Українська мова (3 години на тиждень)
авт. прогр. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О. підр. М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко «Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003
ІІ семестр
Частини мови
55. Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні (впр.1-9). 56. Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, та розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні, за зв’язком з іншими словами (впр.10-14), (впр.15-18).
Іменник
57. Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот (впр.19-26). 58. Власні та загальні іменники. Написання власних іменників із великої букви (впр.27-35). 59. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір на основі вражень від свята Нового року. 60. Формування поняття предметності на прикладах іменників, що означають опредмечені якості та опредмечені дії (впр.36-41), (впр.42-47). 61. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній (впр.48-51). 62. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників. Складання речень за малюнками (впр.52-56). 63. Змінювання іменників за числами: однина та множина (впр.57-61). 64. Вправи на змінювання іменників за числами. Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині. Доповнення тексту (впр.62-66). 65. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа з попереднім складанням плану. 66. Змінювання іменників за питаннями (впр.67-70). 67. Роль іменників у реченні. Зв'язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменника як частини мови (впр.71-81). 68. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Іменник». Перевірка знань з мови («Іменник»).
Прикметник
69. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні (впр. 82-86). 70. Зв'язок прикметників з іменниками у реченнях (впр. 87-91). Доповнення тексту прикметниками (впр. 92-99). 71. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-опис. 72. Змінювання прикметників за числами і за питаннями у сполученні з іменниками (впр. 100-106). 73. Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Родові закінчення прикметників (впр.107-110). Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними іменниками (впр. 111-115). 74. Розбір прикметника як частини мови (впр.116-119). 75. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. (впр.120-123). 76. Спостереження за вживанням прикметників у загадках (впр. 124-129). Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови (впр. 130-138). 77. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування. 78. Перевірна робота. Диктант.
Дієслово
79. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. (впр. 139-143). 80. Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях (впр. 144-148). 81. Змінювання дієслів за часами (впр. 149-153). Перевірна робота. Усний твір. 82. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Складання розповіді "Малі помічниці". (впр. 154-158). 83. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання опису берізки в різні пори року за ілюстраціями. 84. Закріплення вивченого про часові форми дієслова (впр. 159-163). Перевірна робота. Усний твір. 85. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу (впр. 164-168). 86. Роль дієслів у реченні (впр. 169-172). Перевірна робота. Усний твір. 87. Змінювання дієслів минулого часу за родами (впр. 173-181). 88. Неозначена форма дієслова (впр. 182-185). Перевірна робота. Усний твір. 89. Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ. 90. Вправи на творення неозначеної форми дієслова за зразком (впр. 186-188). 91. Розрізнення дієслів неозначеної форми, що відповідають на питання що робити?, що зробити? (впр. 189-194). 92. Творення часових форм від неозначеної форми дієслова. Вживання неозначеної форми дієслова у прислів’ях та приказках (впр. 195-203). 93. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови (впр. 204-213). 94. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Дієслово». Перевірка знань з мови («Дієслово»). 95. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнками і опорними словами.
Повторення вивченого за рік
96. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 214-222). 97. Повторення вивченого про тверді й м’які приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Подвоєння приголосних звуків (впр. 223-235). Перевірна робота. Аудіювання. 98. Перевірна робота. Списування. 99. Повторення правила вживання апострофа та правила переносу слів із рядка в рядок (впр. 236-243). 100. Перевірна робота. Диктант. 101. Аналіз перевірних робіт. Повторення вивченого про текст і речення (впр. 244-251). 102.Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. 103. Повторення вивченого про частини мови (впр. 252-263). 104. Узагальнення і систематизація знань учнів. 105. Підсумок за рік.
|