Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Ми на славній родились землі Де калина й тополя стрункі І тут кожна травинка співа Це моя українська земля. Я попрошу у Бога одно, Дай нам злагоди, миру й добра, Щоб повік Україна жила І завжди синьожовта була. І.Організація учнів до уроку Пролунав дзвінок, Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці Що у нашім у 4-ім класі Діти - просто молодці. - А тепер давайте проведемо автотренінг і налаштуємось на урок. Я – учень. Я ходжу до школи. Мене навчають вчитись. Я все розумію. Я все хочу знати. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Зараз пропоную розгадати кросворд, щоб дізнатися , про кого йтиме мова на нашому уроці. Загадки 1) В темнім лісі проживає, Довгий хвіст пухнастий має. Їй на місці не сидиться, А зовуть її ….(лисиця) 2) Висить вона під стелею, Сидять в ній лампи густо. Знайомі з нею ви давно, І звуть її, звичайно…(люстра) 3) Я на сонці сонцем сяю, Родичів багато маю. Гарбузову господиню Усі знають. Хто я?...(диня) 4) Хоч зубата, та не їсть, На дерева має злість. (пилка) 5) Два кінця, два кільця, А посередині цвях. (ножиці) 6) Коли хочеш ти читати, То мене повинен знати. А коли мене ти знаєш, То нічого не вгадаєш.(абетка) Тема нашого уроку – презентації «Хто найважливіша Людина на Землі?» - У вас на партах є вирізані з паперу гілочки калини (символ рідного краю, грона – тільки зображення, а ягідки вирізані з кольорового паперу, на звороті пластилін. За кожну правильну відповідь, за кожне виконане завдання ви будете прикріплювати на паперові грона ягідку. В кого буде дорідніше гроно, той отримає високий бал). ІІІ. Актуалізація опорних знань. Шановні учасники проекту. Ви плідно працювали на минулому уроці, багато дізнавались цікавого. А сьогодні перевіримо, що запам’ятали. 2.Населення України становить: 3.Скільки країн мають спільні кордони з Україною: 4.Найвища гора України: 5.Скільки морів омивають береги України: 6.Де знаходиться Софіївський Собор: ІУ. Основна частина. Ми з вами дізнались, що найважливішою Людиною на Землі може бути і є кожен. Кожна людина – це особистість, і ніхто не має права принижувати її. Кожна людина для держави є її громадянином. Давайте заглянем у словник , хто такий громадянин? Діти, символом життя і безсмертя людської душі є квітка барвінку. Саме її ми вибрали, щоб поговорити про життя людини, як громадянина України. Найрідніші і найближчі кожному з нас люди. Від батьків ми одержуємо життя. Висновок. Кожен член великої родини повинен дбати про красу, чесність, поряд - Діти, сьогоденне життя – це комп’ютери, супутникове телебачення, міжнародна торгівля. Все це потребує спеціальної освіти працівників, їхньої високої кваліфікації.Тому держава, яка прагне розвиватися, дбає про освіту своїх громадян. Настав час відкрити наступну пелюстку -Де з’явилися перші школи? Слово для презентації своєї роботи надається групі «Спостерігачі» Висновок. Школа – це нелічені книжки, Україна повинна стати державою освічених людей. В цьому її майбутнє. Світ навколо нас і життя такі непередбачувані, інколи підступні… Що ж слугує людям за маяк у цих розбурханих життєвих хвилях, чим вони керуються, на що спирається їхня мораль, духовність, поведінка? У цьому допоможе нам наступна пелюстка. Духовні цінності людини Сьогодні ми поговоримо про життєві принципи, якими керуємось, щоб гідно носити ім’я Людина, Християнин, Громадянин. - Скільки є Заповідей Божих? А зараз слово групі «Пізнайки» Їхнім ключовим завданням було доповісти нам сьогодні, що означає «жити по совісті», кого людина цінує понад усе. Вчитель Чи були ви, дітки, може, Хай ваше життя буде ясним, хай не буде у ньому гріхів і поганих вчинків, хай осяває вас милосердям Гошівська Богородиця. Висновок. Живіть за наукою, яку нам дає Христос: «Усе, чого тільки бажаєте, щоб чинили вам люди, те саме чиніть їм і ви». 4. Світ моєї України Отож, зараз ми з вами глибше познайомимось із дорогою нам усім Україною. Саме над цим працювала група «Науковці» - Як називається край в якому ми живемо? Висновок. Минуть роки. Ви станете дорослими. Де б ви не жили, ким би не працювали – любіть свій край, свій народ. У.Підсумок уроку. Наша квітка сьогодні розкрила свої пелюсточки і ви ще раз торкнулися невичерпного багатства, що зветься Людина. Давайте, обплетемо чарівну квіточку міцною павутиною здобутих знань. - Сім’я – це частина держави. УІ.Оцінювання. | |
Переглядів: 2951 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.3/3 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>