Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

Випускний вечір "Прощавай, казкова країно!". (Продовження)

Продовження

 

Попелюшка. У нашій казковій країні дуже шанується зіркогляд-астролог. І Він знає все зоряне небо і вміє передбачувати майбутнє.

 

3-й ведучий. Ми не називаємо астрологами наших учителів фізики та  астрономії. Але справді, вони уміють творити чудеса: розкри­вати таємниці фізичного світу, розга­дувати загадки природи, пояснювати сутність незвичайних явищ, підкорювати страшні стихії формул і законів.

 

4-й   ведучий. Шановні____________________!

Нехай для кожного вашого учня зоряне небо, посміхається вашими мудрими, добрими посмішками! Для вас  танцюють майбутні зірки естради та | майбутні ваші учні.

 

(Танець виконують першокласники.)

 

Попелюшка. Які талановиті малень­кі діти! А  у вашому королівстві «Ліцей є мамки, які доглядають за дітлахами? Хто витирає малюкам носи, слідкує, щоб вони мили руки й вуха з милом? Хто контролює їхню поведінку? Роз­бороняє, коли вони мотуз ять  один одного? Читає їм настанови, повчає? Хто турбується про них кожного дня?

 

1-й ведучий. У нашій країні  немає мамок, у нас є класні мами. Вуха і носи — це, звичайно, занадто. А все решта — у їхній компетенції. Зранку до ночі бачили ми ваші  добрі очі, наші любі класні мами!

 

2-й ведучий. Нам, звичайно, по­щастило, що наші «матусі»  не  лише мають ніжні добрі серця, в яких вистачає місця для кожного з нас, але і володіють надзвичайно розвиненим інтелектом. Адже, погодьтесь, класний керівник — математик — це гарантія логічного і раціонального розв'язання всіх проблем..

 

3-й ведучий. «Синдром  матема­тичної лихоманки» ...Ця хвороба на­шого неспокійного вчителя і класного  керівника    _______________________ виявилася  дуже заразною. 4- Б  захворів 100-відсотково. Тому клас закривають, а його філію відкривають першого вересня у КПІ. З собою у студентське життя наші математики візьмуть пісню, яка народилася у поході, і яку вони присвячують своїй любій класній мамі.

 

4-й ведучий. На  прохання      її малюки із 4-Б   виконують похідну  пісню _______________.

 

(Виконується пісня у супроводі гітари.)

 

1-й ведучий. Дорога наша класна  мама    _____________! Ви маєте особли­вий талант — випромінювати світло.  І ніякі математичні формули і розра­хунки, яким так наполегливо Ви на­вчали нас, своїх «біологів», не можуть  пояснити природу цього надзвичай­ного дару. Біля Вас, хочеться бути добрим, світлим, тала­новитим і щасливим.

 

2-й ведучий. ______________________ та  всім  учителям присвячують цю пісню ви­пускники 4-Б курсу.

 

(Випускники виконують у супроводі гітари пісню «Наше сердце».)

 

Попелюшка. Скажіть мені, будь-ласка, а чи є у вашому королівстві Зна­хар, який-досконало знає абсолютно все про людину і природу?

 

3-й ведучий. У нашому ліцеї працює чи не найвідоміший у всій  Україні Знахар — учитель біології___________.  Бути Його учнем і не  знати біологію — речі несумісні.

 

4-й  ведучий. А  я б  ще додав, що і  бути учнем         і не робити  вранці фіззарядку, не обливатися хо­лодною водою, не раціонально харчуватися,  не дотримуватися режиму дня, не займатися спортом, не робити за  будь-яку погоду пробіжку, не вставати о б ранку — це абсолютний нонсенс.

 

1-й ведучий. А мені здається, що і  бути учнем і не читати  наукову літературу, не конспектувати і статті з енциклопедій, не вчити на­ пам'ять визначення сотень термінів,   не шукати постійно нову інформацію і у  різних  виданнях  та  Інтернеті— це  значить не бути учнем .

 

2-й ведучий. Шановний ___________________, бути Вашим учнем — це значить лю­бити біологію, досягати великих успіхів у її вивченні, пов'язувати з цим предметом своє професійне життя. Те «вчора»,у  якому  було Ваше вчительське j мудре слово,— це надія на здорове, повноцінне «завтра» кожного з нас.

