Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Програма „Сім’я і школа”

Програма „Сім’я і школа”

(Продовження)

План

проведення батьківського лекторію

на вересень

1-4 класи

1 кл.  Вікові особливості семиліток, створення санітарно-гігієнічних  умов в сім’ї (відповідають класоводи)

 Лекція 2-3 кл. Вікові особливості дітей, створення санітарно-гігієнічних умов в сім’ї (відповідають класоводи)

Лекція 4 кл.  Психологічна характеристика середнього шкільного віку. (класні керівники)

Анкета

(для виявлення самооцінки батьків з питань формування особи­стості дитини)

 

1. Чи правильно, на Вашу думку. Ви виховуєте свою дитину?

2. Чому Вам не вдається правильно виховувати свою дитину?

3. Які якості особистості Вам вдається виховувати у своєї дитини?

4. Які риси характеру Вашої дитини Вам не подобаються?

5. Яку допомогу у вихованні дитини Ви хотіли б отримати?

 

Анкета

(для виявлення інтересів батьків до проблем виховання)

 

1. Які відповіді та повідомлення хотіли б Ви почути на батьківських зборах?

2. Які питання Ви хотіли б обговорити на батьківських зборах?

З.Чи передплачуєте  Ви журнал "Сім'я і школа"?

4. Чи є у Вас дома бібліотека?

5. Які газети та журнали читають у Вашій сім'ї?

6. На що необхідно звернути увагу вчителю в роботі з Вашою дитиною?

7. Чим Ви змогли б допомогти вчителю в роботі з дітьми нашого класу?

Анкета

(для з'ясування стану трудового виховання дитини у сім'ї)

 

1. В яких випадках Ваша дитина трудиться (підкреслити);

якщо її покличуть на допомогу; якщо їй доручать самостійну ро­боту чи за своєю ініціативою?

2. Чи є у Вашої дитини постійні трудові обов'язки вдома?

3. Як ставиться Ваша дитина до праці (підкреслити):

охоче виконує трудові доручення (завжди, іноді, ніколи); проявляє інтерес до роботи (завжди, тільки до окремих видів праці, ніколи)?

4. Які, на Вашу думку, мотиви її трудових зусиль (підкреслити):

бажання допомогти; тому, що захоплюється знаряддями праці, ма­теріалами; боїться покарання за неслухняність, намагається отри­мати похвалу, нагороду?

5. Чи знайомите Ви дитину зі своєю працею? Чи може вона назвати місце Вашої роботи, професію, коротко розповісти про те, чим Ви займаєтесь, які Ваші обов'язки?

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (07.10.2008)
Переглядів: 1796 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!