Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок 44
Тема. Звук [е] . Позначення його буквами " Е", " е " Х і д у р о к у І. Організація класу
ІІ. Вправи на дихання 1) Задування свічок на торті. 2) Дмухання на кульбабку. 3) Видихають, на видосі промовлення скоромовки "Летів горобчик, сів на стовпчик”. ІІІ. Артикуляційні вправи (вправи для язичка) 1) Цокання язичком 2) "Злизування варення” 3) "Маятник”. 4) Вивчення скоромовки: Наварили смакоти. Будем їсти я і ти. А сороки і ворони будуть їсти макарони. IV. Розчитка 1. Квадрати Шульте. 2. Складові таблиці – ПГ. 3.Читання в букварі. V. Фізкультхвилинка. VI. Ознайомлення з новою буквою. 1. Гра "Полювання” (виділення звуків, які часто зустрічаються) Верещить вересень, що вже осінь. -- Який звук е , голосний, чи приголосний? - Якою фішкою він позначається? 2.Гра "Дружба звуків” . - Подружимо звук е з іншими? ("М”-"е”- ме, "т”-"е”- те) 3. Придумування слів із звуком е
4. Знайомство з графічним зображенням звука е Здивувалася дитина, Від стовпця аж 3 жердини! Здогадалася: " Еге! " – Це напевно буква "Е”. 5. Друкування Е, е 6. Читання складів VII. Фізкультхвилинка. IX. Підсумок.
- З якою буквою познайомились? На що вона схожа? Який звук вона позначає? - Що вам сподобалось на уроці? - Що вам було легко робити? Головач Маргарита Василівна, вчительпочаткових класів Придорожнянської ЗОШ І ступеня Дубенського району Рівненської області | |
Переглядів: 3471 | Коментарі: 1
| Теги: |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>