Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Задачі виховної роботи І. Для вивчення особистості учнів та ступеня розвитку класного колективу: 1. Вивчати ступінь вихованості учнів: - соціальну спрямованість особистості; - громадську активність, характер виконання обов’язків; - рівень сформованості моральних якостей; - місце учня в колективі та в системі між особистісних відносин; - сферу спілкування, в якій знаходиться учень у позаурочний час; - сім ю учня (умови життя, інтереси, орієнтації); - домінуючі позитивні та негативні якості в моральному розвитку учнів; - результати діяльності учня; - встановити дружні контакти з учнем, навчитись його розуміти; - вміти допомогти учню в реалізації себе як особистості; - створити умови для реалізації інтересів, нахилів, здібностей та уподобань учнів. 2. Застосовувати методи визначення вихованості учнів: - психолого-педагогічні спостереження; - анкетування; - тестування. 3. Вивчити та визначити рівень розвитку учнівського колективу: - мобільність учнів класу під час виконання колективних справ та доручень; - прагнення до творчого виконання завдань, рівень активності кожного учня у їх виконанні; - рівень розвитку самостійності; - рівень розвитку відповідальності за колективне виконання справи; - морально-психологічний клімат колективу. ІІ. Для формування, організації і розвитку класного колективу: 1. Висувати суспільно значущі перспективи, зацікавлювати і об’єднувати учнів. 2. Організовувати виховуючи і розвиваючу діяльність учнів, залучаючи до неї кожного члена колективу. ІІІ. Для розвитку пізнавальної активності, підвищення рівня знань учнів: 1. Стимулювати, коректувати з допомогою учнів та батьків позаурочну пізнавальну діяльність; 2. Підбирати найбільш активні форми залучення учнів до пізнавальної діяльності, виховувати почуття відповідальності за навчальну працю; 3. Залучати слабо встигаючих і недисциплінованих учнів до справ класу. ІV. Для зміцнення трудової, навчальної і громадської дисципліни: 1. Виховувати культуру поведінки, сприяти поліпшенню правової освіти. 2. Здійснювати систематичну профілактичну роботу з учнями, схильними | |
Переглядів: 4290 | Рейтинг: 4.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |