Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова. 4 клас. ІІ семестр

                                                       УКРАЇНСЬКА  МОВА (М.Захарійчук)

 

Тема уроку

Стор.

Завдан.

Дата

 

  1.  

Вживання ь перед закінченнями  прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини.

92

204-207

 

  1.  

Вимова і правопис найуживаніших прикметників на -ський,      -зький, -цький.

97

220-223

 

  1.  

Вживання  відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення –і у називному відмінку множини (вимова та правопис)

99

224-227

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання есе на задану тему

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань з теми «Прикметник»

 

 

 

Числівник

 

 

  1.  

Загальне  уявлення  про  числівник як  частину  мови

110

254-257

 

  1.  

Вимова і правопис найуживаніших  числівників, уживання  їх  у  мовленні. Практичне засвоєння вимовляння і письма та  відмінкових форм  окремих числівників (11,14,50,60,70,80,1000)

112

258-261

 

  1.  

Питання  до  кількісних і  порядкових  числівників

114

262-265

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання з виявленням свого ставлення до предмета висловлювання.

 

 

  1.  

Словесні форми на означення показників часу впродовж доби.

116

266-269

 

  1.  

Контрольна робота: диктант

 

 

 

Займенник

 

 

  1.  

Поняття  про  займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у  тексті

118

270-273

 

  1.  

Особові  займенники. Займенники 1 – 3 –ї особи однини і множини, їх  значення, синтаксична роль.

121

275-279

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Самостійне складання письмового  висловлювання про прочитаний  твір.

С.121

 

  1.  

Відмінювання особових займенників

123

280-287

 

  1.  

Уживання займенників із прийменниками

127

289-292

 

  1.  

Побудова  сполучень слів  і  речень із  займенниками в  різних  формах

129

293-296

 

  1.  

Вправи на використання займенників  для  зв’язку  речень у  текстах.  Удосконалення текстів  через  використання займенників  замість  лексичних  повторів.

132

298-302

 

  1.  

Контрольна  робота з мовної  теми

 

 

 

Дієслово

 

 

  1.  

Аналіз контрольної  роботи. Повторення  вивченого про  дієслово

134

302-305

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Складання і записування зв’язних між собою речень, які описують зміст малюнка.

131

 

  1.  

Узагальнення  і  розширення  уявлень  про  лексичне  значення  дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп.

 

 

  1.  

Дієслова – синоніми, дієслова –антоніми. Багатозначні дієслова.

136

306-309

 

  1.  

Вживання дієслів  у прямому і переносному значеннях

134

310-313

 

  1.  

Спостереження  за роллю дієслів у  текстах розповідного  та  основного характеру.

139

314-317

 

  1.  

Розвиток умінь вибирати  з  ряду дієслів те  дієслово, яке  найбільше відповідає мовній  ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях різних типів.

141

319-322

 

  1.  

Неозначена форма  дієслова (початкова  форма).

142

323-326

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Самостійне складання письмового  висловлювання на  тему ситуації з  життя  класу, сім’ї.

140

 

  1.  

Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Побудова порад, інструкцій.

142

323-326

 

  1.  

Часи  дієслова. Змінювання  дієслів  за  часами  і  числами

144

327-331

 

  1.  

Дієслова  на   - ся (літературна вимова і правопис). Спостереження  за  значенням  дієслів  на   - ся  у  тексті.

162

370-373

 

  1.  

Утворення (за  зразком) різних  форм дієслів на – ся і  вживання  їх  у  реченні  мовленні

164

374-377

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Складання записки, яка  містить пояснення якогось  факту.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань і  вмінь

 

 

  1.  

Контрольна робота: диктант

 

 

 

Прислівник

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Прислівник  як  частина  мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами).

166

378-381

 

  1.  

Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників.

168

383-386

 

  1.  

Прислівники, близькі  і протилежні за  значенням

172

391-394

 

  1.  

Поширення  речень (тексту) прислівниками.

173

395-398

 

  1.  

Побудова  речень з однорідними членами  речення, вираженими  прислівниками

174

399-402

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Складання привітання до Дня матері.

176

 

  1.  

Спостереження  за роллю прислівників  у  тексті.  Вибір із поданих прислівників  тих, які  найбільше відповідають меті  та  типу висловлювання.

177

404-407

 

  1.  

Уживання прислівників під  час  побудови  текстів.

178

408-411

 

  1.  

Контрольна  робота з мовної  теми «Дієслово. Прислівник».

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Повторення  вивченого  про  текст, речення, слово

180

 

  1.  

Контрольна  робота: списування

 

 

  1.  

Повторення  вивченого  про  іменник і  прикметник

181

 

  1.  

Повторення  вивченого  про  займенник і числівник

182

 

  1.  

Підсумкова контрольна  робота. Державна підсумкова  атестація

 

 

  1.  

Повторення  вивченого  про  дієслово та прислівник

184

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Обговорення своїх письмових робіт у парах, відзначення позитивних сторін роботи.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація  знань  учнів.

 

 

           

 



Джерело: http://www.docme.ru/oND6
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (15.01.2017) | Автор: Анжела Кухцяк
Переглядів: 1664 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!