 

3-й ведучий.  Для  ______________ та всіх  присутніх на святі грає ______________.         

(Виступ випускника.)

 

4-й ведучий. Є у нашій державі, які в казкових королівствах, свої  янголи-охоронці   надійно

охороняє час. Вона ретельно спосте­рігає затим, щоб жодна подія далекої і близької історії не була втрачена. А самий вірний спосіб не загубити часи минулі — це взяти знання про них у своє майбутнє.

 

1-й   ведучий. Шановна_________________,  вирушаючи у доросле життя, ми бере­мо з собою повну валізу знань з істо­рії, які ми надбали за роки навчання в ліцеї. Ми Вам щиро вдячні зате, що ця валіза така велика, а знання є ній такі міцні і надійні.

 

2-й ведучий. Справжнім янголом-охоронцем народних традицій  ми називаємо ______________ , вчи­теля української мови та літерату­ри. На уроках ________________ завжди  відбуваються дива: рідна мова стає  в її устах калиновою, літературні  герої оживають, щоб поспілкувати­ся з нами, а помилки ганебно тіка­ють з наших зошитів.    

3-й  ведучий. Шановна _______________________ , ми вдячні Вам за те, що кожен з нас сьогодні відчуває себе грамотним до­брим сином і донькою своєї рідної землі. І це відчуття дає нам силу і на­снагу для високого польоту.

4-й ведучий. Для наших милих  янголів-охоронців тан­цюють дівчатка з 1-А курсу.

 

(Український танець  у виконанні ансамб­лю дівчаток)

 

Попелюшка. Шановні ліцеїсти! У нашому королівстві є абсолютно унікальна людина. Всі називають її алхіміком. Алхімік—справжній чарів­ник. Він виплавляє із звичайнісіньких руд золото, створює камінь безсмертя і вічної молодості. Знається на  всіх  елементах  органічної і неорганічної хімії. А  ще говорять, що він великий філософ і уміє пророкувати майбутнє.

 

1-й ведучий.  У  нас  немає  алхіміка. Але серед наший учителів  є справжня чарівниця, яка уміє робити багато того, про що ти тільки-но розповіла нам.

 

2-й ведучий. Це  наш  учитель  хімії _________________________. Вона, які міфологічний  персонаж, досконало вміє кувати зо­лото. Це золото, звичайно, наші міцні,
надійні золоті знання з хімії. Багато  випускників цього року зрозуміли, що  знання, які їм дала, по-справжньому дорогоцінна річ. Адже  вони допомогли їм стати студентами.

 

3-й ведучий. _______________ уміє, як і казковий Алхімік, пророкувати майбутнє своїх учнів: «Той, хто напо­легливо вчитиме хімію, той без проблем навчатиметься у НУХТі»,— гадає на  наших оцінках ________________________.          І ми  віримо їй і щиро дякуємо.

 

4-й ведучий. Мабуть  багато  хто  із  нас  хотів би дізнатися, що чекає нас у май­бутньому? Для  тих  випускників, яким вона не встигла передбачити майбутнє, співає і га­дає циганський ансамбль «Ромен-мажор».

 

(Виконується пісня «Циган Ян»(із  реперту­ару Н. Бабкіної).

 

Переодягнені циганками хлопчики спускаються у зал і

 жартівливо передбачають майбутнє випускникам.

 

Попелюшка. А  чи є у вашій казковій країні Великий Мандрівник?

1 - й ведучий. Звичайно є. Це вчи­тель географії і біології. Вона знає всі країни як свої 5 пальців. Гео­графічний атлас у її руках перетворю­ється на захоплюючу книгу великих  мандрівок. Дякуючи ____________________ , ми готові до будь-яких подорожей. Попелюшка. Жителі казкової кра­їни, вирушаючи у подорожі до іно­земних держав, із собою запрошують ученого товмача, який  допомагає їм  досконало вчать Нас іноземної мови, що, гадаю у майбутніх наших ман­дрівках потреби у перекладачах не буде. А  багато хто з нас у майбутньому сам стане перекладачем або вчителем англійської мови. І це завдячуючи на­шим дорогим учителям.

