- Здоров’яq - Покликання - Любов до дітей - Духовність (громадянська позиція) - Творчість (можливість реалізації ідей) - Самоосвіта (саморозвиток, самореалізація) - Багатогранність - Матеріальне забезпечення - Комфортні умови праці Державна підтримка (статус державного службовця) - Прагнення до успішності - Обмін досвідом |
- Матеріальне забезпечення, матеріальне задоволення. - Здоров’я (організація спортивно-оздоровчої роботи) - Моральні якості - Співпраця в колективі, співпраця з учнями - Сімейно-побуто- ве благополуччя -Стан навколишнього середовища - Соціальний статус |
- Належна оцінка праці вчителя - Можливість реалізуватись - Належні умови праці - Можливість самоосвіти - Повага і підтримка в колективі - Нові технології - Матеріальне забезпечення - Всебічність, моральність, професійність, духовність - Доступ до інформації - Рішучість в діях - Обмін досвідом - Нові технології |
- Матеріальне забезпечення школи (підручники, матеріали) - Патріотизм - Духовність, - Професійність - Любов до дітей - Оптимізм Почуття гумору - Вимогливість - Терплячість - Самовладання - Здоров’я. |
1. Можливість всеукраїнського та міжнародного обміну за рахунок державних коштів |
1. Активна громадська позиція освітян (створити Лігу вчителів) |
1. Профспілковий комітет за рахунок внесків вчителів повинен надавати їм путівки з пільгами або безкоштовно |
1. Систематичне оздоровлення (безкоштовне з тендерною політикою) |
2. Отримання статусу державного службовця |
2. Належне фінансування школи |
2. Виділити кошти на якісне харчування вчителів, залучати бізнесменів до тендерного конкурсу |
2. Забезпечення шкіл власним транспортом |
3. Можливість комп’ютеризації; виділення (централізоване) коштів на ремонт шкіл, приміщень |
3. Моральна і матеріальна сатисфакція |
3. Виділити кошти для будівництва спортивно-оздоровчого комплексу в Сихівському районі |
3. Залучення спонсорів для реалізації потреб вчителів |
4. Виділення коштів на підписку фахових періодичних видань. Оновлення матеріальної бази (лінгвістичний кабінет, ТЗН) |
|
|
4. Переосмислення точки зору держави на соціальну верству - педагоги |