Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Подружися з розпорядком дня

Подружися з розпорядком дня

 

Мета: ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно –  гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.

Обладнання: сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня; мило, зубна щітка, рушник.

 

І. Вчитель читає вірш.

                           Галя – Невстигаля

-         Галю, вставай, умивайся

Та швидше до столу!

-         Галю, мерщій убирайся,

Бо спізнишся в школу!

Галя вилежує, ніжиться і позіхає,

Довго з портфелем вовтузиться

І – не встигає.

В школі дзвінок продзвенів

І давно почалися уроки.

А коридором – чиї то? –

Лунають поспішливі кроки.

Клас уже знає:

Це знову спізнилася Галя.

Ні, недаремно прозвали

Її Невстигаля.

                      (О.Орач)

Обговорення змісту вірша.

Запитання і завдання для учнів:

-         Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася?

-         Чи можна їй допомогти? Як саме?

-         Розкажіть, як ви збираєтеся до школи? Що ви робите, коли

Вас розбудять? Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку?

Чи встигаєте поснідати?

-         Чи допомагає вам хтось збиратися до школи?

-         Коли ви складаєте у портфель необхідні речі: вранці чи ввечері?

Учитель: - Діти. Для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на  роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти ( перелік дітьми основних моментів режиму дня).

 

ІІ. Гра « Плутанина».

 Завдання: діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

 

ІІІ. Фізкультхвилинка.

              Руки за голову ставимо сміло

              І повертаємось вправо, вліво:

               Двічі наліво, двічі направо –

              Зробимо чітко, діти, цю вправу.

              Двічі наліво, двічі направо –

              Будемо мати гарну поставу.

 

ІV. Розучування (під супровід музики) комплексу вправ ранкової гімнастики( 5 – 6 вправ).

 

V.Засвоєння та закріплення елементарних санітарно – гігієнічних навичок.

 

VІ. Тематичне малювання: «Мій ранок».  Конкурс малюнків.

 

http://www.uchportal.ru/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (17.07.2009)
Переглядів: 3457 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!