 

3-й ведучий.  Шановні _____________________________,  дорогі наші усі вчителі, ми щиро бажає­мо, щоб ваші мандрівки були вдалими. І щоб де б ви не були, скрізь і завжди
відчували тепло наших сердець.

 

4-й ведучий.  Для  вас  і  для  всіх  присутніх на святі зі своєю концертною
програмою виступають___________________________.

 

(Випускники у супроводі гітар співають пісні. Лунає телефонний дзвінок.)

1-й ведучий.  Я  слухаю. Так, добре. Тільки-но зателефонував _____________________,

наш вчитель фізкультури. Він стурбо­ваний тим, що ми так довго сидимо без рухів. Пропонує зробити фізкультхвилинку.

 

2-й ведучий. Так, ми обов'язково зараз це зробимо. Але спершу наша найщиріша подяка нашим казковим  богатирям-учителям ____________________________, ми вдячні Вам за щиру, професійну турботу про нашу фізичну досконалість, загартованість тіла  і  духу. Дякуємо за те, що у розкладі уроків у нас з'явився найулюбленіший предмет — фізкультура.

 

3-й  ведучий. _________________________ нехай не кожен з нас стане «настоящим воєнним». Але низький уклін Вам зате, що виховали у кожному із нас надійного захисника. З таким відчуттям ми гідно вирушаємо у доросле життя.

 

4-й   ведучий. Для-вас, _____________________________,  а також для всього ліцею востаннє  танцюють найвідомші і найуславленіші  спортсмени і артисти _________________________

Зустрічайте!

 

(Спортивний танець у виконанні випу­скників.)

 

Попелюшка. Ваша країна, дійсно, дуже нагадує казкову. Та ось, чи живуть у вашому королівстві феї?

 

1-й ведучий. Наша країна була б не досконалою і нещасливою, якби у ній не було наших прекрасних фей:  феї-психолога________________, феї-секретаря _______________,  феї-бібліотекаря ____________________.

 

2-й  ведучий. ___________________ - добра, спокійна, врівноважена фея, біля  якої  завжди  затишно  і  комфортно. і Душевний неспокій полишає кожного, хто спілкується з нашою феєю-психологом.

 

3-й   ведучий.       ___________________________ - весела, дотепна і неспокійна фея — гос­подарка приймальні  директора. Вона  «швидка, допомога» у всьому: терміново оформити довідку — це до ________________________ .Отримати першу лі­карську допомогу - знову до неї. Посміятися, пожартувати, розслабитися найкраще разом з ________________________.

 

4-й ведучий. ______________________________ — стримана, ділова, професійна  фея — охоронниця скарбниці мудрості  ліцею — нашої бібліотеки. А  ще вона фея-рятівниця: скільки рефератів, повідомлень, доповідей було написано нами, дяку­ючи терміновій, високопрофесійні допомозі     !        

 

3-й ведучий. Бажаємо вам, наші  чарівні феї, щоб кожен день вашого  життя був казковим! Для вас і для всіх  присутніх  у цьому залі танцюють учні  2-Б курсу.   

 

(Танець у виконанні учнів 2-Б курсу.)

 

 4-й ведучий. Лілей — це навіть не казкова, а швидше просто фантастична І країна. Ось згадайте, яких казкових і принцес ви знаєте? «Принцеса Несміяна», «Принцеса на горошині»... Щось j легковажне у цьому є, чи не так?      

 

1-й ведучий.  У  жодні  казці  ви  не  знайдете принцесу, яка  досконало  знає  всю таблицю Менделєєва, розв'язує найскладніші хімічні задачі, водночас 1 вільно володіє мовою програмування І таз захопленням подорожує Інтернетом. Така інтелектуальна, всезнаюча J

і прекрасна принцеса, вчитель хімії та інформатики, може   бути лише у нас — в ліцеї.

 

2-й ведучий. А яким ви уявляєте  собі казкового джина? Мабуть, старезним дідуганом із довгою сивою бородою, що ледве поміщається у лампі?
Такого собі старого Хоттабича... Так, це традиційний казковий джин.      


4-й ведучий. В світі доленьку віднайти.             

 

(Усі разом виконують гімн ліцею.)
 
 
Інна Власюк
Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (17.12.2010)
Переглядів: 1906 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!