Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Застосування таблиці ділення на 2 для розвязування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення.

Вчитель Тимощук О.С.
Тема. Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення.
Мета. Формування в учнів вміння застосовувати таблицю ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та на вміщення. Вміння учнів записувати розв’язування задач на ділення. Розвивати логічне мислення, пам’ять, математичне мовлення. Виховувати доброту, дружність, любов до предмету математика.

Хід уроку

І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Про №481 звітують консультанти.
Діти, яку відповідь мають 1, 2, 3 і 4 приклади №482? (4).
А результат третього прикладу ми запишемо у каліграфічну хвилинку. Це число …(14).
2. Каліграфічна хвилинка.
Подивіться, де правильно записано число 14?
Ігровий момент
Діти, ми з вами готуємось до свята Миколая. Ми його чекаємо. Але ж ми забули написати йому запрошення. Саме це сьогодні ми і зробимо.
- Діти, ми записали число 14. Яке це число?
- З чого воно складається?
- Добутком яких двох чисел є? (2*7=14).
- Назвіть компоненти множення.
- Знайдіть суму цифр.
- Знайдіть різницю цифр.

3. Гра «Сніжинка»
4. Математичний диктант (2 учні за зворотною дошкою).

- Діти, щоб написати запрошення, нам потрібно розказати Миколаю про себе, про свій клас.
- Запишіть скільки учнів навчається в нашому класі. (25)
- Знайдіть добуток двох цифр цього числа (2*5=10).
- У нашому класі у третьому ряду стоїть 4 парти, за кожною з яких сидять по 2 учні. Скільки учнів сидять у третьому ряду? (2*4=8).
- У нашому класі 25 учнів, з них 11 дівчаток. Скільки хлопчиків у нашому класі? (25-11=14)
- На уроці фізкультури хлопці поділились на 2 команди. Скільки хлопців у одній команді? (14:2=7).
Перевірка. В кого по – іншому?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Отже, таблицю множення та ділення на 2 ми засвоїли. Тепер ми можемо розв’язувати задачі на ділення.
Ми розказали Миколаю про себе, а тепер нам потрібно показати Миколаю, що ми вміємо робити добрі справи.
- Діти, Святий Миколай опікується не тільки людьми, а й звірами. Тому він полюбляє коли діти допомагають звірятам вижити. Давайте порахуємо морквинки для зайчика.

ІV. Вивчення нової теми.
1. Робота з підручником. Задача № 484.
Колективне опрацювання задачі.
Задача №485.
- Діти, хто може самостійно розв’язати задачу?
- Кому потрібна допомога?
- Діти, давайте покажемо Святому Миколаю як ми вміємо відновлювати нерівності (перший стовпчик – дівчатка, другий – хлопчики).

V. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота в парах.

Діти, пам’ятайте, що Святий Миколай – Чудотворець на небі не сидить. А тут на землі людям допомагає.
Покажемо, як ми вміємо один одному допомагати, працюючи в парах? (Розв’язування прикладів).
2. Робота в групах.
Діти, ми сьогодні працювали, щоб написати запрошення для Святого Миколая. Знаєте, у моєму чарівному кошику є готові запрошення, лише потрібно вписати своє ім’я. Для того, щоб отримати запрошення, розкодуйте послання від Миколая.
Для цього розв’яжіть задачі, працюючи в групах.
VІ. Підсумок уроку.
Діти, що ми сьогодні навчились?
Кому було важко?
Чи знадобляться набуті знання вам у житті?
Роздаю запрошення.
Домашнє завдання.

Категорія: Уроки | Додав: timochyk31 (14.12.2016) | Автор: Тимощук Ольга Сергіївна E
Переглядів: 1023 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: adelina
0

Ольго Сергіївно, дуже гарний урок. Творіть!!! Успіхів!!!
Дата публикации: 01.02.2017 в 17:31 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!