (антоніми). Спостереження за роллю антонімів у тексті (впр. 146 – 151) 30. Перевірна робота. Диктант. 31. Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання міркування за запитаннями. Будова слова
32. Закінчення слова. Зміна форми слова за допомогою закінчення. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні ( впр. 152 – 157). 33. Основа слова. Навчальний діалог (впр. 158 – 162). 34. Частини основи: префікс, корінь, суфікс. Розбір слів за будовою (впр. 163 – 167). 35. Спільнокореневі слова. Корінь слова (впр. 168 – 172). 36. Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів і різних форм одного й того ж слова (впр. 173 – 177). 37. Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення (впр. 178 – 182). 38. Чергування голосних звуків [o], [e] з [і] в коренях слів (впр. 183 – 187). 39. Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту. 40. Чергування приголосних звуків [г] – [з’] – [ж]; [к] – [ц’] – [ч]; [х] – [c’] – [ш] у коренях слів. Складання розповіді за малюнком і опорними словами (впр. 188 – 195). 41. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [e], [u] в коренях, які перевіряються наголосом (впр. 196 – 200). 42. Добір спільнокореневих слів і зміна форми слова для перевірки написання слів із ненаголошеними [e],[u]. Складання розповіді за опорними словами (впр. 201 – 204). 43. Правопис слів із двома ненаголошеними [e], [u] в коренях. Робота над деформованим текстом. Навчальний діалог (впр. 205 – 209). 44. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [e], [u] в коренях, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником (впр. 210 – 216). 45. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Будова слова». Перевірка знань з мови («Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»). 46. Аналіз перевірної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними (впр. 217 – 220). 47. Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту. 48. Правильна вимова слів із дзвінкими приголосними звуками. Складання і доповнення речень (впр. 221- 229). 49. Правильна вимова слів із глухими приголосними. Складання казки за серією малюнків (впр. 230 – 235). Перевірна робота. Діалог. 50. Перевірка правопису слів із глухими приголосними звуками. Закріплення вивченого про дзвінкі та глухі приголосні звуки (впр. 236 – 239). 51. Префікс. Словотворча роль префіксів (впр. 240 – 245). Перевірна робота. Діалог. 52. Префікси і прийменники. Утворення слів за допомогою найуживаніших префіксів (впр. 246 – 254). 53. Правопис префіксів роз-, без-. Складання тексту-міркування (впр. 255- 260). 54. Правопис префіксів з-, (с-). Складання усної розповіді (впр. 261 – 265). Перевірна робота. Діалог. 55. Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. 56. Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня (впр. 266 – 269). 57. Правило вживання апострофа після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів з апострофом після префікса. (впр. 270 – 277). 58. Суфікс. Словотворча роль суфіксів (впр. 278 – 281). Перевірна робота. Аудіювання. 59. Творення слів із найуживанішими суфіксами, введення їх у речення (впр. 282 – 289). Перевірна робота. Списування. 60. Творення слів за допомогою суфікса –ар. Складання усної розповіді за малюнком (впр. 290-293). 61. Перевірна робота. Диктант. 62. Аналіз контрольного диктанту. Усний та письмовий розбори слів за будовою (впр. 294 – 305). 63. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом. | |
Переглядів: 12235 | Рейтинг: 2.7/6 |
Всього коментарів: 0 | |