Пригоди Лунтика та його друзів. Розвиваючі вправи для першокласників у ГПД - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Пригоди Лунтика та його друзів. Розвиваючі вправи для першокласників у ГПД

Розвиваючі вправи для першокласників на ГПД.
Тема: Пригоди Лунтика та його друзів .
Мета : Узагальнити знання дітей з читання ,математики, природознавства; вчити аналізувати, спів ставляти; розвивати логічне мислення,увагу, пам'ять, мовлення; виховувати почуття взаємоповаги, дружби, підтримки.

                                                                             Перебіг заняття
І. Організація дітей.
Ми вам раді, добрі люди,
І вітаєм щиро вас.
Та запрошуєм ласкаво
На заняття в 1 клас.
- Сьогодні ми з вами вирушимо у гості до вашого улюбленого друга і разом з ним будемо продовжувати міркувати, розв’язувати цікаві завдання. А от до кого ми відправимося , вгадайте.
Знають і дорослі, й діти,
Хто прибув з іншого світу.
Фіолетова тваринка –
Він друг кожної дитинки.
Хто це?
Так, це Лунтік.

ІІ. Розвиваючі вправи.
1. Логіка

Лунтик запрошує нас погратися разом на сонячній галявині.
- А де Міла?
- Друзі,відгадайте в котрій квітці, сховалась Міла, якщо ця квітка не червона і не найменша.
- Молодці, Лунтик дуже задоволений.

- А зараз відгадайте, якого друга чекає Бджоленятко, якщо він не фіолетового кольору і не зеленого кольору? Правильно, він чекає Мілу.

2.Математика
а) Розв’язок прикладів.
- У Лунтика є багато друзів. Вони влаштували гру «Чудові перегони». Дізнайтеся, хто з них швидший за всіх.
- Переможе той учасник,котрий правильно розв’яже приклад.

б) Розв’язок прикладів.
- А Міла знає ще одну гру .

- Вона пропонує пускати повітряні кульки, але кулька полетить тільки якщо правильно розв*яжете приклад.
- Допоможемо?
- Молодці!
в) робота із задачею.
- Баба Капа дала Лунтику завдання назбирати ягід.
- Лунтик і Кузя назбирали 16 ягід. 5 ягід висипалося з кошика. Скільки ягід залишилося в кошику?

- Діти ,а як називається цей запис?( задача )
- З яких складових складається задача?
- Яка частина задачі виділена сині кольором? ( Це умова задачі.)
- А червоним? ( питання )

Скільки ягід було спочатку?( слайд )
Як ви думаєте, коли 5 ягід висипалося з корзинки ,то їх стало більше чи менше? ( Ягід стало менше. )
Яку дію ми використовуємо коли шукаємо менше число ( Дію віднімання. )
Давайте складемо приклад.
Перевіряємо.
А яка буде відповідь?
Перевіряємо.
г) Розв’язок прикладів.
- Лунтик хоче ще допомогти бабі Капі, він знайшов суничну галявину, але ягідку можна зірвати лише ту, де відповідь буде 10.

3.Фізкультхвилинка.
В Лунтика дуже гарний настрій і він пропонує разом весело відпочити.

д) Робота з геометричним матеріалом.
- Погляньте, які незвичайні квіти.
- Скільки овалів?
- Скільки чотирикутників?
- Скільки трикутників?
- Скільки кругів?

4. Природознавство.
Усі лісові друзі зібралися разом.
Як потрібно людям ставитися до тварин ?(охороняти).
Для цього 135 років тому назад було створено червону книгу.
Ця книга містить відомості про рідкісні та зникаючі види рослин і тварин.
Сторінки у цій книзі різнокольорові: чорні, червоні,жовті, білі, сірі, зелені.
Але це не просто так .
На сторінках чорного кольору показані рослини і тварини, яких ми вже ніколи не побачимо.
На сторінках червоного кольору показані рідкісні тварини і рослини.
Їх ще можна побачити, але дуже мало.
Жовтим кольором показані рослини і тварини, кількість яких швидко зменшується.
На сторінках білого кольору показані рослини і тварини, з невеликою кількістю.
Сірим кольором показані рослини і тварини, які ще маловивченні.
Зеленим кольором показані рослини і тварини, яких вдалося зберегти,врятувати від вимирання.

Наші учні підготували повідомлення про червонокнижних рослин і тварин(виступ учнів).
Жук-олень - найбільший жук України. Його домівка це старі листяні ліси. Якщо жука-оленя сполохати, він підводиться і грізно відкриває щелепи. Жука-оленя внесено до Червоної книги України.
Зубр це великий і могутній бик . Вага дорослих зубрів 850 кг . Довжина тулуба 3 метри. Зубр вкритий густою шерстю. У "Червону книгу України" зубри занесені як винищений браконьєрами вид.
Ще можливі віхоли, нічні заморозки, холоднеча, але квітка сон-трава цього не боїться, вона завбачливо "утеплилась" щільним шаром м'якеньких срібних волосків, наче закуталась в хутряну шубку.
Назву свою - сон-трава - рослина дістала через те, що її квітки в негоду і холод закриті, наче сплять. На жаль, з кожною весною дедалі меншає сон-трави. Збираючи букети, люди не тільки зривають квіти, а й видирають коріння рослини, тому сон-траву внесено до Червоної книги України.
Чорний лелека дуже схожий на свого близького родича - лелеку білого. Але він гніздиться у віддалених, глухих кутках старих заболочених лiciв, які не зазнали втручання людини. Цей птах отримав в Червоній книзі України категорію - "вразливий вид".
Достатньо хоч би появи людей або які-небудь господарські роботи в місцях гніздування - і птахи полишають гніздо, або навіть взагалі перестануть селитися в цій місцевості .

5. Читання.
- А де Лунтик?
- Що він робить?
а) розчитка читання складів.
- Лунтик вирішив ще назбирати зірок у корзинку , але це не просто. Читай склади на зірках і збирай їх разом з Лунтиком . (слайд)

б) Гра «Склади слово».
Міла і Лунтик старанно складали слова, але Кузя так бігав і стрибав навколо,що деякі букви із слів повилітали.
Допоможемо поставити їх на місце.

в) робота з текстом.
Лунтик пропонує прочитати розповідь про свою пригоду,замінюючи картинки словами.
Читання тексту вчителем.
Запитання по тексту.
Читання хором.
Читання вибіркове.

6.Фізхвилинка. Зарядка для очей .

7.Трудове навчання , образотворче мистецтво.
а) Робота в групах.

Міла, Лунтик і Кузя справжні друзі , вони завжди допоможуть один одному.
А наші діти теж дуже дружні.
Давайте це доведемо і попрацюємо у групах.
І група - скласти картинку з пазлів.
ІІ група - домалювати малюнок.
ІІІ група-робота з пластиліном.

б) Презентація виробів.

ІІІ. Підсумок заняття.
Метод «Мікрофон»

Що вам сподобалося?
Що запам’яталося?
Лунтик вдячний вам за візит!

Категорія: Уроки | Додав: bezymnaya (12.03.2016) | Автор: Кондратюк Ірина Сергіївна E
Переглядів: 718 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: [ADM]Irina
0

Дякуємо за цікаве заняття!
Дата публикации: 13.03.2016 в 10:57
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!