УКРАЇНСЬКА МОВА (М.Захарійчук)
|
|
№
|
Тема уроку
|
Стор.
Завдан.
|
Дата
|
-
|
Вживання ь перед закінченнями прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини.
|
92
204-207
|
|
-
|
Вимова і правопис найуживаніших прикметників на -ський, -зький, -цький.
|
97
220-223
|
|
-
|
Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення –і у називному відмінку множини (вимова та правопис)
|
99
224-227
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання есе на задану тему
|
|
|
-
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Прикметник»
|
|
|
|
Числівник
|
|
|
-
|
Загальне уявлення про числівник як частину мови
|
110
254-257
|
|
-
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників (11,14,50,60,70,80,1000)
|
112
258-261
|
|
-
|
Питання до кількісних і порядкових числівників
|
114
262-265
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання з виявленням свого ставлення до предмета висловлювання.
|
|
|
-
|
Словесні форми на означення показників часу впродовж доби.
|
116
266-269
|
|
-
|
Контрольна робота: диктант
|
|
|
|
Займенник
|
|
|
-
|
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті
|
118
270-273
|
|
-
|
Особові займенники. Займенники 1 – 3 –ї особи однини і множини, їх значення, синтаксична роль.
|
121
275-279
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Самостійне складання письмового висловлювання про прочитаний твір.
|
С.121
|
|
-
|
Відмінювання особових займенників
|
123
280-287
|
|
-
|
Уживання займенників із прийменниками
|
127
289-292
|
|
-
|
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах
|
129
293-296
|
|
-
|
Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів через використання займенників замість лексичних повторів.
|
132
298-302
|
|
-
|
Контрольна робота з мовної теми
|
|
|
|
Дієслово
|
|
|
-
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про дієслово
|
134
302-305
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання і записування зв’язних між собою речень, які описують зміст малюнка.
|
131
|
|
-
|
Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп.
|
|
|
-
|
Дієслова – синоніми, дієслова –антоніми. Багатозначні дієслова.
|
136
306-309
|
|
-
|
Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях
|
134
310-313
|
|
-
|
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та основного характеру.
|
139
314-317
|
|
-
|
Розвиток умінь вибирати з ряду дієслів те дієслово, яке найбільше відповідає мовній ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях різних типів.
|
141
319-322
|
|
-
|
Неозначена форма дієслова (початкова форма).
|
142
323-326
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Самостійне складання письмового висловлювання на тему ситуації з життя класу, сім’ї.
|
140
|
|
-
|
Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Побудова порад, інструкцій.
|
142
323-326
|
|
-
|
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами
|
144
327-331
|
|
-
|
Дієслова на - ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на - ся у тексті.
|
162
370-373
|
|
-
|
Утворення (за зразком) різних форм дієслів на – ся і вживання їх у реченні мовленні
|
164
374-377
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання записки, яка містить пояснення якогось факту.
|
|
|
-
|
Узагальнення і систематизація знань і вмінь
|
|
|
-
|
Контрольна робота: диктант
|
|
|
|
Прислівник
|
|
|
-
|
Аналіз контрольної роботи. Прислівник як частина мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами).
|
166
378-381
|
|
-
|
Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників.
|
168
383-386
|
|
-
|
Прислівники, близькі і протилежні за значенням
|
172
391-394
|
|
-
|
Поширення речень (тексту) прислівниками.
|
173
395-398
|
|
-
|
Побудова речень з однорідними членами речення, вираженими прислівниками
|
174
399-402
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері.
|
176
|
|
-
|
Спостереження за роллю прислівників у тексті. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.
|
177
404-407
|
|
-
|
Уживання прислівників під час побудови текстів.
|
178
408-411
|
|
-
|
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово. Прислівник».
|
|
|
-
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про текст, речення, слово
|
180
|
|
-
|
Контрольна робота: списування
|
|
|
-
|
Повторення вивченого про іменник і прикметник
|
181
|
|
-
|
Повторення вивченого про займенник і числівник
|
182
|
|
-
|
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація
|
|
|
-
|
Повторення вивченого про дієслово та прислівник
|
184
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Обговорення своїх письмових робіт у парах, відзначення позитивних сторін роботи.
|
|
|
-
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|