Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота | [ Додати статтю ] |
Заняття гуртка «Казкотерапія» Тема. Казка про козлика, який учився рахувати до десяти. (Альф Прейсен) П’єса-казка Мета. Познайомити з віршованою казкою, використовувати мовні засоби виразності, розвивати образність мовлення, навички виразного читання, виховувати повагу до математичних наук. Обладнання. Ширма, казкові герої, декорації, кораблик. Дійові особи: автор, Козлик, Телятко, Корова, Бик, Кінь, Свиня, Півник. Автор. Жило-було маленьке козенятко, яке навчилось рахувать до десяти. Та рахувать нема кого малятку, бо він один сидить, коло води. Козлик. Один. Автор. Сказало козенятко, а поруч річки паслося телятко. Почувши, що в гаю хтось розмовляє, воно здивовано у козлика питає: Телятко. А що ти робиш? Козлик. Нічого, просто сам себе рахую. Телятко. А це не боляче, скажи? Козлик. Та зовсім ні, ти струнко стій. Не ворушись, а я нас порахую... Телятко. Ой, ні, я вже боюсь, та й мама буде проти. Козлик. Не відступай, не бійсь, ну що ти? Один – це я, а два – це ти, ось, що означає рахувати. Телятко. Мамо! (Фото 6). Автор. Кричить налякане телятко. Корова Му-у-у, а що тут сталося, дитятко? Телятко. Мене порахувало козенятко! Корова. От лихо, а що це таке, негайно кажи, а краще, як можеш мені покажи! Козлик. Якщо показати, починаю рахувати, Один – це я, два – маленьке теля, А три – це, ви!!! Корова. Ах ти такий, смієшся ти над нами? Як доженемо, вколемо рогами! Автор. Наш козлик справді їх злякався, тікав щодуху, аж спіткався. Неподалеку пасся бик, до нього козлик наш і втік... Бик. Чому ви гонитесь за ним, що він вчинив? Корова. Він нас рахує, добре, що ти його зловив. Козлик. Один, це я, два – теля, Три – його матуся, чотири – бик, його я не боюся, і знову я утік... Телятко. От бачите, він і вас порахував. Корова. Чому його ти не тримав? Бик. Нічого, зараз доженемо, і вуха добре надеремо! Автор. І ринули вони по куряній дорозі, і бігли, скільки хто був в змозі... А кінь в цей час їв траву, як вгледів він ту куряву, і ще здаля почав кричати. Кінь. Що сталось? Кого доганяти? Корова. Ми біжимо за козликом, щоб його піймати. Бик. За те, що він без права став нас рахувати. Кінь. А як це він може робити? Козлик. Це дуже просто, показати? Один – це я, два – теля, три – корова, чотири – бик, п’ять – кінь, ме-ме-ме! Кінь. Ах ти негіднеє дитятко! постривай, мале козлятко! Автор. А в загоні край дороги куняла свиня, її розбудила вся ця метушня. Свиня. Хрю-хрю, а ви куди всі біжите, чи мене ви не візьмете? Телятко. Ми гонимось за козликом, рахує він нас. Свиня. А як це рахує, скажіть мені в цей час. Козлик. Один – це я, два – теля, три – корова, чотири – бик, п’ять – кінь, шість – свиня. От і порахував всіх вас я! Автор. Тут всі ринули за ним, добігли до річки, біля берега стояв кораблик невеличкий. Вмить всі вскочили у нього, у кораблика малого. Півник. Схаменіться! Зупиніться! Автор. Закричав їм капітан, та вже пізно, звіри були там. Півник. Ку-ка-рі-ку! Допоможіть! Ми потопаємо! Бо скільки на борту нас, ми не знаємо. Хто із вас уміє рахувати? Бо тільки десять мій кораблик зможе врятувати. Козлик. Я умію рахувати. Один – це я, два – теля, три – корова, чотири – бик, п’ять – кінь, шість – свиня, сім – кіт, вісім – пес, дев’ять – баран, і десятий – півник-капітан. Усі. Ура! Ми врятовані, Козлику, ура! Свиня. Яке розумне Козеня! Кінь. Пробач, що ми тебе не розуміли. Бик. І навіть випороть хотіли. Телятко. Я також хочу розумним стати, мене научиш рахувати? Усі. Ура! Козлику! Ура! Автор. Кричала дружно вся юрба. З тих пір його всі поважали, і всюди дружньо зустрічали... Морозова Л.О., Канівська загальноосвітня школа I-III ступенів №4 | |
Переглядів: 5060 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |