Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
Аналіз виховного заходу 1. Найменування виховного заходу, дата проведення, місце, вік дітей. 2. Визначення форми /жанру/: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психічний тренінг, урок, самоврядування тощо. 3. Конкретні педагогічні цілі і виховні завдання цього заходу /головною метою виховного заходу є зміна стосунків/ наприклад: - виховання інтересу до техніки, тварин, науки, мистецтва, політики, - спорту, власного внутрішнього світу, самовиховання: - зміна характеру міжособистісних стосунків у колективі класу /виховання поваги/; - зміна стосунків до якогось члена колективу/ він цікаво розповів про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав і в нього з’явились товариші, однодумці/; - виявлення, пробудження, розвиток здібностей будь-якого Із членів колективу/ зміна ставлення до себе; - вивчення правил поведінки /етика/: на вечорі, танцях, банкеті, званому вечорі; - інше. 4. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність. 5. Участь колективу вихованців у розробці плану проведення заходу і мотивація на активність. 6. Опис і аналіз ходу підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до їх виконання. 7. Педагогічна позиція педагога, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, мистецтво залучення помічників. 8. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів і інтересів дітей. 9. Позиція школярів під час проведення заходу /активність та ініціатива, байдужість 1 пасивність/. 10. Позитивні найбільш вдалі моменти проведеного заходу, наявність ситуації, що виховує: моральна радість, гордість за себе і товаришів або моральне каяття. Хиби і труднощі в роботі, шляхи їх усунення. 11. Ступінь досягнення поставлених завдань. 12. Спрямованість у майбутнє, наявність перспектив, розвиток проблеми в проведених заходах, системність виховної роботи у класі. | |
Переглядів: 11604 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |