Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями

Урок 16

Тема. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.

Мета. Формування ключових компетентностей: вміння вчитися-організовувати своє робоче місце,розраховувати час на виконання роботи; здоровязбережувальна - правильно поводитися біля комп’ютера.

            Формування предметних компетентностей:  ознайомити учнів з різними пристроями, що використовуються для  роботи з повідомленнями; розвивати логічне мислення, вміння користуватися клавіатурою та мишею, виховувати бережливе ставлення до самого себе.

Обладнання:комп’ютер, підручник, робочий зошит.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

   Перевірка робочих місць.

ІІ. Перевірка домашнього завдання і повторення правил техніки безпеки.

   -Чи  можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя?

  -Як слід сидіти за комп’ютером?

  -Хто повинен допомогти сусідові на уроці якщо в нього виникли запитання: ти чи вчитель?

   -Чи можна використовувати клавіші клавіатури з якими ви не знайом

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

     Інформаційна хвилинка.

    -Предмет,за допомогою якого можна отримати тільки звукову інформацію.

        (Телефон)

    -У якому ще інформаційному процесі можна використати телефон?

       (Поширення інформації)

     -Предмет за допомогою якого можна не тільки почути,а щей  побачити інформацію?

        (Телевізор)

      -Вона містить інформацію про програму телепередач.

         (Газета)

       -У якому ще інформаційному процесі можна використати газету?

          (Поширення інформації)

      -За допомогою нього можна отримати інформацію поштою.

           (Лист)

        -Пристрій, який виконує обчислення.

           (Калькулятор)

      - Електронна машина, яка допомагає людині обробляти велику кількість інформації різного типу.

          (Комп’ютер)

       -У яких інформаційних процессах комп’ютер також бере участь?

          (У всіх)

      -Чи може людина обробляти інформацію самостійно, без допомоги пристроїв?

        (Може, за допомогою мозку)

      -Який ще інформаційний процесс людина здійснює за допомогою  мозку?

        (Зберігає інформацію)

    Розповідь учителя.

   Інформація передається за допомогою повідомлень.Повідомлення можна фіксувати у вигляді малюнка або тексту на скелі, папірусі, пергаменті. Зі стародавніх часів людське суспільство вдосконалювало способи «виробництва»       

інформації і методи доставки її до користувача. Значення своєчасного одержання інформації було настільки великим, що створювались найрізноманітніші споруди для передачі різних повідомлепь. Стародавні греки передавали важливі відомості за допомогою дзеркал. Про напад ворога козаки

попереджали, запалюючи діжки із соломою на вежах. У часи Наполеона в Європі і Росії існували система передачі повідомлень за допомогою ланцюгів семафорів, які з’єднували столиці великих держав.

    З давніх часів людина винаходила різні способи передавання повідомлень на відстань. З виникненням писемності повідомлення стали передавати у вигляді рукописних і друкованих текстів:газет,журналів, книг.Пізніше виникли телеграф, телефон,радіо і телевізор.

     Сьогодні існує безліч пристроїв, за допомогою яких здійснюється передавання повідомлень на відстань:мобільний телефон, факс,  GPS-навігатор, інтернет.

V. Робота з підручником.

     -На сторінці 53 ми побачимо перші способи передавання повідомлень на відстань. На наступній сторінці –перші пристрої передавання повідомлень.

На сторінці 55-56 ми бачимо сучасні пристрої, за допомогою яких здійснюється передавання повідомлень на відстань і ще кілька сучасних пристроїв і приклади інформаційних процесів,які вони здійснюють.

VI. Фізкультхвилинка.

Маю вушка- ними чую,

а ногами  чимчикую.

Рот, язик -поїм смачненьке,

носик чую замашненьке.

Руки- брата пригортаю,

очі-все це розглядаю.

Я за ними доглядаю

та здоровим підростаю.

VII. Робота в групах.

        І група.Практична робота на комп’ютері.

         Робота з розвивальною програмою»Стрільці по яблуках».

        ІІ група. Робота в зошитах.

         Зміна роботи в групах.

  Вправи для зняття втоми очей. 

         «Ведмедик хитається».Дитина має стояти розслаблено і переступати з ноги на ногу,відриваючи п’яти від підлоги,злегка хитаючись,як це роблять ведмеді в зоопарку.Дивитися потрібно в напрямку носа,не зупиняючись поглядом на жодному з предметів,які потрапляютьу поле зору.Під кінець кожного хитання можна м’яко  кліпати очима.Вправу виконують протягом      1-3 хвилин.

VIII. Підсумок уроку.

-  Які були перші способи передавання повідомлень на відстань?

-  Які є сучасні пристрої, за допомогою яких здійснюється передавання повідомлень на відстань?

 IХ. Домашнє завдання.

         Придумати свій спосіб передавання повідомлення за допомогою однієї руки, опрацювати питання на сторінці 57.

Урок підготувала Кисіль Раїса Павлівна, учитель початкових класів ЗОШ № 3 І-ІІІ ступенів імені І. М. Ляшенка.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (19.09.2013) | Автор: Кисіль Раїса Павлівна
Переглядів: 5895 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: SYLER4870
0

а кл какой?
Дата публикации: 21.09.2013 в 16:00 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!