Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Твій зовнішній вигляд Мета: вчити дітей слідкувати за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски…) Обладнання: ляльки, дзеркало або паперова рамка у вигляді дзеркала, олівці, папір. 1. Ігрова ситуація « Дві ляльки». Дітям показують дві ляльки ( одна лялька в чистому одязі, а друга – в брудному). За бажанням діти вибирають собі ляльку і обігрується ситуація. По дорозі до школи - Доброго дня! - Привіт! - Ти куди йдеш? - У школу. - Як у школу? Ти ж така брудна! Ти, мабуть, забула перевдягнутися? - Ні. В цьому одязі я ходжу і в школі, і вдома. А для чого перевдягатися – це так набридає. - Ти, напевне, не дружиш із Чистотою та Охайністю? - Ні. А хто це такі? - Приходь до нашого класу, і я тебе з ними познайомлю. - Добре, дякую! - 2. Ігрова ситуація « У класі». ( Учні дають імена лялькам і самостійно продовжують діалог). 3. Обговорення діалогів. Запитання до учнів: - Яка лялька вам подобається більше? Чому? - Що треба зробити другій ляльці, щоб вона стала охайною? ( Зачесати волосся, одягнути чисту сукню, зав’язати банти…) 4. Відгадування загадок. Зуби є, а рота немає. ( Гребінець). * * * Любить митися і купатися, але від того тільки худне. ( Мило). * * * Який є ,таким покаже .І без слів про все розкаже. ( Дзеркало). 5. Розповідь учителя про появу і роль дзеркала. - Діти, а чи знаєте ви, як з’явилося дзеркало? У давні часи дзеркала робили з відшліфованого металу. Нині дзеркало роблять із гладкого скла, покритого зі зворотного боку шаром металу. Саме скло – це ще не дзеркало: відображення дає нам вузький шар срібла, а скло лише оберігає його від подряпин і пошкоджень. ( Для порівняння можна взяти звичайне скло і дзеркало). Так само, як дитина дивується, побачивши своє відображення у дзеркалі, так само дивувалися древні люди. Вони не знали, як з’являється відображення, тому приписували дзеркалам магічну силу. Вони гадали, що той, кого вони бачать у дзеркалі, є їхнім духом. Так виник забобон: якщо розбити дзеркало, це може зашкодити духові. Ми ніколи не дізнаємось, коли людина вигадала дзеркало, але можемо сказати, що цю ідею підказала жінка. Першими здогадалися робити скляні дзеркала з шаром ртуті або олова венеціанці. З 1300 року вони стали виготовляти такі дзеркала і незабаром замінили на металеві пластини, що ними користуємося і нині. - Як ви гадаєте, хто першим почав користуватися гребінцем: чоловік чи жінка? - Так, напевно, жінка. Одного разу вона зрозуміла, що може стати привабливішою, якщо укладе волосся по – особливому, незвичайно. Ось тоді, мабуть, з’явився гребінець. Гребінець – один із найдавніших винаходів людства. Їх виготовляли зі шкіри, дерева або рогу, слонової кістки або ебенового дерева. Вони зберігаються тисячі років, а виглядають як сучасні і можуть бути використані будь – якою з наших жінок. 6. Гра « Дзеркало». У рамці « дзеркала» з’являються по черзі учні, зовнішній вигляд яких треба привести в порядок. Учні класу називають, що треба зробити, щоб поліпшити зовнішній вигляд тих, хто у « дзеркалі». 7. Тренувальні вправи. Діти вчаться правильно зачісуватися, зав’язувати банти, шнурівки. 8. Малювання « Я дивлюсь на себе в дзеркало». | |
Переглядів: 12423 | Рейтинг: 3.9/7 |
Всього коментарів: 0 | |