Методичні поради для адміністрації та педагогічного колективу навчального закладу
• Розробити план організаційно-педагогічних заходів для спостереження за проходженням дітьми адаптаційного періоду та створення сприятливих умов для успішної адаптації.
• Не пізніше ніж за півроку до переходу учнів на предметну систему навчання призначити класних керівників.
• Забезпечувати ознайомлення навчальними програмами початкової та основної школи, організаційними формами та методами роботи з учнями на суміжних етапах навчання.
• Організовувати планове (індивідуальне та групове) відвідування уроків, виховних заходів учителями суміжних класів.
• Заохочувати й підтримувати зв'язки вчителів початкових класів зі своїми колишніми учнями.
• Вивчати, узагальнювати та популяризувати кращий досвід роботи із забезпечення наступності в навчально-виховному процесі. У шкільних методичних кабінетах зосередити матеріали із зазначеного питання. Наступність у навчальному процесі на педагогічних радах, методичних засіданнях, конференціях.
• Залучати кращих учителів до творчої розробки окремих питань наступності в педагогічному процесі (у процесі викладання окремих предметів).
• Доручити класному керівнику та практичному психологу розробити заходи з усебічного вивчення кожної дитини та соціально-психологічного патронату учнів 5-х класів.
|