ТЕМАТИКА МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
I засiдання 1. Про виконання плану роботи за минулий навчальний рiк та обговорення плану роботи методоб’єднання на поточний рiк. 2. Аналiз навчальних програм, пiдручникiв для початковоїшколи. 3. Опрацювання методичних рекомендацiй щодо органiзацiї навчально-виховного процесу в початковiй школi на навчальний рiк. 4. Методичнi поради молодому вчителю «Як зробити урок ефективним». Завдання членам методоб'єднання: зробити огляд психолого-педагогiчної лiтератури з теми «Способи активiзацiї пiзнавальної дiяльностi школярiв».
II засiдання 1. Засiдання «круглого столу» «Зустрiч молодостi й досвiду». 2. Доповiдь «Активiзацiя пiзнавальної дiяльностi учнiв». 3. Доповідь «Виявлення прогалин у знаннях дiтей». 4. Підготовка до Мiжнародного конкурсу знавцiв рiдної мови iм.Петра Яцика. 5. Проведення монiторинту ефективностi дiяльностi членiв методичного об’єднання. 6. Педагогiчний такт. Конфлiкти з учнями, їх причини. Шляхи i способи виходу з конфлiктних ситуацiй. Завдання членам методоб‘єднання: опрацювання лiтератури з питань диференцiйованого навчання та iндивідуального пiдходу до навчання; пiдготовка до мiського ярмарку педагогiчних iдей.
Ш засiдання 1. Проведення «кругого столу» «Переваги та проба застосування диференцiйованого пiдходу до навчання». 2. Доповiдь «Індивiдуальний пiдхiд до навчання першокласникiв». 3. Поради психолога «Як подолати тривожнiсть у дітей». 4. Оганiзацiя виховної роботи в класi. 5. Про результати роботи методичного об’єднання в І семестрі. Завдання членам методоб’єднання: пiдготуватися до дискусiї на тему «Інновацiйнi технології: пошуки, проблеми, знахідки. Опрацювання молодими вчителями лiтератури: «Педагогiчний пошук», Г.Сазоненко«Перспективнi освiтнi технології».
IV засідання 1. Дискусiя-зустрiч з педагогами-майстрами, присвячена питанню «Iнновацiйнi технології: пошуки, проблеми, знахiдки». 2. Поєднання традицiйних i нетрадицiйних форм організації навчально-виховного процесу. 3. Доповiдь «Інтеграцiя дітей-інвалідів у класi». 4. Про підготовку до державної пiдсумкової атестаціїв початковiй школi. 5. Форми i методи роботи з батьками.
Завдання членам методоб’єднаняя: розробити рекомендації щодо проведення декади молодого вчителя; пiдготуватися до проведення «круглого столу» «Чого ви навчилися у свого молодого колеги».
V засідання
1. Проведення «круглого столу» «Чого ви навчилися у свого молодого колеги». 2. Доповiдь «Мої педагогiчнi знахiдки». 3. Тестування як об’єктивний метод контролю якості знань учнiв. 4. Доповiдь «Адаптацiя першокласникiв з особливими потребами до шкiльного коллективу. Iндивідуальна робота з учнями у ДЦ». 5. Аналiз рiвня навчальних досягнень учнiв з основ наук за пiдсумками контрольних, самостiйних робіт, рiчного оцiнювання. 6. Пiдсумки роботи методичного об’єднання в поточному навчальному роцi.
"Розкажіть онуку", серпень 8'2008
|