Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
7. Ось до лісу ми дійшли, Ми лісочком йшли, Потім ми лісочком йшли Малинку знайшли. І грибочок там знайшли. Дотягнулися, зірвали Нагнулися, підняли, У кошик поклали У кошик поклали І рушили далі. І рушили далі. Ми лісочком йшли, Пташеня знайшли. Нахилилися, підняли, В гніздечко поклали І рушили далі. 8. Хто ж там, хто вже так втомився, І наліво нахилився? Треба дружно всім нам встати (вийти із-за парт) Фізкультпаузу почати. Сонце спить, небо спить (очі закриті долонями) Навіть вітер не шумить. (присісти) Рано-вранці сонце встало (відкрити очі, встати, підняти голови, Всіх промінням привітало. піднятися на носки, руки підвести угору, розвести в сторони, підвести угору, помахати руками) Хмарка сонечко закрила Слізки срібні зронила. ( закрити обличчя руками) Ми ті слізки пошукаємо, У травичці позбираємо. (присідання) 9. Всі піднесли руки – раз! Раз! – і вгору, два! – і вниз На носках стоїть весь клас. На сусіда не дивись. Два – присіли, руки вниз, Будемо дружно ми вставати, На сусіда подивись. Щоб ногам роботу дати. 10. Я малюю зайчика для вас – раз! (колові рухи руками над головою) Це у нього голова – два! (руки кладуть на голову) Це у нього вуха догори – три! (підняти руки вгору) Це стирчить у нього хвостик сірий - чотири! (повертати тулуб вправо, вліво) Це очиці весело горять – п’ять! (руки до очей біноклем) 1, 2, 3, 4, 5 – нам потрібно спочивать! Тож піднімемо руки вгору Та подивимось на зорі. А тепер всі руки в боки – Як зайчики – скоки, скоки. 11. Забавлялись зайченята (встати, підняти руки вгору, потягнутися) Виглядаючи маму і тата. (руки на пояс, повороти вліво, вправо) Ось так – лапку до лапки (поплескати в долоні) Ось так – шапку до шапки (руки до голови, вгору) Ось так – вусом потрусим (похитати головою) Так, так, так! (пострибати) 12. Раз! Два! Всі присіли, Три, чотири - нахилились Потім вгору підлетіли. Із струмочка дружно вмились. П’ять, шість – всі веселі Ніжками затупотіли. Крутимось на каруселі. Дев’ять, десять - відпочили Сім, вісім – в поїзд сіли Й за навчання дружно сіли. 13. Станемо струнко! Руки в боки ! А тепер, як жабенята Пострибаємо, як сороки, Хочем трохи пострибати. Як сороки – білобокі. –Ква-ква-ква! Ква-ква-ква! Стрибу-стрибу! Скоки-скоки! Щоб спочила голова! 14. Раз, два – усі пірнають, Три, чотири – виринають, П’ять, шість – на воді кріпнуть крильця молоді. Сім, вісім – що є сили всі до берега поплили. Дев’ять, десять – розгорнулись, обсушились, потягнулись. 15. Раз! Два! Час вставати: Будемо відпочивати. Три! Чотири! Присідаймо, Швидко втому проганяймо. П’ять! Шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись. Зайчик сонячний до нас Завітав у вільний час. Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати. Прудко зайчик утікає І промінчиками грає. Сім! Вісім! Час настав Повернутись нам до справ. Орієнтовні вправи для фізхвилинок 1. „Пташка”. Ноги разом, носки в сторону, руки по боках. На рахунок „раз” – піднімаємо руки вгору і піднімаємося на носки. На рахунок „два” – висхідне положення. Руки – як крильця у пташки, яка летить, - вгору-вниз, вгору-вниз. 2. „Годинник”. Ноги разом, руки на поясі. На рахунок „раз”- голову нахиляємо до правого плеча, на рахунок „два” – до лівого. Як годинник – тік-так, тік-так. 3. „Вітрячок”. Ноги на ширині плечей, тулуб нахилено вперед, руки розведені в сторони. „Раз”- права рука піднімається вгору, а ліва вниз, дивимося на праву руку вгору. „Два” – ліва рука піднімається вгору, а права вниз. Дивимося на ліву руку вгору. 