Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

"Розминка лижника"

"Розминка лижника"

 

Розробка уроку фізкультури. 4 клас

 

Завдання вчителя: освоювати з дітьми загальнозміцнюючі, розвиваючі розминки та комплекси вправ на повітрі при підготовці до занять лижною підготовкою; учити дітей правилам проведення розминки і лижних занять; виховувати у дітей продумане відношення до підготовки до спортивних змагань. Ігрова назва уроку: «На лижах і без лиж». Ігрова мета дітей: підготувати розминку лижника для змагань.

Зміст.

Розминка – це обов’язковий елемент тренування кожного спортсмена, важлива умова ефективного спортивного навчання, успіху в спортивній боротьбі. Чому?

(Опитування дітей.)

Розминка лижника, на відміну від розминки, наприклад, гімнаста має свої особливості. Які? А ще потрібно знати, що для успіху в змаганнях розминці потрібно приділити особливу увагу. Розминка перед лижними змаганнями звично складається з двох частин.

Перша частина: спільне розігрівання організму; поєднується зазвичай з оглядом траси і випробуванням лиж і складається із спокійного проходження всієї дистанції або її відрізання.

Друга частина розминки складається з реалізації декількох коротких прискорень, що поступово посилюються, і проходження відрізань з високою швидкістю. Мета її - підготувати дихання і кровообіг до посиленої діяльності. Розминка повинна закінчитися за 10-15 мин. до старту. Після розминки лижник надягає теплу куртку і спокійно чекає своєї черги виходу на старт, знаючи, що повністю підготувався до змагань.

Розминка. У групах обговорити, підготувати і провести комплекс вправ для розминки в умовах змагань.

Вправи на погодженість рухів в поперемінному двокроковому ході

(учні відпрацьовують дві-три вправи з приведених нижче по рекомендації вчителя).

1.Пересування прискореними кроками з невеликим підвищенням швидкості (відробіток узгодженості рухів рук і ніг).

2.Подовження кроків з акцентованою координацією рухів рук і ніг.

3.Пересування бесшажным ходом з поперемінним відштовхуванням палицями (одна рука виноситься вперед після завершення поштовху іншою рукою). Постановка палиці здійснюється на рівні кріплення.

4.Винесення палиць вперед і постановка їх на рівні кріплень, відштовхування палицями вниз-назад (на місці і в русі).

5.Поперемінний хід з однією палицею.

6.Поперемінний двокроковий хід в темпі змагання.

Вправи на схилі.

1.Взаємоперевірка основної стійки спуску.

2.Спуск з пружинячими присіданнями за рахунок згинання ніг в гомілковостопних і колінних суглобах (таз не опускати).

3.Спуск з багаторазовими підстрибуваннями.

4.При переході від схилу до майданчика виконати підсід з різножкою (для нейтралізації сили інерції, яка може привести до падіння).

Проходження дистанції: рівномірне пересування в темпі змагання протягом 10 мин. (Оцінити свою працездатність. Коли стомлення зачинає помітно позначатися, треба долати втому, використовуючи самонакази, наприклад: «Терпіти!» або «Бігти!» Якщо після цього удалося минути на лижах якийсь час, похвалити себе: «Молодець! Так тримати!»)

Домашнє завдання. Скласти комплекс загальнорозвиваючих вправ для виконання розминки і підготувати його для проведення з групою

http://ped-inform.org.ua/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (16.07.2009)
Переглядів: 2141 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!