Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова, 3 клас. Продовження

Українська мова
(3 години на тиждень)

авт. прогр. Вашуленко М., Ґудзик І., Прищепа О.
підр. М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко
«Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

ІІ семестр

Частини мови

55. Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин
мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні (впр.1-9).
56. Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин
мови, та розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в
реченні, за зв’язком з іншими словами (впр.10-14), (впр.15-18).

Іменник

57. Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви
істот та неістот (впр.19-26).
58. Власні та загальні іменники. Написання власних іменників із
великої букви (впр.27-35).
59. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір на основі вражень від свята Нового року.
60. Формування поняття предметності на прикладах іменників,
що означають опредмечені якості та опредмечені дії (впр.36-41),
(впр.42-47).
61. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній (впр.48-51).
62. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення
іменників. Складання речень за малюнками (впр.52-56).
63. Змінювання іменників за числами: однина та множина (впр.57-61).
64. Вправи на змінювання іменників за числами. Іменники, що
вживаються лише в однині або лише у множині. Доповнення
тексту (впр.62-66).
65. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа з попереднім
складанням плану.
66. Змінювання іменників за питаннями (впр.67-70).
67. Роль іменників у реченні. Зв'язок іменників з іншими словами
в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір
іменника як частини мови (впр.71-81).
68. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Іменник».
Перевірка знань з мови («Іменник»).

Прикметник

69. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про прикметник.
Значення прикметників у мовленні (впр. 82-86).
70. Зв'язок прикметників з іменниками у реченнях (впр. 87-91).
Доповнення тексту прикметниками (впр. 92-99).
71. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-опис.
72. Змінювання прикметників за числами і за питаннями у
сполученні з іменниками (впр. 100-106).
73. Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками.
Родові закінчення прикметників (впр.107-110).
Вправи на визначення роду і числа прикметників за відповідними
іменниками (впр. 111-115).
74. Розбір прикметника як частини мови (впр.116-119).
75. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.
(впр.120-123).
76. Спостереження за вживанням прикметників у загадках
(впр. 124-129).
Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови
(впр. 130-138).
77. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування.
78. Перевірна робота. Диктант.

Дієслово

79. Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово.
Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за
малюнками. (впр. 139-143).
80. Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Розпізнавання
дієслів у реченнях (впр. 144-148).
81. Змінювання дієслів за часами (впр. 149-153).
Перевірна робота. Усний твір.
82. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Складання
розповіді "Малі помічниці". (впр. 154-158).
83. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання опису берізки в різні пори року за ілюстраціями.
84. Закріплення вивченого про часові форми дієслова (впр. 159-163).
Перевірна робота. Усний твір.
85. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього,
минулого і майбутнього часу (впр. 164-168).
86. Роль дієслів у реченні (впр. 169-172).
Перевірна робота. Усний твір.
87. Змінювання дієслів минулого часу за родами (впр. 173-181).
88. Неозначена форма дієслова (впр. 182-185).
Перевірна робота. Усний твір.
89. Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий
переказ.
90. Вправи на творення неозначеної форми дієслова
за зразком (впр. 186-188).
91. Розрізнення дієслів неозначеної форми, що відповідають
на питання що робити?, що зробити? (впр. 189-194).
92. Творення часових форм від неозначеної форми дієслова.
Вживання неозначеної форми дієслова у прислів’ях та приказках
(впр. 195-203).
93. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови (впр. 204-213).
94. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Дієслово».
Перевірка знань з мови («Дієслово»).
95. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за
малюнками і опорними словами.

Повторення вивченого за рік

96. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 214-222).
97. Повторення вивченого про тверді й м’які приголосні звуки,
позначення їх буквами на письмі. Подвоєння приголосних звуків (впр. 223-235). Перевірна робота. Аудіювання.
98. Перевірна робота. Списування.
99. Повторення правила вживання апострофа та правила переносу слів
із рядка в рядок (впр. 236-243).
100. Перевірна робота. Диктант.
101. Аналіз перевірних робіт. Повторення вивченого
про текст і речення (впр. 244-251).
102.Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями.
103. Повторення вивченого про частини мови (впр. 252-263).
104. Узагальнення і систематизація знань учнів.
105. Підсумок за рік.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 11953 | Рейтинг: 3.4/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!