Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Таблиця ділення на 2. Розв'язування задач на ділення

Тема. Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів. Розвязування задач на ділення.
Мета. Ознайомити учнів з таблицею ділення на 2.Закріплювати уміння в розв 'язанні прикладів і задач, застосовуючи таблицю ділення на 2.
Вчити учнів розв'язувати задачі на ділення. Розвивати логічне мислення, уяву, фантазію, пізнавальні інтереси дітей. Виховувати почуття дружби, відповідальності, охайності, поглиблювати інтерес до математики через дидактичні ігри та логічні завдання.

                                                                          Хід уроку

І. Організаційний момент
Встаньте, діти, підтягніться,
Один одному щиро посміхніться.
На урок старанність не забудьте взяти,
Почнемо працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Перевірка Д/з.
Звіт консультантів.
2. Каліграфічна хвилинка
Яке сьогодні число? (13)
Яке це число?
З чого складається?
Знайдіть різницю цифр у числі 13. (3-1=2)
-Запишіть цифру 2 стільки разів, скільки кожному з вас років.
-Коментування правильного письма цифри 2.
-Поставте знаки „ плюс" між двійками.
-Замініть приклад на додавання, який у вас вийшов,
прикладом на множення.
-З прикладу на множення склади два приклади на ділення.
Ігрова ситуація
Діти, сьогодні 13 грудня – День Андрія. За традиціями наших предків, в цей день дівчата та хлопці сходилися до однієї хати. Жартували, грали в різні ігри та ворожили. Ми з вами на нашому уроці спробуємо відтворити народні традиції.
3. Усна лічба.
За народною традицією дівчина в цей день висипала на сніг жменю конопель. При цьому приспівує: Андрію, Андрію, конопельку сію. Потім набирає жменю снігу з коноплею, що сіяла, вносить до хати і починає лічити зернини. Якщо кожна зернина має пару – це добре.
Ось і наші дівчата насіяли конопель. Порахуймо їх:
2*3+6      2*4+10      2*7+6
Добутком яких множників є результати обчислених вами прикладів?
2*6=12      2*9=18      2*10=20
А як знайти другий множник?
Правило.
12:2=6 18:2=9 20:2=10

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
- Діти, може ви здогадались, що будемо сьогодні вивчати?
- А я пропоную вам скласти таблицю ділення на 2 з таблиці множення.

2*2=4        4:2=2
2*3=6        6:2=3
2*4=8        8:2=4
2*5=10      10:2=5
2*6=12      12:2=6
2*7=14      14:2=7
2*8=16      16:2=8
2*9=18      18:2=9
Учні записують таблицю в зошит.

Фізкультхвилинка

ІV. Вивчення нової теми.
На Андрія дівчата жартували перекидаючи через хату чоботи. Хочете дізнатися чи перекинули наші дівчата чоботи? Знайдіть на якому чоботі записана правильна відповідь до прикладу.
16:2+8      14:2+4      18:2+28
Розв’язування задач.
Діти, в день Андрія на святкову вечерю дівчата готували вареники.
До вашої уваги задача: Дівчата приготували 10 вареників і розклали їх порівну на 2 тарілки. Скільки вареників в кожній тарілці? (колективне розв’язання) А хто може самостійно?
Задача 2. Приготувавши вареники, дівчата поділились на 2 команди. Скільки було дівчат в одній команді? Самостійне розв’язання задачі.

V. Закріплення вивченого матеріалу.
Діти, дуже цікавою розвагою було те, що хлопці та дівчата на аркушах паперу писали очікування. Клали їх у кошик. А потім перемішували і витягували по одному і читали, що їх очікує.
А в нас не просто розваги, а урок, тому ви витягнете аркуш паперу, розв’яжете приклад. А за результатом прикладу дізнаєтесь, що вас очікує.
Самостійна робота
В. р.
18:2+47 12:2+22
16:2+19 8:2+36
Д.р.
18:2-6 12:2+14
16:2+4
С.р.
4:2+2
8:2+4
Перевірка.
Діти, на Андріївські вечорниці пекли та їли калиту. Малюнок показую. На яку геометричну фігуру схожа калита?

VІ. Підсумок уроку
Знайдіть помилку
10:2=8 14:2=9 8:2=2
- Що навчились сьогодні на уроці?
Домашнє завдання
Виконати № 481, 482.

Категорія: Уроки | Додав: timochyk31 (12.12.2016) | Автор: Тимощук Ольга Сергіївна E
Переглядів: 1649 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: adelina
0

Чудовий урок!!!
Дата публикации: 13.12.2016 в 22:39 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!