Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
Вивчення роботи стажиста
Анкета для наставника молодого вчителя
Просимо вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва. Дайте відповіді на такі запитання:
1. Скільки років працює вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?
2. Чи знає він /підкреслити/: теорію предмета, основи психолого-педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмету.
3. Чи він уміє /підкреслити/: правильно будувати урок: так, ні; визначити триєдину мету уроку: так, ні; які елементи уроку може планувати краще /перерахувати/: чи вміє створювати навчально-мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні; чи вміє активізувати пізнавальну діяльність учнів: так, ні. Як?; чи володіє класом: на уроці: так, ні; чи вміє проводити диференційовану роботу на уроці: так, ні.
4. Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета?
5. Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід?
6. Що не вміє поки-що ваш стажист і чому: перерахуйте його слабкі сторони: небажання працювати; слабка підготовленість у вузі; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.
7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту? /Перелічіть види робіт з молоди ми вчителями/
8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві?
9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення наставництва. | |
Переглядів: 1179 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |