Твої друзі. Дружні стосунки між хлопчиками і дівчатами - Основи здоров'я - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Основи здоров'я [ Додати статтю ]

Твої друзі. Дружні стосунки між хлопчиками і дівчатами

Тема. Вибір друзів. Уміння товаришувати і спілкуватися. Практична робота: моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиків.
Мета: формувати елементи загальнокультурної, громадянської та здоров’язбережувальної компетентностей, показати цінність добрих стосунків між ровесниками, між хлопчиками та дівчатками; формувати уявлення про специфічні якості, характерні для хлопчиків і дівчаток; виробляти вміння проявляти ввічливість, тактовність, повагу, чесність, порядність; сприяти формуванню позитивних стосунків між дітьми різної статі; вчити проявляти взаємну повагу; виховувати в хлопців навички шанобливого становлення до жінок і дівчаток, сприяти формуванню рис характеру відповідно до статі.
Обладнання: презентація, малюнки, фото класу, тести, прислів’я, логічні завдання.
Інтерактивні технології: технологія «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Незакінчене речення», «Асоціативний кущ», «Займи позицію», ігрові технології, групова робота.

 

 

Хід уроку
 

 

 

І. Організація класу (Слайди 1)
1. Емоційне налаштування на урок
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок!

Слайд 2 Вчитель.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям,
І тоді, обов'язково,
День тобі веселим буде!
Діти:
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, в небі пташки!
Доброго ранку, маленькі дубки!
Я вас вітаю, я вас люблю!
Ми живемо в одному краю!
2. Девіз уроку (Слайд 3)
Будемо працювати активно,
дисципліновано, уважно,
зібрано і дружно!

ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тести (за варіантами)

 
І варіант
1. Встав пропущені слова
Зустрівши знайомих …
Перебивати того, хто говорить …
Якщо в когось щось упало …
2. Доповни список «чарівних» слів
Доброго ранку, …
Перепрошую, …
Щиро дякую, …
3. Чи можна вилікувати ВІЛ-інфіковану людину?

 
ІІ варіант
1. Під час зустрічі з людиною, що має фізичні вади, ти …
• … будеш сміятися;
• … за потреби запропонуєш допомогу.
2. Познач правильне твердження.
• Розмовляй з незнайомцями.
• Грайся з друзями.
3. Чи передається ВІЛ при спільному користування книжками?

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 4)
Вчитель. Кожен із нас мріє мати багато друзів, досягати взаєморозуміння з однокласниками. Але, на жаль, у житті бувають прикрі моменти, коли люди ображають одне одного, ведуть себе грубо, некоректно. Як такі вчинки впливають на здоров’я оточуючих і як уникнути подібних ситуацій, ми й спробуємо сьогодні з’ясувати.

 
ІV. Оголошення теми та мети уроку
Вчитель. Тому ми сьогодні поговоримо про вміння дружити, про правила спілкування в класі, а також про дружбу дівчаток і хлопчиків.

V. Інтерактивні вправи
1. Асоціативний кущ
(Слайд 5)
- Що означає слово «друг» на вашу думку. Яким має бути справжній друг?
2. «Мозковий штурм» (Слайд 6)
- Якими, на вашу думку, повинні бути стосунки між людьми?

3. Правила спілкування в колективі (Слайд 7)

VI. Робота над темою уроку
1. Робота за підручником
(с. 27) Читання «ланцюжком». (Слайд 8)
- Розкажіть за малюнком хто з ким дружить.
2. Бесіда. Фото класу (Слайд 9)
- Чи є у вас друзі серед однокласників? Назвіть його ім’я.
3. Проблемне питання (Слайд 10)
- Уявіть, що ви посварилися з друзями. Чи охоче ви прийдете до школи?
- Який існує секрет спілкування? (Доброзичливість, не ображати).)
Слайд 11
- Народна мудрість говорить: «Стався до людей так, як хотів би, щоб вони ставилися до тебе».
Висновок. Прагніть з усіма в класі підтримувати добрі стосунки. А якщо є друзі, то намагайтеся їх не кривдити і цінувати дружбу. Тому, що дружба має певні правила, яких люди, що товаришують і вважають себе справжніми друзями, завжди дотримуються.
(Слайд 12) Дидактична гра «Законотворці» (Читання з екрану кращими учнями з місця).
Вчитель. А які ще правила ви додасте до цього списку? Візьміть листочки, виберіть та відмітьте правильні варіанти відповідей.
Що ти можеш зробити для свого друга?
Подарувати свою улюблену іграшку.
Допомогти розв’язати задачу.
Покепкувати.
Довірити таємницю.
Пригостити печивом, цукерками.

