Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Звук [е]. Позначення його буквами “ Е“, “ е “
Урок 44

Тема. Звук [е] . Позначення його буквами " Е", " е "
Мета. Познайомити з буквами " Е ”, " е ” для позначення на письмі звука е. Розвивати пам,ять, увагу, техніку читання. Виховувати інтерес до читання.
Обладнання. Складова таблиця, курчата-іграшки, тематичний словник , фішки, картки зі словами, квадрати Шульте.

Х і д  у р о к у

І. Організація класу
ІІ. Вправи на дихання

1) Задування свічок на торті.
2) Дмухання на кульбабку.
3) Видихають, на видосі промовлення скоромовки "Летів горобчик, сів на стовпчик”.
ІІІ. Артикуляційні вправи (вправи для язичка)
1) Цокання язичком
2) "Злизування варення”
3) "Маятник”.
4) Вивчення скоромовки:
Наварили смакоти. Будем їсти я і ти.
А сороки і ворони будуть їсти макарони.
IV. Розчитка

1. Квадрати Шульте.
2. Складові таблиці – ПГ.
3.Читання в букварі.
V. Фізкультхвилинка.
VI. Ознайомлення з новою буквою.

1. Гра "Полювання” (виділення звуків, які часто зустрічаються)
Верещить вересень, що вже осінь.
-- Який звук е , голосний, чи приголосний?
- Якою фішкою він позначається?
2.Гра "Дружба звуків” .
- Подружимо звук е з іншими?
("М”-"е”- ме, "т”-"е”- те)
3. Придумування слів із звуком е
4. Знайомство з графічним зображенням звука е
Здивувалася дитина,
Від стовпця аж 3 жердини!
Здогадалася: " Еге! " –
Це напевно буква "Е”.

5. Друкування Е, е

6. Читання складів

VII. Фізкультхвилинка.
VIII. Закріплення вивченого

1. Робота з букварем.
- Читання слів у стовпчиках.
2. Гра "Розвідник”;
- знайти імена;
- знайти слова з трьох, чотирьох букв.
2. Робота над текстом "Мамині іменини”.
- Прочитайте назву. Як гадаєте, про що тут буде розповідатися? Що таке іменини?
а) Слухання тексту;
- Зараз перевіримо чи це так. Слухайте текст уважно.
б) Перевірка розуміння.
- Ну, що ви були праві?
- Хто святкував мамині іменини?
- Як вони вітали маму?
в) Читання "буксир”;
г) Читання "ланцюжок”
д) Складання пірамідки зі слів текту
а
ми
усі
мами
тепло
Оленка
іменини
е) Читання пірамідки скоромовкою.

IX. Підсумок.
- З якою буквою познайомились? На що вона схожа? Який звук вона позначає?
- Що вам сподобалось на уроці?
- Що вам було легко робити?
Головач Маргарита Василівна, вчительпочаткових класів Придорожнянської ЗОШ І ступеня Дубенського району Рівненської області
 
Категорія: Уроки | Додав: РІТА (12.12.2010) | Автор: Головач Маргарита E
Переглядів: 3471 | Коментарі: 1 | Теги: Читання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: tanna
0

Мені сподобались дані уроки. Я працюю зараз у першому класі. Тому дякую за матервал! smile Чи будете надсилати й інші уроки навчання грамоти?
Дата публикации: 12.12.2010 в 21:00 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!