Психолого-педагогічна характеристика класу - Я - класний керівник - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Психолого-педагогічна характеристика класу

Психолого-педагогічна характеристика класу

 

У класі навчається 32 учнів (15 хл., 17 дівч.) Робоча атмосфера класу є сприятливою, кожен учень класу має змогу працювати у групі з максимальною самовіддачею. Однак рівень взаємної підтримки у класі низький, внутрішні конфлікти замовчуються; низьким є рівень взаємної довіри, що негативно впливає на здатність групи щодо прийняття спільного рішення з певних суперечливих питань.

Причина низького рівня згуртованості класу полягає у неяскраво вираженій потребі учнів до згуртування. Цей коллектив можна охарактеризувати як клас індивідуалістів, де кожен працює на свій власний імідж та успіх.

Спрямованість класу визначається такою ієрархією принципів: впевненість, "інтелектуальність”, "незалежність”. Найменше цінується "прихильність”. Принцип "визнання” теж зазначається серед значущих цінностей. Це свідчить про наявність бажання учнів отримати схвалення з боку однокласників за наполегливість у навчанні. За даними опитування, староста не є лідером. Якості лідера виявила одна з учениць класу. Система __________цінностей лідера розповсюджується саме на ієрархію принципів цієї невеликої групи.

Однак на систему цінностей класу в цілому вплив думки лідера не є

визначальним. Загалом система цінностей класу є нестійкою, неоднорідною, можна говорити лише про тенденцію до незалежності та

впевненості. Вихованість класу є помірною: найбільш яскравими

позитивними характеристиками є обов’язковість та ввічливість; найменш розвинуті такі якості, як людяність і товариськість. Клас має

значний потенціал щодо виховуваності. Реалізувати цей потенціал можна через доведення учням значущості взаємопідтримки та співпраці для впевненості у досягненні високого результату, незалежності від зовнішнього контролю (з боку вчителів при організації позакласних заходів).

Залучення лідера до розробки нових ідей сприятиме визнанню класом творчості як впливового принципу спільного навчання. Залучення усіх учнів класу до активної спільної діяльності сприятиме формуванню згуртованості, прихильності.

 

Неровня Ольга, Штепа Олена. Програма психологічного вивчення

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (13.07.2009)
Переглядів: 33825 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.6/17
Всього коментарів: 1

Добавил: lisa
0

не понимаю, как закачать характеристику класса?
Дата публикации: 31.10.2010 в 19:52 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!