Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Анкети, тести [ Додати статтю ]

Анкета "Методика незакінчених речень"

Анкета "Методика незакінчених речень"

 

Я думаю, що гарний учень - це той, хто ...

Я думаю, зо поганий учень - це той, хто ...

Найбільше мені подобається, коли учитель ...

Більш за все мені не подобається, коли учитель ...

Мені подобається моя школа (мій клас) тому, що ...

Мені не подобається моя школа (мій клас) тому, що ...

Я хотів (ла) би (б) щоб у школі... (щоб у класі...)

Я не хотів (ла) би (б) щоб у школі... (щоб у класі...)

Мені цікаво на уроках, коли ...

Мені зовсім не цікаво на уроках, коли ...

Я вибираю важкі завдання на уроках тому, що ...

Я вибираю легкі завдання на уроках тому, що ...

Я вважаю, що гарний учитель - це той, хто ...

Я вважаю, що гарна школа (клас) - це школа (клас, де...

Якби я був (була) учителем ...

Якби я був (була) класним керівником...

Категорія: Анкети, тести | Додав: [ADM]Irina (29.08.2009)
Переглядів: 19169 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 1.8/5
Всього коментарів: 6

Добавил: Olesa
0

А кто автор этой работы?
Дата публикации: 29.12.2010 в 14:45 Спам[Материал]

 

ble>

 


Добавил: Vik4354
0

Якщо не помиляюсь, незакінченні речення рекомендуються для підлітків і старших (тобто, від 14 років і далі). Які вже здатні розумно завершити речення. Якщо Ви бачите, що 12-літні діти можуть сформулювати свою думку і завершити речення - пробуйте методику на них. Просто в підлітків з 14 років вже кращий самоаналіз, а для цієї методики якраз аналіз своїх ставлень, відчуттів, емоцій, планів є важливий.

Хоча, в даному випадку речення прості, то відповісти зможуть і молодші.

Ця методика належить до проективних. Існує багато варіацій незакінчених речень на різну тематику (є складніші, що потребують подумати, наприклад, "Мій вигляд.." - і думай, що там дописати :-), це вже для старших дітей).

Дата публикации: 15.09.2010 в 10:18 Спам[Материал]

 

ble>

 


Добавил: Vik4354
0

Ключика нема. Тест інтерпретується якісним аналізом. Ви робите висновок по відповідях учнів, яка сфера для них важлива стосовно предмета питання.

Напр., по 1-му питанні, що для них важливо в гарному вчителеві - зовнішність, розум, особистість, вік, певні риси характеру і т.д.

Чи, "Я вибираю важкі завдання на уроках тому, що .." - мотивація досягнень, що спонукає дитину піднімати собі планку (похвала вчителя, авторитет серед друзів - соціальний мотив; брак знань, бажання розвиватися, спробувати свої сили - особистісний; ...). "Легкі завдання" - протилежне (страх невдачі, страх критики, хоче легко заробити гарну оцінку, лінь..).

Тест добрий тим, що він не вкладає опитуваних в рамки, створені автором тесту з варіантами відповідей. Опитувані висловлюють свою думку вільно, тими словами, які для них звичні.

Дата публикации: 15.09.2010 в 10:04 Спам[Материал]

 

ble>

 


Добавил: михайлина
0

а де ключик від анкети і на кого вона розрахована?
Дата публикации: 18.12.2009 в 22:06 Спам[Материал]

 

ble>

 


Добавил: Kleenex
0

для якого віку ця анкета?
Дата публикации: 28.11.2009 в 18:31 Спам[Материал]

 

ble>

 


Добавил: Kleenex
0

де можна знайти інтерпритацію результатів?
Дата публикации: 28.11.2009 в 18:25 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!