Каталог статей
Головна » Статті » Різне » Анкети, тести | [ Додати статтю ] |
Продовження 30. Чи згодні Ви особисто брати участь в житті класу, школи? • Так. • Ні. 31. Чи збігається Ваша педагогічна позиція з педагогічною позицією класного
керівника? • Так. • Ні. 32. Чи потрібні Вам консультації фахівців з питань виховання Ваших дітей?
Якщо так, то відзначте, яких саме. • Юрист. • Психолог. • Педагог. • Медичний працівник. • Адміністрація школи. 33. Які форми психолого-педагогічної освіти Ви б віддали перевазі?
(Заповните, будь ласка, таблицю.) Форми
освіти Варіанти відповідей (так/ні) Шкільний лекторій Шкільні тематичні конференції для батьків
Батьківські лекторії (у вузькому крузі) на основі групових інтересів Індивідуальна робота педагогів з батьками
34. У чому Ви бачите головні завдання
школи? Пронумеруйте відповіді по ступеню значущості (1 – найголовніше завдання
школи, 2 – дуже важливо, 3 – важливо, 4 – не дуже важливо, 5 – абсолютно не
важливо). • Дати дитині знання, необхідні
для вступу до інституту. • Розвинути широкий кругозір. • Виховати громадянина,
патріота своєї країни. • Виховати хорошу, добру, чуйну
людину. • Виховати активну особу, з
чіткою життєвою позицією. 35. Як Ви вважаєте, чому чим старше дитя, тим менше зв'язок батьків зі
школою? ________________________________________________________ 36. Які етичні цінності повинна виховувати у дитини школа? Пронумеруйте їх
по ступеню важливості. • Працьовитість. • Пошана до старших. • Патріотизм. • Інтерес до навколишнього
світу. • Прагнення до знань. • Інше (вкажіть): ______________________________________
. 37. Хто, на Ваш погляд грає головну роль у вихованні дитини? • Сім'я. • Школа. • Вулиця. 38. Раніше держава приділяла багато уваги роботі профорієнтації в школі. З
90-х рр. цей процес був пущений на самоплив. Як Ви вважаєте, чи потрібно
проводити таку роботу в школі? • Так. • Ні. 39. Оцініть ефективність впливу перерахованих в таблиці форм роботи на
вибір учнем майбутньої професії. Варіанти
відповідей Дуже ефективно Має велике значення Не має жодного значення Марна трата часу Форма
роботи Запрошення фахівців різних професій в школу
Відвідини підприємств Відвідини днів відкритих дверей у вузах
Поширення в школі реклами різних курсів
Читання предметів викладачами вузів
Запрошення відомих батьків з розповіддю про свою професію Наочні гуртки
Запрошення представників особливо популярних професій: менеджерів,
маркетологів і тому подібне Введення елективних курсів за вибором учнів
40. В нашій школі існують так звані УПК – коли учні старших класів замість
уроків праці відвідують курси, а потім
отримують дипломи секретаря, кухаря, водія і тому подібне. Як Ви вважаєте, чи
потрібні такі курси Вашій дитині? • Так, в житті все згодиться. • Так, тоді після закінчення
школи він вже матиме якусь спеціальність. • Так, він може поєднувати
роботу і навчання. • Ні це відволікатиме дитяти
від головної мети – навчання. • Ні, цей час можна посвятити
відвідинам репетиторів і підготовці у вуз. • Ні, в цей час можна проводити
додаткові заняття за профілем класу. • Ні, моєму дитяті це не
знадобиться в житті. 41. Більшість шкіл переходять на профільне навчання. Але завжди є
небезпека, що дитя передумає, захоче вступати до вузу не за профілем. Які при
цьому, на Ваш погляд, його шанси? • Легко вступить в інший вуз,
оскільки школа дає всілякі і об’ємні знання; • Буде важко змінити профіль,
оскільки іншим предметам в профільних класах приділяється недостатньо уваги; • Не зможе без репетиторів
вступити у вуз. 42. Як Ви вважаєте, що потрібно зробити школі, щоб Ваше дитя не
постраждало, якщо захоче поміняти профіль навчання? _________________________________________________________ 43. Як Ви вважаєте, чи необхідно дитині брати участь в різних олімпіадах і
конкурсах, науково-технічних програмах і проектах? (Відповідаючи на це питання,
можна вибрати декілька варіантів відповідей.) • Так, оскільки подібна участь
розширює кругозір дитини. • Так, дитина вчиться
нестандартно мислити. • Так, це дасть ази наукової
роботи, і дитині легше вчитиметься у вузі. • Так, це заняття вважаю
корисною справою у вільний час. • Ні, це відволікає від
підготовки до уроків. • Ні, це займає багато часу і
ніяк не згодиться в житті. • Ні, дитині потрібно
відпочивати і спілкуватися з однолітками. 44. Які пов'язані з фізичним розвитком дитини вимоги Ви пред'являєте школі?
• Школа повинна приділяти
більше, ніж зараз, уваги фізичному розвитку дитини. • Окрім
уроків фізкультури необхідні різні секції. • Замість уроків фізкультури
потрібні фізичні заняття за інтересами. • Окрім секцій і фізкультури
обов'язкові походи і участь в спортивних змаганнях. 45. Як Ви відноситеся до такої форми навчання, як екстернат? • Така форма навчання доступна
небагатьом. • Важко отримати якісні знання,
навчаючись екстерном. • Як одна з форм навчання,
екстернат має право на існування. 46. Чи вважаєте Ви, що в школі має бути широко представлена система
додаткової освіти? • Так. • Ні. 47. Як Ви думаєте, чи не приведе розвиток системи додаткової освіти до
перевантаження дітей? • Ні, оскільки вільні відвідини
предметів додаткової освіти дозволяють учневі вибрати лише те, що йому
необхідне. • Ні, оскільки вважаю, що діти
не сильно завантажені в школі. • Так, оскільки часу не вистачає
навіть на виконання уроків. 48. Як Ви відноситеся до такої форми освіти, як домашнє навчання? • Позитивно. • Негативно. 49. Хотіли б Ви, щоб Ваше дитя навчалося таким чином? Чому? ________________________________________________________ 50. Як відомо у справі виховання дітей велика роль відводиться класному
керівникові. Як Ви вважаєте, класний керівник: • має бути визволеним, бажано
психологом за освітою і займатися весь свій робочий час лише проблемами класу; • окрім класного керівництва
він може бути і вчителем-предметником. 51. Як Ви вважаєте, що повинно входити в обов'язки класного керівника? __________________________________________________________ 52. Останніми роками велика роль у вихованні учнів відводиться шкільним
психологам. Чи потрібні уроки психології в школі? • Так. • Ні. 53. З якого класу треба вводити уроки психології? ______________ 54. Чи потрібний в школі психолог-консультант для дітей? • Так. • Ні. 55. Чи потрібний психолог-консультант для батьків? • Так. • Ні. 56. Чи потрібно запрошувати психологів на батьківські зустрічі і збори? • Так. • Ні. 57. Питанням шкільного харчування завжди приділялася велика увага. Чи
задовольняє Вас, як харчується Ваша дитина в школі? • Так. • Ні. 58. Що б Ви хотіли змінити в системі харчування дітей в школі? Ваші
пропозиції: ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ Шановні батьки! За допомогою даної анкети ми
спробували виявити Ваші побажання і претензії до школи. Дякуємо Вам за участь в
цьому анкетуванні і сподіваємося, що наша спільна співпраця допоможе досягти ще
більш високого рівня навчання дітей в нашій освітній установі. | |
Переглядів: 6489 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>