Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Мета:Удосконалювати навички застосування таблиць множення і ділення для знаходження значень числових виразів. Розвивати загально навчальні уміння і навички, обчислювальні навички при розв’язуванні вправ та задач; розвивати логічне мислення, кмітливість. Виховувати культуру мовлення, інтерес до предмета математики, працелюбність. Обладнання: спиці, кружечок з червоним і синім боком; картки з числами відповіді добутків таблиці множення на 7 і 8); пластилін, кросворд, трикутники, плакати: „Розумова праця на уроках математики – пробний камінь мислення” (В.О.Сухомлинський); „А математику ще й тому вивчати слід, що вона розум до ладу приводить” (М.В.Ломоносов). ХІД ЗМАГАНЬ І. Організація класу. Відбір дітей у 2 команди по 7 учасників. І команда – „Кмітливі”. ІІ команда – „Знайки”. Всі інші діти – уболівальники. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Учитель. Діти, сьогодні незвичайний наш клас – КВК сьогодні в нас! Клубу веселих і кмітливих Для розумних і умілих Відчиняти двері час. Будьте готові на подвиг і труд – Вас цікаві завдання ждуть. - А щоб дізнатися, на яку тему будуть завдання, треба відгадати загадку: Коли хочеш ти лічити, То мене повинен вчити, Бо коли мене не знаєш, То нічого не пізнаєш. (Таблиця множення). - Отож, будуть приклади й задачі, Цікаві завдання для вас. Побажаємо вам удачі І до праці, в добрий час! - А оцінювати відповіді команд буде журі. ІІІ. Основна частина. 1 тур. „Розв’яжи кросворд”. І команда – відгадують слова по горизонталі. ІІ команда – по вертикалі. По горизонталі: 1. Компонент дії додавання. (Доданок.) 3. Результат дії множення. (Добуток.) 5. Одна з величин, що характеризує розмір прямокутника. (Довжина.) 8. Компонент дії ділення. (Ділене.) 11. Добуток чисел 2,3,5. (Тридцять.) 12. Елемент трикутника. (Сторона.) По вертикалі: 2. Добуток чисел 4,2,5. (Сорок.) 4. Десять десятків. (Сотня.) 6. Компонент дії множення. (Множник.) 7. Результат дії ділення. (Частка.) 9. 54 зменшити у 9 разів. (Шість.) 10. Відомий множник 4, добуток 40. Знайти невідомий множник. (Десять.) 2 тур. Задачі – загадки. І команда. 4 ведмеді на велосипеді, П’ятий пішки біг, А ви тихенько полічіть, Скільки всього у них ніг? 4 х ( 4 + 1 ) = 20 ІІ команда. Білка моркву посадила, Штук 16 там вродило. 5 зайців по 3 зірвати – Скільки білочці зосталось? 16 – ( 5 х 3) = 1 І команда. 4 хлопчики ішли, По 6 саджанців несли, А за ними 5 дівчаток По 2 деревця несли. Підрахуйте, скільки всіх Було саджанців у них. ( 6 х 4 + 5 х 2 ) = 34 ІІ команда. З риболовлі йшли 3 галки, А за ними 2 граки. Галки несли по 3 щуки, По 2 в граків на плечі. І сваряться просто сміх, Не полічать щук своїх. А ви поміркуйте, Всіх щук порахуйте. 3 х 3 + 2 х 2 = 13 І команда. Йшли по полю трактори, Їх було усього три. По два плуги кожний вів, П’ять у плузі лемешів. Підрахуйте-но, хлоп’ята, Чи лемешів там багато. 3 х 2 х 5 = 30 ІІ команда. Раз до себе на обід Запросив сусідів кіт (Для бенкету привід був: Кіт мишей десь роздобув). Довго ждать не довелося: 4 котики прийшло, По 2 з собою привело. Кожен з’їв з них по 3 мишки, Не лишилося нітрішки. Хто зміркує: скільки, діти, Кіт зумів мишей зловити? 4 х 2 х 3 = 24 3 тур. „Склади слово”. Кожна команда знаходить значення числового виразу. Значення кожного виразу відповідає певній букві. Над кожним виразом записують букву, яка відповідає результату даного виразу, і читають слова, що вийшли. | |
Переглядів: 4908 | Рейтинг: 3.1/10 |
Всього коментарів: 0 | |