4. „Деревце”. Ноги на ширині плечей, руки піднято вгору. На рахунок ”Раз-два” –нахиляємося вправо, на рахунок „три-чотири” – випрямляємося. Вітер подув сильніше, і деревце нахиляється частіше. На рахунок „раз”- вправо, на рахунок „два” – випрямилися, на рахунок „три” – вліво, на рахунок „чотири” –випрямилися. 5. „М’ячик”. Присядь на ногах, руки поклади на колінця. Стрибай, не випрямляючись, як маленький м’ячик, - раз, два, три, чотири... 6. „Паровозик”. Сядь на підлогу, по черзі згинай і розгинай руки і ноги, як паровозик – чух – чух - чух.. 7. „Іван-покиван (Ванька-встанька)”. Сядь на підлогу, ноги зігни в колінах, обійми коліна руками. На рахунок „раз-два”- перекат на спину, „три-чотири”- висхідне положення. 8. „Коник”. Стрибай, як маленький коник, високо піднімаючи по черзі кожне коліно; можна стрибати по кругу. 9. „Зайчик”. А тепер до нас завітали зайчики, вони ще маленькі, лапки підігнули до грудей. Їм весело, вони високо стрибають на двох ніжках. І ти стрибай разом із зайчиками. 10. Вихідне положення - сидячи на стільці, руки вздовж тіла розслаблено. 1 – нахил голови назад, 2 – нахил голови вперед. Вправу виконувати повільно, спину тримати рівно, голову нахиляти як можна далі. 11. Вихідне положення – ноги на ширині плечей, руки вбоки. Кругові рухи руками вперед і назад. 12. Вихідне положення - сидячи на стільці, руки до плечей, лопатки з’єднати. 1 – 2 – нахил вправо, 3-4 – нахил вліво. 13. Вихідне положення – руки на плечі. Відставити праву ногу назад на носок, руки підняти вгору, прогнутися, подивитися на кисті рук, повернутися у вихідне положення. Те саме, починаючи з лівої ноги. 14. Вихідне положення – руки на поясі. Повернути тулуб наліво, руки в бік долонями вгору, повернутися у вихідне положення. Те саме, але в інший бік. 15. Вихідне положення – основна стійка. Підняти вперед праву ногу, зігнуту в коліні. Руками притиснути коліно до грудей, повернутися у вихідне положення. Те саме, починаючи з лівої ноги. 16. Вихідне положення – основна стійка. Поставити праву ногу вперед на носок, підняти руки вперед, стискуючи і розпрямляючи пальці. Праву ногу в бік, руки в сторони, продовжуючи стискувати і розпрямляти пальці. Приставити ногу, опустити руки. Те саме, починаючи з лівої ноги. 17. Рухи тулуба вправо-вліво, вперед-назад, навколо своєї осі. 18. Згинання і розгинання ніг, вставання із сидячого положення і повернення у вихідне положення. Література 1. Бойченко Т. та інші. Як виростити дитину здоровою: Посібник для батьків учнів молодшого шкільного віку. – К.: Прем’єр-Медіа, 2001. – 204 с. 2. Запорожець А.В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности// Принцип развития в психологии. – М., 1978.- С.263. 3. Коростелев Н.Б.Воспитание здорового школьника: Пособие для учителя/ Под ред. В.Н.Кардашенко. – М.: Просвещение, 1986. –С.16-17 4. Методические рекомендации по организации воспитательной работы с учащимися шестилетнего возраста в условиях продленного дня и в школах-интернатах.-К., 1986. – С.81- 86. 5. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів- К.: Абрис, 1997. –С. 291. ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА КРАВЧУК,
викладач кафедри методики та психології
дошкільної і початкової освіти
ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка | |
Переглядів: 8879 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |