Тема: «Введення в предмет «Хореографія»».
Мета: Ознайомити дітей з історією танцю.
Обладнання заняття: касети, музичні твори
Завдання: • познайомити учнів зі змістом занять; • познайомити з елементами ритмічних рухів; • виховувати працелюбність, інтерес до народного танцю.
Хід заняття.
Вступна частина: • запрошення дітей у зал; • розстановка дітей уздовж верстатів; • привітання, знайомство з педагогом і концертмейстером; • обхід дітей і знайомство з їх поставою; • бесіда - діалог про танець, перегляд підсумкового концерту випускників першого року навчання; • знайомство з елементами ритміки: слухання музики, визначення її характеру, темпу і розміру; відтворення ударами і притупуванням ритмічного малюнка.
Підготовча частина заняття: • марширування уздовж верстатів спочатку побутовим і потім танцювальним кроком у різних ритмах (у ритмі маршу, польки, вальсу змінюючи темп і включаючи паузи; • допоміжні вправи на підлозі.
Основна частина. • розстановка дітей у верстата; • пояснення і розучування правильного положення тіла і його частин при зімкнутих ногах і розворотом на 90-120о; • знайомство з п'ятьма позиціями ніг, трьома позиціями рук і підготовчому положенні рук; • правильне положення тіла в 1 полувиворотній позиції ніг.
Заключна частина - уклін при полувиворотному положенні ніг.
|