Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
"Розминка лижника" Розробка уроку фізкультури. 4 клас Завдання вчителя: освоювати з дітьми загальнозміцнюючі, розвиваючі розминки та комплекси вправ на повітрі при підготовці до занять лижною підготовкою; учити дітей правилам проведення розминки і лижних занять; виховувати у дітей продумане відношення до підготовки до спортивних змагань. Ігрова назва уроку: «На лижах і без лиж». Ігрова мета дітей: підготувати розминку лижника для змагань. Зміст. Розминка – це обов’язковий елемент тренування кожного спортсмена, важлива умова ефективного спортивного навчання, успіху в спортивній боротьбі. Чому? (Опитування дітей.) Розминка лижника, на відміну від розминки, наприклад, гімнаста має свої особливості. Які? А ще потрібно знати, що для успіху в змаганнях розминці потрібно приділити особливу увагу. Розминка перед лижними змаганнями звично складається з двох частин. Перша частина: спільне розігрівання організму; поєднується зазвичай з оглядом траси і випробуванням лиж і складається із спокійного проходження всієї дистанції або її відрізання. Друга частина розминки складається з реалізації декількох коротких прискорень, що поступово посилюються, і проходження відрізань з високою швидкістю. Мета її - підготувати дихання і кровообіг до посиленої діяльності. Розминка повинна закінчитися за 10-15 мин. до старту. Після розминки лижник надягає теплу куртку і спокійно чекає своєї черги виходу на старт, знаючи, що повністю підготувався до змагань. Розминка. У групах обговорити, підготувати і провести комплекс вправ для розминки в умовах змагань. Вправи на погодженість рухів в поперемінному двокроковому ході (учні відпрацьовують дві-три вправи з приведених нижче по рекомендації вчителя). 1.Пересування прискореними кроками з невеликим підвищенням швидкості (відробіток узгодженості рухів рук і ніг). 2.Подовження кроків з акцентованою координацією рухів рук і ніг. 3.Пересування бесшажным ходом з поперемінним відштовхуванням палицями (одна рука виноситься вперед після завершення поштовху іншою рукою). Постановка палиці здійснюється на рівні кріплення. 4.Винесення палиць вперед і постановка їх на рівні кріплень, відштовхування палицями вниз-назад (на місці і в русі). 5.Поперемінний хід з однією палицею. 6.Поперемінний двокроковий хід в темпі змагання. Вправи на схилі. 1.Взаємоперевірка основної стійки спуску. 2.Спуск з пружинячими присіданнями за рахунок згинання ніг в гомілковостопних і колінних суглобах (таз не опускати). 3.Спуск з багаторазовими підстрибуваннями. 4.При переході від схилу до майданчика виконати підсід з різножкою (для нейтралізації сили інерції, яка може привести до падіння). Проходження дистанції: рівномірне пересування в темпі змагання протягом 10 мин. (Оцінити свою працездатність. Коли стомлення зачинає помітно позначатися, треба долати втому, використовуючи самонакази, наприклад: «Терпіти!» або «Бігти!» Якщо після цього удалося минути на лижах якийсь час, похвалити себе: «Молодець! Так тримати!») Домашнє завдання. Скласти комплекс загальнорозвиваючих вправ для виконання розминки і підготувати його для проведення з групою | |
Переглядів: 2141 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |