Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Вивчення розвитку класного колективу

Вивчення розвитку класного колективу

Склад класу:

        віковий склад;

        працездатність та успішність;

        зацікавленість суспільними справами, виконання громадських доручень;

        відвідування гуртків, секцій.

Згуртованість класу:

        Чи спрямована колективна діяльність на реалізацію важливих суспільних задач та перспектив?

        Чи є групи за діловими інтересами або групи негативного характеру?

        Як учні ставляться один до одного, до справи класу?

        Чи прагнуть учні до спілкування з однолітками?

        Чи дружать хлопчики і дівчата?

        Чи є в класі кругова порука?

        чи переживають учні удачі і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?

Організованість класу:

        чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ, розподіляти між собою роботу і найбільш раціонально її виконувати?

        чи вміють учні терпляче й уважно вислухувати один одного?

        чи переважають розумні та справедливі вимоги, які приймаються і виконуються кожним?

        чи виконують розпорядження членів учнівського самоврядування?

Громадська думка в класі:

        які вчинки своїх однокласників схвалюють, які — засуджують?

        як і в якій формі виражають своє схвалення і несхвалення?

        чи є розбіжність між тим, що говорять учні, і тим, що вони роблять?

        чи сформована дієва громадська думка?

        чи всі одностайні в ухваленні рішення?

Характер зв’язків у колективі:

        що зв’язує учнів: загальне місце проживання, місце за партою, загальні інтереси тощо?

        де дружать учні (тільки в школі чи поза нею)?

        чи учні один до одного?

        чи намагаються допомагати?

        чи пред’являють вимоги до своїх друзів?

        чи вміють бачити недоліки однокласників?

Актив класу, учнівське самоврядування:

        чи має актив авторитет?

        чи виконують учні рішення органів самоврядування?

        чи є учні, що постійно знаходяться в активі?

        наскільки самостійно діють органи самоврядування?

Зв’язок класного колективу з загальношкільним колективом:

        чи знають у класі про те, що відбувається в школі в цілому та в інших класах?

        чи виконують загальношкільні доручення?

        як клас бере участь у загальношкільних заходах?

Заходи щодо подальшого зміцнення класного колективу:

        які педагогічні заходи варто провести в класі з метою зміцнення й організації класного колективу?

        як залучити класний колектив для виховного впливу на окремих учнів?

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (27.01.2010)
Переглядів: 6151 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!