Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок-ярмарок Мета. Узагальнити знання, розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, кмітливість, винахідливість, виховувати старанність, любов до математики. Обладнання. Столи, прикрашені рушниками, на столах – різноманітний товар: стрічки, кульки, яблука, горіхи, цукерки; малюнки песика Гави, малюнки з геометричними фігурами, малюнок воріт, будинки з числами, вирізані з картону яблука з прикладами, плакати з прикладами, виразами, числами. Хід уроку І. Вступне слово вчителя. - Сьогодні ми побуваємо на ярмарку. - А що таке ярмарок? - Ярмарок – це торг, який влаштовується у певному місці і у відповідну пору для того, щоб продавцям продати товар, а покупцям – купити. - Але сьогоднішній ярмарок незвичайний ще й тому, що нам знадобиться не гроші, для щоб купити, а математичні знання – наш розум, кмітливість, винахідливість. 1-а учениця. Дорогами, стежками Із ближніх міст з мішками І ідуть і їдуть славні трударі: Гончарі і хлібороби, Пекарі і садоводи, Рукодільниці, майстри, Гей, народ збирається – Ярмарок починається. 2-а учениця. На ярмарок просимо усіх завітати. На ярмарок треба усім поспішати. На ярмарку нашім веселім, багатім, Є чим дивуватись і є що придбати. 3-а учениця. Тут щедрі дарунки із саду, городу, А ще тут подяка усім в нагороду. Тут речi умiльців є незрiвняннi: Красивi серветки, рушники вишиванi. 4-а учениця. Мерщiй-бо на ярмарок всi поспiшайте. Купуйте, милуйтесь, знання здобувайте. ІІ. Похід на ярмарок. - Для того, щоб потрапити на ярмарок, необхiдно відкрити ворота. Але тут з’явився песик Гава i перегородив нам шлях. Якщо ми виконаємо всi завдання Гави, то вiн нас пропустить. — Ви згоднi виконувати завдання Гави? — Перше завдання: усно обчислити приклади, називаючи тільки відповідь. 6+1 9—5 10+5 10 — 6 1 + 7 20— 10 7+3 4+4 15+5 Друге завдання: розв’язати віршованi задачi. 1. 8 сов i 2 сичi, Скiльки разом, полiчи. (10) 2. Василько спiймав 7 риб, А одна з них в воду — плиг. Хто порахує, рибок скiльки Залишилося у Василька? (6) 3. Задачу вам задам просту: На день народження коту. Падарували 7 котлет І 3 сосиски на десерт. То робiть же пiдрахунки, Скiльки всього подарункiв? (10) 4. Посадив ведмiдь в лiсочку 6 берiзок, 3 дубочки. Рахувати сам не вмів І зозулю попросив. Почала вона лiтати, Почала вона кувати. Та не може полiчитъ, Ану ж ви допоможiть. (9) 5. Бiля рiчки на галявцi Знайшли моркву сiрi зайцi, Вiсiм морквин — це немало. Одну з’їли. Скiльки стало? (7) 6. Киця Мурка на всi нiжки Взула шовковi панчішки. Та одна десь загубилась. Скiльки в кицi залишилось? (3) 7. Мчаться на санчатах Четверо малят. Троє з них—дiвчата.. Скiльки ж тут хлоп’ят? (1) — І останнє завдання Гави. У цих будинках, що бiля ярмарку, живуть числа. Всi вони «сусіди», товаришують один з одним. Назвемо сусiдiв таких чисел: 6, 2, 8, 4, 9. — Молодцi, виконали усi завдання Гави. Тому вхiд у ярмарок — вільний. — Подивітъся, якi щирi й багатi столи. Скiльки рiзного товару можна купити. — Ось тут продаються стрічки. Так i хочеться їх купити. Мама Оленки так i зробила. — Хто розв’яже задачу — той отримає стрiчку. Оленцi мама купила 5 блакитних стрiчок, а червоних — на двi менше. Скiльки червоних стрiчок купила мама Оленцi? (5-2=3) — Ось тут продаються кульки. Щоб їх придбати – необхідно теж добре попрацювати. Щоб купити кульки, необхідно порiвняти вирази. 10-2 * 7+2 7-5 * 3 2+5 * 9-2 9-8 * 0 — На ярмарку можна купити яблук. На яблуках рiзнi приклади, які необхiдно обчислити. — Хто ж буде купувати яблука? — Пiдходьте, купуйте, розв’язуючи приклади. — А ще на ярмарку можна придбати горiшки. — Хто хоче купити горішки, повинен порівняти числа: 9 i 1, 3 i 5, 2 і 0, 6 i 4, 10 і 10, 0 i 2, 6 i 7,8 i 8. — На ярмарку продаються цукерки. Для того, щоб їх купити, необхiдно виконати такi завдання: скласти за малюнком задачу, розв’язати її. — Крім того, сьогодні на ярмарок прийшли троє знайомих дівчаток з 2 класу: Галинка, Маринка й Олеся. Вони одягли гарні сукні: жовту, синю та рожеву. Галинка була не в жовтій. Маринка не в жовтій і не в рожевій. В якій сукні була була кожна дівчинка? (Олеся – у жовтій, маринка – у синій, Галинка – у рожевій). — А зараз відгадайте таку загадку. — В кого є п’ятачок, але за нього нічого не купиш? (У поросят). — Наші поросята – незвичні. Вони – геометричні. З яких фігур складаються поросята? Покажемо олівцем усі геометричні фігури. ІІІ. Підсумок уроку. - Ось і закрився ярмарок. Ми були розумними, кмітливими, тому купили багато речей. - Що ви придбали на ярмарку? - Що цікавого запам’ятали? Цицюра С.М. м. Сарни Рівненська обл. | |
Переглядів: 4566 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |