Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
"Весна в житті тварин" Бінарний урок. 3-й клас
Мета: узагальнити довкілля і поглибити знання учнів про особливості життя тваринного світу весною на основі власних спостережень та знань, стриманих з інших джерел інформації, розвивати спостережливість; викликати почуття турботливого ставлення до тварин, навколишнього середовища – англійська мова; активізувати навички та вміння усного мовлення на основі вивченого тематичного матеріалу; закріпити знання про множину іменників, що означають назви диких та свійських тварин, удосконалювати навички вживання мовних структур; виховувати повагу до мов інших країн, прагнення їх вивчати. Тип уроку: бінарний. Обладнання: ілюстрації тварин, предметні малюнки, індивідуальні картки, карта Великобританії, аудіозапис пісень. Хід уроку 1. Організація класу 2. Вступне слово вчителя Весна – найпрекрасніша пора року. Вона вступає в свої права після холодної, морозної зими. Тому навіть перші незначні зміни у природи, що несе із собою ця пора року, сприймаються надзвичайно гостро. Вона рясно вбирає землю в яскраві шати. Повітря наповнює безліччю п’янких пахощів, усе навколо пробуджується, оживає. Життя відновлюється, кипить, вирує – і все це яскраво відбивається в симфонії звуків, що лунають у природі. 3. Блок англійської мови Повідомлення теми і завдань уроку. – Так звичайно, весна – це час радощі і для людини, і для всього живого на землі. – Сьогодні на уроці, діти, ми поговоримо про особливості життя тваринного світу весною. 4. Актуалізація знань – Зараз ми відгадаємо загадки про тварин, але не просто будемо називати відгадки, а і згруповувати тварин за їх зовнішньою будовою. Записи груп тварин будемо вести на індивідуальних картках. Загадки 1. Влітку любить полювати, А зимою в лігві спати. (Ведмідь.) 2. Хто комах з кори виймає, Про здоров’я лісу дбає. (Дятел.) 3. У лісі біля пня біготня і метушня: Народ робочий весь день клопоче. (Мурахи.) 4. Довгий чорний шнурок поміж трав шелестить. (Гадюка.) Ланцюжки живлення Складемо ланцюжки живлення Сойка, яструб, жолудь, куниця, гриби, білка. – Від чого залежать ланцюжки живлення? – Кому, на вашу думку, легше вижити в довкіллі? Тест – А зараз перевіримо вашу ерудицію за допомогою тесту. 1. в) 2. б) 3. в) 4. а) 5. б) 6. а) Настав час відпочити. 5. Блок англійської мови 6. Новий матеріал – Для того, щоб краще пізнати тваринний світ, ви вдома працювали по групам і приготували повідомлення про тварин. Крім того, всі прагнули дізнатися про щось цікаве із життя тварин навесні. – Давайте спочатку поміркуємо. – Чому весною довкілля стає веселим і гомінким? З чим це пов’язано? Повідомлення дітей про тварин. 1. Звірі. – Як же поводять себе навесні звірі? 2. Птахи. Весняний ліс. – Весну неможливо уявити без пернатих друзів. Незвичайно, весна для птахів – гаряча пора. 3. Комахи. Пісня „Моя сім’я” (англійською мовою). 4. Земноводні. – Земноводні, мабуть, одні з найдивовижніших, ні на кого гне схожих тварин, чи є життя повне таких несподіванок і сюрпризів, що, здається, наче ці тварини прибули до нас з іншої планети. 5. Риби. 6. Моделювання. – Змоделюємо „шнуровку” модель житла тварин. 7. Охорона природи. – Всім вам відомо, зо наша природа знаходиться у небезпечні і потребує від людини обережного дбайливого ставлення до себе. Учись любити Учись любити все навколо себе: Траву і квіти, кущик, деревце. Жучка і пташку, і блакитне небо, Синьооке чисте джерельце. Усе прийшло на білий світ, щоб жити, Щоб дарувати радість і красу. Учися дивуватись і любити Чистеньку, мов перлиночка, росу. Поглянь на світ – це дивовижна казка! А квіти – це, мабуть, душа землі. У кожній з них струмить любов і ласка, Вони, неначе діточки малі. Яка земля! Чарівна, пречудова! Вона нам мати. Ми – її дитя! Летить на землю весняна обнова, Бурлить, вирує на землі життя! 8. Домашнє завдання Скласти власний план спостережень за тваринами весною на наступний рік. 9. Підсумок Розумова гімнастика. – Чи бувають перелітні звірі. (Кажан.) – Чи є пташине молоко? Якщо є, то в яких птахів? (Пінгвін.) – Куди зайцю зручніше бігти вгору чи згори? (Вгору, передні лапи коротші.) – Чи всі птахи прилітають з теплих країв одночасно? – Що найбільше вражає людей у лелеках? (Вірність і довірливість.) – Які птахи найдружніші? (Чайки, пташки, ластівки.) Тест 1. Ліс – це... а) тварини; б) рослини; в) тварини й росини. 2. Що спричиняє відліт птахів: а) холод; б) нестача їжі? 3. Хто живе у лісі: а) ластівка; б) зозуля; в) гуска? 4. У птахів передні кінцівки перетворилася на: а) крила; б) лапи. 5. Поширений в Україні звір з довгими задніми лапами: а) кріт; б) заєць; в) білка. 6. Кажан – це ... а) звір; б) птах. | |
Переглядів: 4114 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |