Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжувати роботу над складанням задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру записів, інтерес до навчання. Обладнання: роздатковий матеріал, таблиці додавання, віднімання числа 3, склянки до задачі, лісова галявина, сова,білочка, ведмедик, зайчик,лиска, дятел. Тип: урок засвоєння навичок і умінь. Форма: подорож до лісу. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку. Вмикаю спів пташок. - Що ви чуєте? Де можна почути цей спів? – Сьогодні запрошую вас до лісу. На нас чекають різні завдання від лісових мешканців. На уроці ми повинні ЗНАТИ: – таблиці «+», «-» 3; – складові задачі; – на більше «+» – на менше «-». – УМІТИ: – складати, розв'язувати задачі; – охайно каліграфічно писати; – Записувати розв'язання задачі;– розв'язувати приклади. ІІІ. Актуалізація опорних знань – 1). Каліграфічна хвилинка. – Погляньте на малюнок. Скільки діток ви бачите? (3) – Запишіть гарно цифру 3. – Усні вправи: – Збільшити на 2 числа 5, 1, 8, 0. – Зменшити на 2: 4, 8, 7, 10. ІV. Вивчення нового матеріалу – Уявіть галявину, на якій росте дуб. Під ним премудра Сова навчає «+», «-» 3. Робота в парах. (показати способи додавання). Повне пояснення. Викладіть на парті одну паличку ще одну, ще одну, ще одну. Скільки буде? 4. Який приклад складемо? 1 + 3 = 4, так далі. Первинне застосування знань. Читання таблиць з дошки. Читання у підручнику. Білочка запаслива дуже. Усім вам табличку подарувати вирішила. (роздаю усім роздруковані таблички) Прочитайте. Хто вже може розказати? Слід таблиці вивчити. А для чого їх вивчати? (Відповіді) Робота з підручником. №2, стор. 56 усно. Записати 2 приклади. Самостійно розв'язати приклади № 1 у зошиті. Тренувальні вправи. ІV. Робота над задачею Ведмедик рахувати дуже любить, не просто приклади, задачі дуже полюбляє. Давайте пригадаємо з чого складається задача? ( умова) Давайте складемо. На одній полиці 6 склянок, а на другій – на 2 більше. Запитання. Скільки склянок на другій полиці? Аналіз задачі. - Скільки склянок на І полиці? - Що сказано про другу? - Про що запитується в задачі? - Що означає на 2 більше? (стільки ж та ще 2). Якою дією розв'яжемо задачу? (+) Від Зайчика прудкого фізкультхвилинку маємо зробити. Трава низенька-низенька. Дерева високі-високі. Вітер дерева колише, гойдає. Птахи у вирій летять, відлітають. Діти тихенько за парти сідають. - Лиска-хитрунка називає одне число, а хоче, щоб кружечків ви виставили на 2 більше. Наприклад: 5 , а кружечків має бути – 7. – 4, 3 . Повторити правило: «на більше» – треба додавати. А тепер на 3 менше. – 5, 7, 4. «на менше» – треба відняти. Розв'язування задач підручника № 3,4. с.56. Записати у зошиті. У лісі, на дубі живе дятел. Приклади ми разом з ним складали. Дятел починає, а я закінчую (стукаю олівцем 2 рази) + 3. Ви записуєте і розв'язуєте: 2 + 3; 4 + 3; 7 + 3;. - А хто з вас бачив дятла? Чому він стукає по дереву? Їжачок науку добре знав, для діток їжу припасав. №2 самостійно у зошиті. № 3 з коментуванням. До кінця навчального року ще зовсім багато, а ми вже стомились, покладіть ручки, носиком пишемо цифру 1, 2, 3. Попрацюйте в парах. (№4) Скласти квадрат із трикутників, ялинку із трикутників. Всі звірі задоволені. Навчились складати таблиці «+», «-» 3, складати і розв'язувати задачі. РЕФЛЕКСІЯ. – А вам сподобався наш урок? Яке завдання було складне, а яке легке? – Дякую вам за урок. | |
Переглядів: 6172 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/2 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>