Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць

Тема. Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжувати роботу над складанням задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру записів, інтерес до навчання.

Обладнання: роздатковий матеріал, таблиці додавання, віднімання числа 3, склянки до задачі, лісова галявина, сова,білочка, ведмедик, зайчик,лиска, дятел.

Тип: урок засвоєння навичок і умінь.

Форма: подорож до лісу. 

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і завдань уроку.

      Вмикаю спів пташок.

-         Що ви чуєте? Де можна почути цей спів?

– Сьогодні запрошую вас до лісу. На нас чекають різні завдання від лісових мешканців.

На уроці ми повинні

ЗНАТИ: –  таблиці «+», «-» 3; – складові задачі; – на більше «+» – на менше «-». –  

УМІТИ: – складати, розв'язувати задачі; – охайно каліграфічно писати; – Записувати розв'язання задачі;– розв'язувати приклади. 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

– 1). Каліграфічна хвилинка.

– Погляньте на малюнок. Скільки діток ви бачите? (3)

– Запишіть гарно цифру 3.

– Усні вправи:

– Збільшити на 2 числа 5, 1, 8, 0.

– Зменшити на 2:           4, 8, 7, 10.

ІV. Вивчення нового матеріалу

– Уявіть галявину, на якій росте дуб. Під ним премудра Сова навчає «+», «-» 3.

Робота в парах. (показати способи додавання). Повне пояснення. Викладіть на парті одну паличку     ще одну, ще одну, ще одну. Скільки буде?  4. Який приклад складемо?

1 + 3 = 4, так далі.

Первинне застосування знань.

Читання таблиць з дошки.

Читання у підручнику.

Білочка запаслива дуже. Усім вам табличку подарувати вирішила. (роздаю усім роздруковані таблички)

Прочитайте. Хто вже може розказати?

 Слід таблиці вивчити.

А для чого їх вивчати? (Відповіді)

Робота з підручником.

№2, стор. 56 усно. Записати 2 приклади.

Самостійно розв'язати приклади № 1 у зошиті. Тренувальні вправи.

ІV. Робота над задачею

Ведмедик рахувати дуже любить, не просто приклади, задачі дуже полюбляє.

Давайте пригадаємо з чого складається задача? ( умова)

Давайте складемо.

На одній полиці 6 склянок, а на другій – на 2 більше.

Запитання. Скільки склянок на другій полиці?

Аналіз задачі.

- Скільки склянок на І полиці?

- Що сказано про другу?

- Про що запитується в задачі?

- Що означає на 2 більше? (стільки ж та ще 2). Якою дією розв'яжемо задачу? (+)

Від Зайчика прудкого фізкультхвилинку маємо зробити.

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерева колише, гойдає.

Птахи у вирій летять, відлітають.

Діти тихенько за парти сідають.

-       Лиска-хитрунка називає одне число, а хоче, щоб кружечків ви виставили на 2 більше. Наприклад: 5 , а кружечків має бути – 7.

       4,    3 . Повторити правило: «на більше» – треба додавати.

А тепер на 3 менше.

– 5,   7,    4.  «на менше» – треба відняти.

Розв'язування задач підручника № 3,4. с.56.

Записати у зошиті.

У лісі, на дубі живе дятел. Приклади ми разом з ним складали. Дятел починає, а я закінчую (стукаю олівцем 2 рази) + 3. Ви записуєте і розв'язуєте: 2 + 3; 4 + 3; 7 + 3;.

- А хто з вас бачив дятла? Чому він стукає по дереву?

      Їжачок науку добре знав, для діток їжу припасав.

      №2 самостійно у зошиті.

      № 3 з коментуванням.

      До кінця навчального року ще зовсім багато, а ми вже стомились, покладіть ручки, носиком пишемо цифру 1, 2, 3.

      Попрацюйте в парах. (№4)

Скласти квадрат із трикутників, ялинку із трикутників.

      Всі звірі задоволені. Навчились складати таблиці «+», «-» 3, складати і розв'язувати задачі. 

      РЕФЛЕКСІЯ.

– А вам сподобався наш урок? Яке завдання було складне, а яке легке?

– Дякую вам за урок. 

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (30.01.2010)
Переглядів: 6172 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 1

Добавил: ию
0

Хороший рабочий урок Не требует большой наглядности Используется познавательный материал Мне понравился wink
Дата публикации: 31.01.2010 в 09:36 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!