Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Продовження Д-на У : А тепер всіх прошу сісти. Вареники будем їсти. Господиня: Спочатку скуштують дівчата вареників чарівних, із загадками та передбаченнями. (Бере дівчина вареник і надкушує його) Д-на І : Вареник із сиром! Господиня: Будеш з чоловіком жити в злагоді та в мирі. Д-на ІІ : А мені вареник із сіллю. Що це? Господиня : Будеш жити в достатку. Не будеш несолоно їсти. Д-на ІІІ : А мій з соломою. Господиня : Будеш солом’яною вдовою. Д-на ІУ : А мій вареник з монетою. Господиня : Багатою будеш. Д-на У : А мій вареник з обручкою. Господиня : Досить ворожити, треба хлопців варениками пригоща- ти. Д-на І : Е, ні.... Х-ць ІІІ : А може ваші вареники і собака не захоче їсти. Д-на ІІ : Почекайте. От заробите, тоді й скуштуєте. Господиня: Хлопці, ось погляньте на вареники і переконайтесь, що наші дівчата все вміють. А тепер покажіть, на що ви здатні? Хлопці здавна на вечорницях розказували смішні історії. А чи ви вмієте розсмішити та розвесе- лити дівчат? Х-ць ІУ : Ну що ж. Прийшов дід до багача та й просить хліба. А багач тоді пироги їв та й каже : “Іди, дурний, я сам хліба не маю: бачиш, пироги їм!” Х-ць У : “Батьку, мені приснився гарний сон, що ви мені купили чоботи”. – “Гарний сон , і справді! Але хай тобі при- сниться й те, за що я їх маю купити.” Х-ць І : Це було давно. Зустрілися два товариші, які довго не бачилися. - Як живеш, друже? – запитав перший. - Нерівномірно. - Що це значить? - Це значить: якщо є хліб – то нема солі, а як є сіль – то хліба нема. А ти як живеш? - Рівномірно: нема ні хліба, ні солі.... Х-ць ІІ : - Що наші дівчата роблять? - Шиють та співають. - А мати? - Порють та плачуть. Х-ць ІІІ : - Тату, що таке байка? - А це коли тварини, ну, наприклад, осел і свиня, розмовляють так, як оце ми з тобою. Господиня: Та досить вам! (до дівчат) А що, хлопці наші заробили вареників? Дівчата: Заробили, заробили. Господиня: То давайте заспіваємо гуртом. Співають: Ой на горі калина / 2р. Калина, калина, Комарики, дзюбрики, калина. Там дівчина ходила / 2р. Ходила, ходила, Комарики, дзюбрики, ходила. У пучечки в’язала / 2р. В’язала, в’язала. Комарики, дзюбрики, в’язала. Господиня : Ось погляньте, діти, - Сонце вже заходить, Сонце вже заходить, А калита сходить. Славна та ясна, На весь світ прекрасна. Добрий вечір, з Калитою. Будьте всі здорові З Калитою золотою, З пресвітлим празником Андрія. (Вклоняється всім гостям) Діти : Ой, Калита, Калита, Із чого ж ти вилита? Господиня: (за Калиту) Ой, я з жита сповита Та й сонцем налита – Для красного цвіту По білому світу. (Дівчата беруть калиту, прив’язують до неї червону стрічку. Проводиться гра “Пан Калитинський і пан Коцюбинський”) Калитинський: А чи хоче хтось калиту кусати? Х-ць ІУ : Я хочу! Калитинський : А ти хто? Х-ць ІУ : Я – пан Коцюбинський. Калитинський: А я – пан Калитинський. - Куди йдете? - Калиту кусати. - А я буду по писку писати. - А я вкушу! - А я впишу.( маже сажею) Д-на ІІІ : Можна і мені вискакати коня. А ну дівчата заспівайте мені “Чеберяйчика” Співають: Ой на горі жито, Сидить зайчик. Він ніжками чеберяє. Якби такі ніжки мала, То я б ними чеберяла, Сидить зайчик. (Дівчина бере коцюбу скакає, кусає калиту) Х-ць І : Пане Калитинський, не дрімайте, я їду калиту кусати. - А будеш нам слово казати? - Буду. - Що у світі найсильніше? - Вода. - А що у світі найпрудкіше? - Світло. - Скільки зір у небі? - Як у морі піску. - Скільки в морі піску? - Як на землі трави. - Скільки на землі трави? - Як проміння у сонця. - Скільки проміння у сонця? - Як у людини думок. (Калитинський знімає калиту, дівчата роздають всім по шматочку) Господиня: Ми гуляли, веселились, Усім весело було. Вечорниці завершились, І здається, все пройшло. Ні, так просто не проходить, В серці струночка бринить. Про Андріїв вечір спогад В нашім серці буде жить. | |
Переглядів: 1442 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |