Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Математичний КВК 1 клас Мета: Удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати нестандартні завдання, порівнювати числа; розвивати мислення , кмітливість, увагу, спостережливість; виховувати любов до математики. Обладнання: віяла з цифрами для всіх учасників, алфавіт (плакат), 2 набори геометричних фігур, картки-доміно, 2 розрізані на квадрати та цілі зображення для зразка. Хід уроку І. Привітання. Команда “Цифри”: Ми команда КВК, Назва наша ось така. Ми - символи чисел, значки, Що числа показують всім на письмі, Спочатку люди навчились лічити, Пізніше винайшли число, А тоді знайшли і спосіб, Щоб записувать його. Ми для всіх стаєм в пригоді, Скрізь ми зустрічаємся. І команда дружня наша, “Цифри” називається. Команда “Квадрат”. У нашого квадрата Всі сторони рівні. У нашому класі Всі дружбою сильні. ІІ. Захист емблем. Команда “Цифри”. Завдання команді “Квадрат”: - Знайти суму чисел, запис яких відсутній. Завдання команді “Цифри”: - Скільки на малюнку квадратів? ІІІ. Розминка. (Відповіді показують віялами всі учасники). 1. Довжина однієї сторони квадрата 2. У двох носорогів було 2 роги. Скільки рогів у 12 носорогів? 3. У мами 3 сини і в кожному з них є сестра. Скільки дітей у мами? IV. Конкурс капітанів. 1. Від кого тікає зайчик. (Відповіді прикладів - номери букв за алфавітом). 10-7= в 10+2= і 16-10= д 7-4= в 9+4= о 13-10= в 7+8= к 11-10= а 2. Капітани задають по 2 завдання один одному: А) Біля будинку ростуть 2 липи, 3 яблуні і 2 сливи. Скільки фруктових дерев росте? Б) Хлопчик задумав двоцифрове число, відняв від нього 3 і дістав одноцифрове. Яке число задумав хлопчик? А) Знайти суму найбільшого одноцифрового та найменшого двоцифрового чисел. Б) Як з 5 паличок скласти 2 трикутники? V. Командні змагання (Кожне завдання виконують по одному учаснику від команди) 1. Знайди помилку 3-2+8=8 4+6-5=4 1+1- 2=1 7=7 9=10 2. А) Показати многокутник у якого 3 сторони, 3 кути, 3 вершини? Б) Чи може бути у многокутника 2 сторони, 2 кути, 2 вершини? В) Як можна назвати цю фігуру? (Многокутник, прямокутник, чотирикутник, квадрат) 3. Дві дівчини вирізали 12 фігур. По скільки фігур могла вирізати кожна дівчина? 4. Доміно. Учасникам команд роздаються картки з умовами прикладів і відповідями. Треба стати так, як викладається доміно. 11-5 7+5 =6 7+4 = 12 15-7 =11 15-8 =8 2+9 =7 16+1 =11 16-9 =17 14-6 =7 12+1 =8 19+1 =13 19-9 5. Прибрати 4 палички так, щоб залишилися 2 квадрати. 6. З розрізаної на квадрати картинки скласти ціле зображення. (Завдання 5-6 задаються першими, дається час на обдумування. Перевіряються після завдання 3). VІ. Конкурс болільників. (Відповіді показуються віялом). 1. Іде маленька Валя. Веде її Наталя. Зустріли 5 хлоп’ят. То скільки всіх малят? 2. Ішов їжачок, Знайшов бурячок, Знайшов ще 6, З сім’єю з’їсть. Скільки буряків Всього в їжаків? 3. 7 цукерок Толя мав, 2 цукерки мамі дав, 2 малій сестричці Олі. Залишилось скільки в Толі? 4. У неділю вранці Алла Іграшки свої збирала. Почала їх рахувати, Щоб малим подарувати: - 3 ведмедики в хатинці Подарую я Маринці, Теремок з п'ятьма звірятами Відтепер хай будуть Натині. А тепер Гек та Чук, Ще й матрійок 8 штук! Підрахуйте скільки Алла Іграшок подарувала? VII. Підсумок. Підраховування балів, визначення команди-переможця | |
Переглядів: 4732 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |