Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок – казка 1 клас Мета. Закріплювати обчислювальні навички, вміння складати та розв'язувати задачі. Розвивати логічне мислення. Виховувати доброту, почуття взаємодопомоги. Хід уроку Спекла баба у вечері колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того, що не посидючий, але ще й допитливий. Лежить колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому. 1. Усний рахунок. - від 1 до 20; від 20 до 1; - від 8 до 14; - назвати сусідів чисел; - назвати попереднє число; - назвати наступне число; - які числа стоять між числами 5… 7; 8…9; - яке число стоїть зліва від 13; - яке число стоїть справа від 18. 2. Заблукало число. Потрібно поставити його на своє місце: 1, 2, 8, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10. А) - що можна розповісти про число 8; Б) - придумати вирази, значення яких дорівнює 8; В) - поставити знаки , між виразами 6+2 * 8-2 2+6 * 8-6 Мріяв, мріяв колобок і не помітив, як прийшов ранок. Скочив він з вікна і покотився доріжкою. А назустріч йому заєць: - Колобок, колобок, я тебе з’їм! - Виконай спочатку моє завдання, а тоді їж! 4. Обчисли вирази: 4+2 8-1 6-1 4+3 8-2 7-5 4+4 8-3 8-5 Замислився заєць, а колобок далі побіг. Назустріч йому вовк: - Колобок, колобок, я тебе з’їм! 5. - Відгадай спочатку математичну загадку! Поділи фігури за ознаками, склади формулу і підстав числа: В+м=ф 2+7=9 М+в=ф 7+2=9 Ф-м=в 9-7=2 Ф-в=м 9-2=7 Поясни, як знайти ціле та частину. Покотився колобок, раптом назустріч йому ведмідь: - Який ти апетитний, колобок! Я тебе, напевно, з’їм! 6. - Ні, Михайле Потаповичу, розв'яжи спочатку задачу. А) Їжачок по гриби пішов, 8 рижиків знайшов. 6 грибів поклав в корзину, Які залишились - на спину. (8-6=2) Б) Підігріла чайка чайник, Запросила 8 чайок: - Приходьте всі на чай! Скільки чайок, відповідай. (8+1=9) В) Склади задачу за малюнком. Котиться колобок, а назустріч йому лисиця: - Колобок, колобок, пухнастий бочок, Я тебе з’їм! - Ні, лисонько, нічого в тебе не вийде! Знаю я багато казок про твої хитрощі. 7. Загадаю я тобі таке завдання, з яким ти ніколи не впораєшся. А) 1 2 3 4 5 6 7 8 2+3+2=7 1 2 3 4 5 6 7 8 8-4+3=7 Б) поставити знаки + або - 6…4…1=3 2…1…5=8 8…2…1=7 3…5…4=4 2…4…2=8 7…1…6=2 Подорожуючи, колобок познайомився з геометричними фігурами. 8. Допоможіть назвати фігури на малюнку. - Молодці, діти! Допомогли колобку залишитися цілим. Покотився він далі і опинився в першому класі. Побачив учнів і запропонував їм погратися у гру “День і ніч”. 8-6+1+2-1+4-3=5 9. Підсумок. - Діти, я вам дякую за співпрацю. Вірю, що в кожного з вас є маленьке сонечко. Це сонечко - доброта. Ви ще маленькі, але сонечко в кожного може бути дуже великим. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Дякуючи вам, колобок врятувався. Зігрівайте всіх своєю добротою і у вас буде багато друзів, які завжди прийдуть на допомогу. | |
Переглядів: 4685 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |