Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Вивчення роботи стажиста

Анкета

для наставника молодого вчителя
 

Просимо вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.

Дайте відповіді на такі запитання:
 
1. Скільки років працює вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?
 
2. Чи знає він /підкреслити/: теорію предмета, основи психолого-педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмету.
 
3. Чи він уміє /підкреслити/: правильно будувати урок: так, ні; визначити триєдину мету уроку: так, ні; які елементи уроку може планувати краще /перерахувати/: чи вміє створювати навчально-мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні; чи вміє активізувати пізнавальну діяльність учнів: так, ні. Як?; чи володіє класом: на уроці: так, ні; чи вміє проводити диференційовану роботу на уроці: так, ні.
 
4. Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета?
 
5. Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід?
 
6. Що не вміє поки-що ваш стажист і чому: перерахуйте його слабкі сторони: небажання працювати; слабка підготовленість у вузі; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.
 
7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту? /Перелічіть види робіт з молоди ми вчителями/
 
8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві?
 

9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення наставництва.

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (04.04.2009)
Переглядів: 1179 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!