(Слайд 13) Фізкультхвилинка для очей

 
VII. Практична робота. Обговорення ситуацій
Слайд 14
1. Хлопчик Андрій пропонує своєму другу Васильку купити сигарети і спробувати їх використати. Висловіть свою думку щодо цієї ситуації.

 
Слайд 15
2. Чотири дівчинки Аня і Маруся – подруги. Оленка і Оля теж подруги. Оленка і Оля кличуть Аню погратися, а Марусю - ні. Як поведуться Аня і Маруся?

 
Слайд 16 Продовження роботи за підручником (стор. 28)
Вчитель. Продовжимо працювати за підручником. Прочитайте самостійно текст на стор. 28 і дайте відповідь на запитання:
- Чи можлива дружба між дівчатками та хлопчиками?

 
Слайд 17 Технологія «Займи позицію»
- Які правила спілкування необхідні на твою думку виконувати тільки хлопчикам? А які тільки дівчаткам? А які усім? (Вибирають з підручника стор. 28)

 
Слайд 18
- Якими спільними справами можуть займатися хлопчики та дівчата?

 
Слайд 19. Руханка
Стало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали – сіли, встали – сіли,
Бачте як розвеселили.
Стало сонце танцювати,
Нам час знову працювати.
Стало легко, добре враз,
Відпочили ми гаразд.

Слайд 20 Проблемна ситуація
Вчитель: Вчора я отримала листа від Дениса. Він розповів свою історію і просить у нас поради.
«У моєму класі вчиться дівчинка Оля. Два місяці тому їй зробили операцію, вона довго лежала в лікарні, а коли виписалась, стала часто пропускати заняття у школі. Я дізнався, що Оля не може носити портфель, а батьки не завжди можуть привести її до школи. Тоді я вирішив допомогти однокласниці. Одного ранку зайшов до Олі і запропонував свою допомогу. Дівчинка дуже зраділа. Біля школи мене з двома портфелями в руках побачили хлопці. Вони почали сміятися над тим, що я дружу з дівчиськом. А я не знав, що їм відповісти. Порадьте, будь ласка, що мені робити?»

 
Слайд 21 Технологія «Незакінчене речення»
Вчитель: Чи схвалюєте ви поведінку Дениса? Закінчить речення:
Я думаю, що …
Я переконаний у тому, що …
Я не сумніваюся в тому, що …

Слайд 22 Дайте оцінку вчинкам дітей
VIII. Робота з прислів’ями (Слайди 23 - 25)
- Збери прислів’я та поясни їх значення.

 
ІХ. Робота в зошиті (Слайд 26)
1. З ким із цих дітей ти хотів би подружитися? Хто з дітей тобі не симпатичний. (стор. 21)
2. Які риси ти хотів би бачити у своїх друзях і виховувати в собі? (стор. 20) Метод «Мікрофон» (Слайд 27)

 
Х. Підсумок уроку
Слайд 28. Гра «Так чи ні»
- Послухайте твердження. Якщо згодні – плесніть в долоні, якщо не згодні – сидіть тихо.
1. Коли хтось говорить – слухай.
2. Іронічно посміхайся, коли товариш відповідає неправильно.
3. Перебивай того, хто говорить і викрикуй свою відповідь.
4. Кожний говорить по черзі, а не всі разом.
5. Розкажи вчителю, що сусід по парті списує з чужого зошита.
6. Перебивай старших.
7. Якщо хочеш висловитися – підніми руку.

Слайд 29.
Вчитель. Згадаймо, що ми виконували колективний проект «Народна мудрість», зокрема вивчали мирилки. Розкажіть, які з них пам’ятаєте.

ХІ. Домашнє завдання. Слайд 30
Прочитайте у підручнику текст на стор. 27-28. Порадьтеся з батьками у виборі друзів. Принесіть фото друга, розкажіть, які риси характеру приваблюють тебе в ньому.

Слайд 31
- Діти, ви сьогодні добре попрацювали. Були активними, дружніми, зібраними, уважними. Молодці.

Слайд 32
А закінчити сьогоднішній урок мені хочеться такими словами:
Якщо друг у тебе є, життя радісним стає!
Бажаю вам, діти, кожному мати друга і не одного.
Презентацію можна скачати за посиланням:


Джерело: http://docme.ru/8Ks
Категорія: Основи здоров'я | Додав: [ADM]Irina (28.11.2011) | Автор: Кочерганова Людмила Петрівна
Переглядів: 13217 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.6/11
Всього коментарів: 2

Добавил: [ADM]Irina
0

Презентацію перезалила. Користуйтесь, будь ласка.
Дата публикации: 19.11.2012 в 21:11 Спам

Добавил: mr-DX
0

Скачивание с файлового хранилища
http://www.getzilla.net
НЕВОЗМОЖНО
Дата публикации: 15.10.2012 в 00:36 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!